محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

کفش سی سی – انواع مختلفی از بوت ها وجود دارد که علاوه بر این که شیک هستند، پاها را در روزهای پاییزی و زمستانی گرم نگه می‌دارند. این نوع مدل های بوت و چکمه زنانه به دلیل این ویژگی ها جز محبوب ترین ها هستند. چکمه ها به عنوان محصولات ضروری در پاییز و زمستان ظاهر می شوند. چکمه ها به طور کلی نوعی کفش هستند که پاهای شما را تا زانو پوشش می دهند.

در فصل تابستان، چکمه ها و بوت ها کاربرد چندانی ندارند. می توان گفت که خانم ها بیشتر از آقایان، بوت ها را انتخاب می‌کنند. خانم ها به دلیل تکمیل استایل خود از آن ها استفاده می‌کنند تا هم راحت و شیک باشند. بوت ها برای ایجاد ظاهری شیک بسیار کاربردی است. می توان گفت که در سال های اخیر چکمه ها هم مانند بوت ها جز پر کاربردترین نوع کفش است.

بیشتر بخوانید: برترین های مد پاییزی و زمستانی ۲۰۲۱-۲۰۲۰

مدل های بوت و چکمه زنانه

مدل های بوت و چکمه زنانه

چکمه ها را می توان نوعی کفش تعریف کرد که از نوک پاها تا زانو یا بالاتر از آن امتداد یافته است. چکمه ها انواع مختلفی دارند. چکمه ها هر ساله توسط طراحان مد در اشکال مختلف طراحی می شوند. این چکمه ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها تولید می شود. البته هنگام خرید چکمه باید به مواردی توجه داشته باشید.

هنگام خرید چکمه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

از آنجا که چکمه ها معمولاً در ماه های زمستان مورد استفاده قرار می گیرد، باید بیشتر مراقب آن ها باشیم و به خوبی از آن ها نگهداری کنیم. هنگام خرید چکمه به چند نکته باید توجه داشته باشیم که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • حتما فرم پاهای خود را هنگام خرید در نظر بگیرید.
  • ضخامت مچ پا نیز در انتخاب چکمه بسیار مهم است.
  • شما باید به قد پاهایتان نیز توجه کنید کوتاهی و بلندی پاها نیز امر مهمی در انتخاب چکمه است.
  • شما باید چکمه هایی متناسب با قد خود انتخاب‌ کنید.
  • علاوه بر قد، باید وزن خود را نیز در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: در انتخاب کفش روزانه و کژوال به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

نکات گفته شده باید در خرید چکمه ها و هر نوع کفشی رعایت شود. پس از توجه به این موارد، می توانید بهترین و راحت ترین مدل های بوت و چکمه را انتخاب کنید.

مدل های بوت و چکمه زنانه

محبوب ترین مدل های بوت کدامند؟

در سال های اخیر، چکمه ها و بوت هایی با طراحی کلاسیک، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. به خصوص چکمه هایی که کل پاها را می‌پوشاند و از پارچه جیر ساخته شده باشد، بسیار پرطرفدار است. در این مطلب سعی بر این بوده که شما را با مدل های محبوب چکمه ها و بوت ها آشنا کنیم تا انتخاب بهتری هنگام خرید داشته باشید.

  • بوت های جورابی
  • چکمه های بالاتر از زانو، مدل اسب سواری
  • چکمه هایی با پاشنه های ضخیم و کوتاه
  • بوت های تخت
  • بوت های جیر در اندازه های بلند تر از زانو
  • چکمه های بارانی

بوت های جورابی

این چکمه ها معمولاً چکمه هایی با ساختار سخت چرمی یا جیر هستند. طول جوراب این بوت ها تا مچ پا، زانو و بعضا بالاتر از زانو امتداد دارند.

چکمه های اسب سواری

این چکمه ها، مدل هایی هستند که تا بالای زانو امتداد دارند. این چکمه ها به طور کلی در رنگ سیاه تولید می‌شوند. این مدل با الهام گرفتن از چکمه هایی که اسب سواران استفاده می کنند، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی کفش؛ نکاتی که باید بدانید

مدل های بوت و چکمه زنانه

بوت های پاشنه دار و تخت

مدل های پاشنه دار معمولا در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر افراد برای استفاده روزانه، بوت های تخت را انتخاب‌ می‌کنند. این بوت ها می تواند با توجه به خواسته های مردم متفاوت باشد. چکمه های پاشنه شفاف نیز در سال های اخیر تولید شده است.

بوت های جیر بالای زانو

چکمه های جیر بالای زانو، در سال های اخیر برای خانم ها بسیار جذاب شده است. این بوت ها توسط مارک های مختلف در رنگ های مختلف تولید و طراحی می‌شود. مدل های بارانی این بوت ها از چکمه های زرد ماهیگیران الهام گرفته شده اند که ساختار پلاستیکی دارد.

منبع: Modatrend Ayakkab

دیدگاهتان را بنویسید