هنگام خرید کت چرم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

کفش سی سی – کت ها و شلوار های چرمی تقریبا در هر فصل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در عین راحتی، بسیار شیک است و تقریبا با بیشتر لباس ها می‌توان ترکیب کرد. اگر هنوز کت چرمی در کمد لباس خود ندارید یا نمی توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را با کت چرمی خود ترکیب کنید، قطعاً باید مقاله ما را در مورد کت چرمی بخوانید.

چه کت چرمی مخصوص آقایان باشد و چه خانم ها، ابتدا باید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. قیمت کت چرم اصل، به طور کلی بالا است. بنابراین بودجه خود را متناسب با آن تهیه کنید. با توجه به برخی از ویژگی های آن و همچنین خواندن دستورالعمل های محصول، می توانید اصل یا مصنوعی بودن چرم را بفهمید.

بیشتر بخوانید: روش های ترکیب لباس های پاییزی برای خانم ها

کت چرم

کت های چرمی اصل، سنگین هستند و می توانند به تنهایی شما را گرم کنند. همچنین از کت چرمی که مراحل زیادی هنگام تولید گذرانده است، بوی ناخوشایندی دارد. توجه داشته باشید که یک کت چرم اصل با گذشت زمان خشک شده و ترک می خورد و به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد.

مدل های زنانه و مردانه کت چرمی ممکن است در مدل های مختلف تولید می‌شود که هر کس باید با توجه به ساختار بدن خود، انتخاب کند. کت چرمی که به بدن بچسبد و روی کمر قرار بگیرد مناسب شما است یا کت چرم گشاد و یا برش راسته. رنگ ها به اندازه مدل های ژاکت چرمی، در ترکیبات مهم هستند.

بیشتر بخوانید: ست پیشنهادی چکمه ها و بوت ها برای خانم ها

رایج ترین رنگ‌های کت چرمی مشکی، قهوه ای و آبی تیره است. در کت های چرمی زنانه، رنگ های زنده و روشن مانند سفید، کرم، آبی و صورتی نیز رایج است. مدل های ژاکت چرمی می توانند ساده یا تزئین شده با زیپ، منگنه، گلدوزی یا دکمه باشند. هنگام ایجاد یک استایل، بهتر است که تمام این موارد را در نظر بگیرید.

کت چرم

کت های چرمی را می توان با کدام لباس ها ترکیب کرد؟

ژاکت چرمی برای انواع ترکیب ها مناسب است. اگرچه کت های چرمی به طور کلی به عنوان یک کاپشن ورزشی در نظر گرفته می شوند، اما می توان در مجالس مختلف از آن استفاده کرد.

آیا هنگام رفتن به یک مراسم رسمی می توان کت چرمی پوشید؟

بله، می توانید ژاکت چرمی خود را روی لباس مجلسی بپوشید یا آن را مانند شال روی شانه های خود بیندازید. در چنین ترکیبی، کفش های پاشنه نازک بسیار زیبا خواهند بود. اگر ژاکت خود را در رنگ تیره انتخاب کنید، لباس و کفش شما می‌تواند در رنگ های مختلفی باشد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

اگر به ترکیبی از سبک ورزشی با ژاکت چرمی فکر می کنید، می توانید یک سبک پانک افراطی را داشته باشید. اگر کت چرمی شما دارای زیپ، دکمه و یا میخ های تزئینی باشد، کار شما راحت تر است. یک بلوز ساده و بلندتر از کت چرمی، شلوار جین و یک جفت کفش ورزشی کتانی می‌تواند به همراه کت چرمی یک استایل جذاب و عالی برای شما ایجاد کند.

کت های چرمی می توانند به خوبی با بلوزهای بلند و کوتاه ترکیب شوند. شما می توانید در مهمانی با استفاده از ترکیب یک دامن کوتاه و کت چرمی، استایل زیبایی به وجود آورید. از نظر رنگ، می توانید از کنتراست ها نیز استفاده کنید. مثل بلوز سفید و دامن سیاه و کت چرم مشکی. می توانید کفش های کتانی و یا پاشنه دار را برای این استایل انتخاب کنید.

کت چرم

سازگاری کت چرمی با شلوار بی نظیر است. شما می توانید کت های چرمی را با شلوار جین ترکیب کنید. همچنین با شلوار پارچه ای نیز می توانید در مجالس رسمی، ظاهری بسیار شیک به دست آورید. این ترکیب را می توانید با کفش های پاشنه های بلند و نازک کامل کنید. شما می توانید تصویر یک زن قوی و کاریزماتیک را با رنگ سیاه ایجاد کنید.

منبع: blog.n11

دیدگاهتان را بنویسید