در صورت وجود هر یک از موارد زیر، فروشگاه اینترنتی سی سی خود را موظف به تعویض کالا ارسال شده می داند. همچنین در صورت درخواست سفارش دهنده، فروشگاه اینترنتی سی سی وظیفه خود می داند تا با ارسال کالای مشابه یا همان کالا با مشخصات دیگر، رضایت مصرف کننده را به دست بیاورد.

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

در صورتی که کارشناس یا همکار معرفی شده از طرف فروشگاه اینترنتی سی سی، ایراد مطرح شده را تایید نکند، امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی سی سی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد فروش یا پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سی سی (شماره تلفن های 04135553030 – 09144162747 – 09355402033) اطلاع داده شود.
  • در غیر این صورت، کالای ارسال شده، فقط قابل تعویض با سایز یا مدل دیگر بوده و امکان مرجوعی و عودت وجه وجود نخواهد داشت.

اگر سایز کالا مناسب نباشد.

درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

در مورد کفش های چرمی با زیره چرم طبیعی یا زیره ها حساس، امکان ایجاد خش های ریز در اولین استفاده روز سطوح سخت وجود دارد بنابراین در صورتی که کالای شما از این دسته کفش ها بوده و اثر خش بر روی زیره وجود داشته باشد، صنایع چرم سی سی تعهدی در قبال  تعویض آن نخواهد داشت.