محبوب ترین مدل های کفش پاشنه بلند

کفش سی سی – کفش های پاشنه بلند تنوع بالایی دارند و برای خانم ها بسیار محبوب هستند، از این رو خرید کفش پاشنه بلند، تقاضای زیادی در بین خانم ها دارد. کفش های پاشنه بلند کفش هایی هستند که هم در زندگی روزمره و هم در مناسبت های خاص می توانند مورد انتخاب قرار گیرند. همانطور که اشاره کردیم این نوع کفش ها انواع مختلفی دارد. از قبیل پاشنه کلفت، پاشنه نازک، پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و غیره که محبوب ترین آنها معمولا مدل های کلاسیک و کفش های مشکی است. علاوه بر این، رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی و آبی تیره نیز بسیار محبوب هستند. با این کفش ها می توانید انواع مختلفی از ترکیب ها را با لباس ها ایجاد کنید.

محبوب ترین مدل های کفش پاشنه بلند به شرح زیر است:

  • استیلتو
  • پاشنه ضخیم
  • جلو باز
  • بند دار
  • صندل های پاشنه دار
  • چکمه های پاشنه دار

این نوع کفش ها بسیار ترجیح داده می شوند. در عین حال ، می توان با این کفش ها ترکیب های جذابی ایجاد کرد.

کفش پاشنه بلند

برخی توصیه ها و نکات مهم در انتخاب کفش پاشنه بلند

اگر لباس های مناسب را با کفش های پاشنه بلند انتخاب کنید، به روز ترین استایل ها را ایجاد خواهید کرد که جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. به چند مورد از لباس های مناسب با کفش پاشنه بلند اشاره می کنیم:

  • شلوار جین تنگ
  • شلوار سیاه
  • دامن
  • سرهمی

می توانید کفش پاشنه بلند مورد علاقه خود را با این لباس ها بپوشید. رنگ بلوز، پیراهن یا ژاکت خود را مطابق با رنگ کفش خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ۶ روش موثر در گشاد کردن کفش های تنگ

کفش Stiletto ( استیلتو)

دامن های تنگ و بلند و دامن های کوتاه هماهنگ ترین گزینه ها برای این نوع کفش ها می باشند. است این کفش ها با یک پیراهن سفید وشلوار تنگ سیاه یک استایل و ترکیب عالی ایجاد می کند. همچنین می توانید با دامن های کوتاه هم ترکیب کنید.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند ضخیم

این کفش ها را می توانید با کت چرم مشکی ست کنید. همچنین با شلوار جین تنگ یا شلوار مشکی عالی به نظر می رسد. شما می توانید با یک پیراهن یا ژاکت بافت می توانید یک ترکیب زیبا درست کنید. استفاده از کمربند در شلوار، ست شما را کامل خواهد کرد.

کفش پاشنه بلند جلوباز

این مدل کفش ها که با شلوار تنگ و دامن کوتاه بسیار جذاب به نظر می‌رسند، بین خانم ها بسیار محبوب است.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند بند دار

مدل های بند دار، به خصوص مدل هایی که در قسمت مچ پا بند ظریفی دارند، بسیار محبوب هستند. این نوع کفش ها دارای پاشنه های کوتاه هم می باشند. سطح این نوع کفش ها می تواند براق، چرمی یا جیر باشد. این مدل ها بسیار ظریف و شیک هستند. می توانید با لباس های متناسب یک ترکیب زیبا ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: صندل های زنانه؛ یک صندل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

صندل های پاشنه دار

استفاده از صندل های پاشنه دار در روزهای تابستان ضروری است زیرا هم باعث راحتی و هم باعث خنک شدن پاها می‌شود. صندل های پاشنه بلند بسیار راحت هستند. رنگ هایی مانند سفید، آبی روشن، مرجانی، زرد لیمویی و یاسی را می توانید در صندل ها انتخاب کنید. این رنگ ها به خوبی با شلوار سفید و لباس های تابستانی مطابقت خواهد داشت.

کفش پاشنه بلند

بوت های پاشنه دار و چکمه

بوت های پاشنه دار و چکمه ها به طور کلی در روزهای زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، این کفش ها می توانند در پاییز هم پوشیده شوند. سیاه، قهوه ای، خاکستری، آبی تیره جز محبوب ترین رنگ ها در این نوع کفش ها هستند. می توان آن ها را با شلوار تنگ یا جوراب شلواری ضخیم پوشید. همچنین می توانید با اضافه کردن دامن، یک ترکیب شیک ایجاد کنید. مدل های پاشنه بلند و کوتاه در این نوع کفش ها موجود است. پاشنه های کوتاه و کلفت در روزهای زمستانی ترجیح داده می شوند.

کفش mule (موله)

این مدل ترکیبی از کفش و صندل می‌باشد. کفش های موله راحت ترین مدل کفش های پاشنه دار هستند. این کفش ها گزینه مناسبی برای روزهای بهار و تابستان است. می توانید آن را با دامن های بلند، شلوار تابستانی و لباس های گشاد بپوشید. این کفش ها در جنس جیر و چرم تولید می شوند ولی چرم محبوبیت بسیاری دارد.

کفش پاشنه بلند

منبع: Modatrend

دیدگاهتان را بنویسید