ماده 1. مالکیت

فروشگاه اینترنتی سی سی نام یک فروشگاه آنلاین مخصوص فروش انواع پوشاک و محصولات چرمی و غیر چرمی است. فروشگاه اینترنتی سی سی در مالکیت و اختیار آقای محمد خادم خوئی باقی بوده که با این نام و تحت این مالکیت اداره می‌شود.

ماده 2. ایجاب و قبول قطعی و صحت اطلاعات

با اعلام قبولی الکترونیکی این سند الکترونیکی با عنوان «قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی سی سی»، اعلام می‌دارید که خود را بی هیچ محدودیتی ملزم به رعایت دقیق و کامل این سند و تمامی اسناد دیگری که فروشگاه اینترنتی سی سی در هر زمان قبولی شما را بابت آن‌ها خواسته، می‌دانید. فروشگاه اینترنتی سی سی ممکن است در هر زمان اسنادش را تغییر داده و یا بازنگری و به روز رسانی کند. شما موظفید که برای ادامه‌ی انتفاع از مقاصد تجاری فروشگاه اینترنتی سی سی اسناد جدید را نیز مورد پذیرش خود قرار دهید، در غیر این‌صورت همکاری شما با فروشگاه اینترنتی سی سی تا پذیرش شرایط و اسناد جدید قطع خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی سی سی هیچ تضمینی بابت دقت و صحت اطلاعات وارده‌ی شما و عدم توفیق در ورود صحیح اطلاعات صحیح نخواهد داد و هیچ‌گونه مسئولیتی در این‌باره نمی‌پذیرد. مسئولیت صحت و دقت اطلاعات وارد شده در فروشگاه اینترنتی سی سی با خود کاربران است. در صورتی که فروشگاه اینترنتی سی سی متوجه عدم صحت و دقت اطلاعات وارد شده شود، هیچ مسئولیتی در قبال تصحیح و یا حذف آن‌ها نداشته، کلیه‌ی مسئولیت‌های کیفری و حقوقی‌ای که از این اطلاعات ناشی شوند بر عهد‌ه‌ی کاربر است.

توجه داشته باشید نظراتی که در قالب کامنت، مقاله، مطلب و خبر در وبلاگ‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی مربوط به فروشگاه اینترنتی سی سی می‌آید، نمایانگر اعلامات رسمی و حقوقی فروشگاه اینترنتی سی سی نیست و فروشگاه اینترنتی سی سی هیچ‌ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد. اعلامات و اخبار رسمی فروشگاه اینترنتی سی سی فقط در آدرس sisishoes.com  و زیرمجموعه های آن در دسترس عموم خواهند بود.

ماده 3. تعاریف

  1. کاربر :  هر شخصی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که در فروشگاه اینترنتی سی سی شناسه‌‌ی کاربری ایجاد نموده، اعتبار آن را تأیید کرده و دارای نقش خریدار، فروشنده یا ارائه دهنده نظردر فروشگاه اینترنتی سی سی می‌باشند.
  2. فروشگاه اینترنتی سی سی :  وب سایت sisishoes.com که در حال حاضر در آن قرار دارید و کلیه مراودات بین خریدار و فروشنده از طریق آن انجام می شود.
  3. خریدار : هر شخصی که با دریافت حساب کاربری امکان خرید از وب سایت فروشگاه اینترنتی سی سی را داشته و نسبت به تکمیل مراحل خرید و پرداخت وجه اقدام نموده است.
  4. حساب کاربری :  مجموعه اطلاعات اشخاص اعم از اداری، مالی و فنی که فروشگاه اینترنتی سی سی از کاربران خواسته است.
  5. مسدود کردن موقت حساب کاربری :  حساب کاربری که به صورت موقت غیر فعال می‌شود.
  6. مسدود کردن دائم حساب کاربری : حساب کاربری که به صورت کامل و دائمی مسدود می‌شود. اگر مسدود کردن حساب مربوط به حساب مالی باشد تمام درآمد و یا موجودی مانده در حساب نیز به نفع فروشگاه اینترنتی سی سی برداشت خواهد شد.

ماده 4. شرایط عمومی

  1. فروشگاه اینترنتی سی سی و محتواهای آن تنها برای استفاده‌ی تجاری و انتفاعی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و کاربران حق هیچ‌گونه استفاده‌ی دیگری که حتی شائبه‌ی استفاده‌ی غیر تجاری از آن شود را ندارند.
  2. فروشگاه اینترنتی سی سی عدم بروز اشکال و قطعی در خدمات خود را ضمانت نمی‌کند.
  3. فروشگاه اینترنتی سی سی ممکن است برای دسترسی آسان شما، پیوندهایی به وبگاه‌ها و خدمات برخط دیگر مهیا کرده باشد. با متصل شدن به این وبگاه‌ها وخدمات برخط لازم است شرایط استفاده از آن‌ها را مطالعه کرده و موافقت خود را قبل از استفاده اعلام نمایید. پیوند به این وبگاه‌ها و خدمات برخط به معنای تأیید آن‌ها و محتویات‌ و خدمات‌ و اعلانات‌شان از سوی فروشگاه اینترنتی سی سی نبوده، فروشگاه اینترنتی سی سی در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد. هر گونه استفاده از این وبگاه‌ها و خدمات برخط با مسئولیت کامل کاربر همراه است.
  4. کاربر در خصوص اطلاعات و محتواهای وارد شده، سفارش داده شده یا معرفی شده توسط وی، بدین‌وسیله اعلام می‌دارد که :
    1. این اطلاعات و محتواها شامل هیچ گونه موارد غیر قانونی، غیر شرعی، مخالف با عرف، مخالف با عفت عمومی، دربردارنده‌ی اطلاعات و ابزارهای گمراه‌کننده و امثال آن نمی‌باشد.
    2. تایید می‌کند که اقدامات لازم را برای بازبینی و از بین بردن هر گونه بد افزار و یا ویژگی‌های مخرب قبل از ارسال هر گونه اطلاعات و محتوی انجام داده است.
    3. مالک این اطلاعات و محتواها و دارای حق استفاده‌ی نامحدود از آن‌ها است.
    4. در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده، توسط کاربر رعایت نشده باشد، تمامی مسئولیت‌های کیفری و حقوقی متوجه کاربر بوده، می‌بایست خساراتی را که را به هر نحو به فروشگاه اینترنتی سی سی وارده شده، جبران نماید.
  5. فروشگاه اینترنتی سی سی دارای بخش پشتیبانی است، ولی هیچگونه تعهدی نسبت به سرعت پاسخگویی، عدم پاسخگویی و امثال آن ندارد.
  6. فروشگاه اینترنتی سی سی به طور کامل از قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌کند.
  7. فروشگاه اینترنتی سی سی می‌تواند قوانین‌اش را اعم از شرایط مالی، شرایط پرداخت، شرایط استفاده و شرایط کاربری در هر زمان و به هر صورت تغییر دهد. علی‌ایحال وضع قوانین جدید در وضعیت پیشین حساب‌های مالی قدیمی کاربران قبل از هر تغییر، تأثیری نداشته، قوانین جدید از تاریخ اعلام و قبولی آن‌ها توسط کاربر بر حساب‌های مالی‌شان اثر خواهند کرد.
  8. درآمد کاربران با توجه به شرایط مالی اعلام شده در سایت محاسبه شده، میزان و شرایط پرداخت و محاسبه درآمد دقیقا مطابق آنچه در قوانین و سیاست‌های فروشگاه اینترنتی سی سی اعلام شده به صورت روزانه محاسبه و در حساب کاربری کاربران منظور می‌ گردد. میزان سهم درآمدی با توجه به میزان و شرایط تسویه حساب اعلامی در قوانین و سیاست‌های فروشگاه اینترنتی سی سی به کاربران پرداخت خواهد شد.
  9. مبنای کلیه محاسبات مالی فروشگاه اینترنتی سی سی در ارتباط با کاربران خود اطلاعات و آماری ست که از سوی فروشگاه اینترنتی سی سی به کاربران اعلام می‌شود.
  10. کلیه‌ی کسورات قانونی اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده به روش‌های ذیل محاسبه و پرداخت خواهند شد :
    1. تسویه حساب های مالی‌ خریداران و فروشندگان بر اساس صدور فاکتور خواهد بود، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به فاکتور نهایی شان اضافه خواهد شد.
    2. محاسبه و پرداخت مالیات بر درآمد کاربران به عهده خودشان خواهد بود.
  11. فروشگاه اینترنتی سی سی در صورت مشاهده و یا احتمال وجود هر گونه تناقض در اطلاعات و نام کاربری وارد شده با اطلاعات واقعی اشخاص، می ‌تواند حساب‌های کاربری را مسدود نموده و پرداخت وجوه مالی یا ارسال کالاهای خریداری شده را متوقف می‌نماید. همچنین فروشگاه اینترنتی سی سی ممکن است برای تایید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه‌های زمانی مختلف از کاربر درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی و یا تصحیح اطلاعات کند، در این‌صورت کاربر موظف است جهت دسترسی کاملِ دوباره به امکانات فروشگاه اینترنتی سی سی، در اسرع وقت اطلاعات درخواستی را در اختیار فروشگاه اینترنتی سی سی قرار دهد، در غیر این‌صورت حساب مالی کاربر موقتا تا ارسال اطلاعات درخواستی و تأیید آن‌ها مسدود خواهد شد.
  12. اطلاعات ورودی اشخاص در فروشگاه اینترنتی سی سی محرمانه تلقی شده، فقط با دستور مقامات قضایی در اختیار مراجع مذکور در دستور مقام قضایی قرار داده خواهد شد.
  13. فروشگاه اینترنتی سی سی هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال تخلفات یا اشکالات احتمالی و یا دخالت اشخاص ثالث، مأموران، کارمندان، وکلا و یا هر شخصی که به نحوی به حساب یا حساب‌های کاربری و مالی کاربران دسترسی پیدا کرده ویا از طرف کاربر اختیاری در مورد آن‌ها به ایشان داده شده، ندارد.

ماده 5. تعهدات خریداران

  1. فروشگاه اینترنتی سی سی اطلاعی از مقصود خریداران از خرید کالاها نداشته و صرفا نسبت به فروش کالا اقدام نموده است. لذا کاربرد مجاز یا غیر مجاز کالا در عهده فروشگاه اینترنتی سی سی نبوده و مسئولیتی را متوجه فروشگاه اینترنتی سی سی نمی کند. .
  2. فروشگاه اینترنتی سی سی هیچ مسئولیت حقوقی و مالی نسبت به اشخاص ثالثی که به هر نحو از کالا استفاده کرده اند ندارد و تنها به شخص خریدار کالا که با استفاده از نام کاربری در سایت ثبت نام کرده و اقدام به خرید کالا نموده است پاسخگوست.
  3. خریداران متعهد هستند در صورت نیاز به دریافت فاکتور حتما این درخواست را حین خرید قید کنند و مشخصات مربوط به موسسه حقوقی خود را ذکر نمایند.

ماده 6. امنیت

لطفاً توجه داشته باشید که ارسال اطلاعات شخصی، چه به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق اینترنت همیشه با خطر مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نمی‌باشد، فروشگاه اینترنتی سی سی تمام تلاش خود را می‌کند تا دسترسی غیر مجاز به اطلاعات، استفاده غیر قانونی از اطلاعات و ایجاد ناصحیح اطلاعات مندرج را به حداقل ممکن بر اساس عرف برساند، اما هیچ ضمانتی درباره‌ی ایجاد امنیت صد در صدی نداده، مسئولیتی در قبال جبران خسارات احتمالی وارده از ناحیه‌ی امنیت نداشته، کلیه‌ی مسئولیت‌های مربوط به این موضوع بر عهد‌ه‌ی کاربران خواهد بود.

ماده 7. حریم شخصی

برای پاسخگویی به سوالات، درخواستها و مدیریت برنامه‌های دو سویه ممکن است به اطلاعات شخصی شما شامل نام، نشانی، ایمیل و شماره تلفن نیاز باشد. ما از این اطلاعات برای پاسخگویی به نیاز شما، یا تماس با شما از طریق ایمیل، پست و یا تلفن برای اطلاع‌رسانی در مورد محصولات، خدمات یا برنامه‌های خاص خود استفاده می‌کنیم. اگر شما درخواست خدماتی کنید، ممکن است ما برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیریم. فروشگاه اینترنتی سی سی اطلاعاتی را که شما در اختیارش قرار داده‌اید بدون اجازه‌‌تان به هیچ نحو در اختیار هیچ شخص ثالث نامرتبط بافروشگاه اینترنتی سی سی نخواهد داد. به علاوه در اینجا شما به فروشگاه اینترنتی سی سی اجازه می‌دهید که اطلاعات ارائه شده توسط شما را با همکاران خود (اشخاص ثالث مرتبط) برای پیشبرد سفارش، درخواست و مدیریت برنامه‌های دو سویه کاربران به اشتراک بگذارد، فروشگاه اینترنتی سی سی تعهد می‌دهد که از همکاران خود نیز در قبال محرمانگی حریم شخصی و اطلاعات شما تعهد متقابل گرفته و آن‌ها را ملزم به رعایت حریم و اطلاعات شخصی شما نماید. واضح است که اشتراک اطلاعات شما از سطح همکاران ما، به دیگر اشخاص ثالث سرایت نخواهد کرد. علاوه بر اطلاعاتی که شما به ما ارائه می‌دهید، فروشگاه اینترنتی سی سی ممکن است از نوعی فنآوری برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند آدرس پروتکل اینترنتی شما، سیستم عامل رایانه شما، نوع مرورگر، ترافیک و دریافت مدخل ورودی به وبگاه، استفاده کند. شما با قبولی شرایط استفاده از فروشگاه اینترنتی سی سی اجازه‌ی به دست آوردن اطلاعات از طرق ذکر شده را به ما داده‌اید.

ماده 8. شناسایی بازدیدکنندگان

در زمانهای مختلف ممکن است فروشگاه اینترنتی سی سی اطلاعاتی را بر روی رایانه شما برای شناسایی بار بگذارد. این اطلاعات معمولا به عنوان “بلوک داده‌ای/Cookie” شناخته می‌شوند. فروشگاه اینترنتی سی سی با نمایش چگونگی و زمان استفاده بازدیدکنندگان می تواند وبگاه خود را بهینه سازد. ما از بلوک داده‌ای فقط برای دیدن اطلاعات بلوک‌های داده‏ی گذاشته شده توسط این وبگاه استفاده می‌کنیم. استفاده از بلوک داده‌ها بر طبق استانداردهای این صنعت بوده و بسیاری از وبگاه‌ها از آنها استفاده می‌کنند. اگر شما نمی‌خواهید که بلوک داده‌ای را دریافت کنید و یا می‌خواهید از زمان بارگزاری آنها مطلع شوید، باید مرورگر خود را تنظیم نمایید.

ماده 9. تغییرات

فروشگاه اینترنتی سی سی ممکن است در هر زمانی بنا به صلاحدید خود هر مطلبی را که بر روی وبگاه ارسال شده حذف نماید.
فروشگاه اینترنتی سی سی اختیار دارد که در هر زمان محتوای قوانین، شرایط و ضوابط استفاده و راهنماها و سیاست‌های تجاری خود را تغییر داده، یا دسترسی وبگاه‌ها و خدمات‌اش را در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر داده، محدود و یا مسدود کند. کاربران برای ادامه‌ی همکاری و استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سی سی می‌بایست شرایط و ضوابط و قوانین و راهنماها و سیاست‌های جدید را در هر زمان مورد قبول خود قرار دهند، در این راستا فروشگاه اینترنتی سی سی در زمان هر تغییر استفاده‌ی کاربر از حسابش را منوط به قبول تغییرات جدید توسط وی خواهد کرد.

ماده 10. حقوق مالکیت معنوی

کلیه محتویات نرم‌افزاری و ابداعات و طرح‌ها و همچنین حقوق استفاده از فروشگاه اینترنتی سی سی متعلق به آقای محمد خادم خوئی باقی است.

ماده 11. موارد ممنوع

  1. تجاوز به حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی.
  2. فراهم کردن اسباب خسارت یا زیان به اشخاص حقیقی و حقوقی.
  3. برهم زدن نظم عمومی با استفاده از اطلاعات وبگاه‌ها و خدمات و اپلیکیشن‌های فعال بر بستر فروشگاه اینترنتی سی سی.
  4. ارتکاب هر عملی که در قوانین ایران و قوانین کشورهایی که میزبانی سایت‌های کاربران را در اختیار دارند، مجرمانه شناخته شده است.
  5. بد نام کردن،‌ رسوا کردن و افترا زدن به دیگران با استفاده‌ی مستقیم و غیرمستقیم از اطلاعات وبگاه‌ها و خدمات و اپلیکیشن‌های فعال بر بستر فروشگاه اینترنتی سی سی.
  6. هر نوع فعالیت دیگری که در قوانین ایران و قوانین کشورهایی که میزبانی سایت‌های کاربران را در اختیار دارند غیرقانونی تلقی می‌شود.
  7. استفاده از مطالب دارای حق مؤلف و حقوق معنوی و فکری (اعم از کپی رایت) بدون اجازه‏ی مالک یا مالکان‌شان.
  8. تبلیغ هر گونه فعالیت تجاری غیرقانونی و یا غیر منصفانه (به ویژه بازاریابی هرمی) و یا هر نوع استفاده از اطلاعات وبگاه‌ها و خدمات و اپلیکیشن‌های فعال بر بستر فروشگاه اینترنتی سی سی برای این منظور.
  9. تلاش برای نفوذ و یا نفوذ به وبگاه‌ها و خدمات و اپلیکیشن‌ها و یا تخریب اطلاعات موجود در وبگاه‌ها و خدمات و اپلیکیشن‌های فعال بر بستر فروشگاه اینترنتی سی سی و همچنین انتقال ویروس یا هرگونه نرم افزار دیگر با ماهیت مخرب با استفاده از ابزارهای ارتباطی فعال بر بسترفروشگاه اینترنتی سی سی.

ماده 12. حل اختلاف

شرایط و ضوابطفروشگاه اینترنتی سی سی تابع قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است. هر گونه اختلاف ناشی از خدمات فروشگاه اینترنتی سی سی در مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به شرایط و ضوابط و قوانین و راهنماهای فروشگاه اینترنتی سی سی رسیدگی خواهد شد.

ماده 13. پایان

فروشگاه اینترنتی سی سی هیچ تعهد و مسئولیتی خارج از شرایط و ضوابط و قوانین و راهنماهایش در قبال کاربران و اشخاص ثالث نداشته، کاربران با قبول این شرایط و ضوابط و قوانین و راهنماها آگاهی کامل خود را از تعهدات و مسئولیت‌های خود در قبال ویداد، مالکان، شرکای آن‌ها و اشخاص ثالث و آگاهی کامل خود را از شرایط و ضوابط و قوانین و راهنماهای فروشگاه اینترنتی سی سی اعلام می‌دارند.
اگر هر یک از مطالب منتشر شده در فروشگاه اینترنتی سی سی را مخالف با شرایط این موافقتنامه می‌پندارید، لطفاً با مدیر فروشگاه اینترنتی سی سی با آدرس پست الکترونیکی sisishoes.com@gmail.com تماس حاصل نمایید.