روش های ترکیب لباس های پاییزی برای خانم ها

کفش سی سی – خانم ها پوشیدن لباس های رنگارنگ را دوست دارند. دلیل این امر فقط زیبایی و راحتی آن ها نیست بلکه ایجاد ظاهری یک پارچه از ویژگی های لباس ها است و باعث ایجاد ظاهری شیک و زنانه می‌شود. همچنین لباس های ساده را می‌توان با اجزای پر زرق و برق زیباتر کرد. ترکیب لباس های پاییزی با تنوع رنگ و پارچه‌های مختلف، دلچسب است.

برند های مختلف همه ساله در فصل پاییز، گزینه های مختلفی را به ما ارائه می دهند. بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید در فصل پاییز با لباس های خود یک سبک باشکوه ایجاد کنید و قوانین ترکیب لباس را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: ست پیشنهادی چکمه ها و بوت ها برای خانم ها

قانون اول : پوشیدن جوراب مات

در فصل پاییز، دیگر نمی‌توانید مانند تابستان لباس بپوشید و این ممکن است باعث سردرگمی شما شود. در این مرحله، بهترین راه حل، پوشیدن جوراب های یکسره و مات است. این جوراب ها هم پاهای شما را از سرما محافظت می کند و هم ظاهر پاییزی در شما ایجاد می کند. به خصوص اگر این ترکیب را با چکمه های شیک یا نیم بوت ها کامل کنید، آماده فصل پاییز هستید.

ترکیب لباس های پاییزی

فراموش نکنید که کفش های پاشنه بلند نیز در این ترکیب بسیار زیبا به نظر می رسند به شرطی که خیلی کوتاه نباشند. اگر می خواهید سبکی عاشقانه داشته باشید می توانید از بین رنگ های پاستلی انتخاب کنید. ترکیب لباس هایی که با رنگ های پاستلی ساخته شده اند، با کیف و کفش های مایل به زرد، ظاهری فوق العاده ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های کفش پاشنه بلند

قانون دوم : لباسی که انتخاب می‌کنید در بلندی متوسط باشد نه کوتاه

پوشیدن لباس های کوتاه در ماه های خنک و بادی پاییز می تواند کمی نا مناسب باشد، زیرا شما یک استایل خارج از فصل ایجاد می کنید و ممکن است سرما بخورید. در عوض، ایجاد ترکیب های پاییزی، به عنوان مثال لباس های یقه دار، شلوار کرک دار می‌تواند گزینه های مناسب تری باشد.

ترکیب لباس های پاییزی

اگر می خواهید در سبک اداری یا رسمی دارای استایل چشم نواز داشته باشید، لباس های پاییزی در قد متوسط را انتخاب کنید که بسیار شیک خواهد بود. همچنین اگر لباس خود را از بین رنگ های پاییزی انتخاب کنید، می توانید ظاهری زیبا و متناسب با فصل داشته باشید. رنگ های نارنجی، زرد، خردلی، سنگی در این روزها بهترین انتخاب شما خواهد بود.

قانون 3 : انتخاب لباس با توجه به فرم بدن

اگر لباس خود را متناسب با اندام خود انتخاب کنید، می توان ظاهری متناسب و شیک تری به دست آورید. اگر ناحیه ای از بدنتان نسبت به سایر قسمت ها چاق تر است، باید سعی کنید لباس های مناسب آن را انتخاب کنید تا آن قسمت را پوشش دهد. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید شکم شما کمی بزرگ است، می توانید با لباس های گشاد و یا کمربند پنهان کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه کفش سوییت (جیر) را تمیز کنیم؟

به همین ترتیب، می توانید لباس هایی که با فرم A برش داده شده و دوخته شده اند ، قسمت باسن را پوشش دهید.

ترکیب لباس های پاییزی

اگر از کوتاهی قد شکایت دارید، توصیه می کنیم از لباس های ماکسی دوری کنید. با این حال ، اگر قد شما بیش از حد متوسط است، می توانید با انتخاب یک لباس قد متوسط و بوت های مچی، یک ترکیب پاییزی فوق العاده ایجاد کنید. برای ایجاد یک ترکیب بلند پروازانه، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک لباس بافتنی بلند را با چکمه های پاشنه بلند ترکیب کنید.

منبع: Blog.n11

دیدگاهتان را بنویسید