انواع کت های بامبر Bomber

کفش سی سی – پاییز فرا رسیده است و کالکشن های مختلفی در این فصل ارائه می‌شود. در این دوره کت های ضخیم، ژاکت، کت های بافت و پشم محبوبیت خاصی دارند. با این حال، اگر می خواهید یک ترکیب خوب ایجاد کنید و از سرمای پاییزی محافظت شوید، می توانید از کت های bomber بخرید.

این ژاکت ها هم در مدل های مردانه و هم زنانه تولید و طراحی می‌شود و بسیار با دوام خواهد بود. بنابراین رضایت شما را جلب خواهد کرد. به نظر می رسد که روند صعودی محبوبیت این ژاکت ها در سال های اخیر بیشتر شده است. اگر می خواهید پاییز امسال جالب‌ترین ترکیبات را ایجاد کنید، این مقاله الهام بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: روش های ترکیب لباس های پاییزی برای خانم ها

ترکیب یک کت bomber (بامبر) و لباس یکسره، بسیار زیبا خواهد بود که می‌توانید هم در استایل های روزمره و هم در مهمانی ها، از آن استفاده کنید. اگر یک کت ساده دارید، می توانید آن را با یک لباس پر زرق و برق ست کنید.

کت های بامبر

کاپشن های بامبر bomber برای سبک های اسپرت

این کاپشن ها بسیار زیبا، راحت و سبک است. در واقع، اگر در زندگیتان فردی فعال و اهل ورزش هستید یا دوست دارید پیاده روی تند انجام دهید، اما در عین حال به دنبال شیک بودن هستید، ترکیب این نوع کاپشن ها با لباس های اسپورت، بسیار جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

ترکیب کت های بامبر با دامن

این ترکیب در نگاه اول، نظر شما را جلب خواهد کرد و باعث ایجاد استایل پاییزی عالی خواهد شد. همچنین می‌توانید این کت ها را با دامن های جین و یا پارچه ای ست کنید. این استایل را می توانید با جوراب شلواری های ضخیم و رنگی تکمیل کنید تا رنگ های پاییز را کاملاً منعکس شود. این سبک، در عین حال ظاهری پویا و جذاب به استایل شما می بخشد.

کت های بامبر

کت بامبر و شلوار فاق بلند

می‌توانید برای ایجاد ظرافت، ژاکت Bomber را با یک شلوار پارچه ای فاق بلند ترکیب کنید. وقتی کت های بامبر را با این نوع شلوارها ترکیب کنید، ظاهری جوان و پویا پیدا می کنید. راحتی و تحرک در این استایل بیشتر خواهد بود و واقعاً
بدون زحمت شیک می شوید.

کت های بامبر

می توانید همین سبک را با شلوار جین امتحان کنید. شلوار جین مام استایل با این کت ها بسیار جذاب خواهد بود. کت های بامبر طرح دار و گلدوزی شده به خصوص هنگام ترکیب با شلوار جین معجزه می کنند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب کت بامبر با لباس مجلسی

می‌توانید با ترکیب یک بامبر خوش رنگ و طرح دار با یک لباس مجلسی زیبا، شیک ترین فرد در مهمانی ها باشید. می توانید آن را با بلوزها و تاپ های مختلف و دامن های راسته و یک کفش زیبا، استایل خود را تکمیل کنید.

کت های بامبر

منبع: Blog.n11

دیدگاهتان را بنویسید