چکمه و بوت های زنانه مخصوص هوای بارانی

کفش سی سی – خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن چکمه ها دارند. چکمه هایی که انتخاب می‌شود، باید ظریف و کاربردی باشد. نمی توان همه چکمه ها را در هوای بارانی پوشید، بنابراین شاید این سوال در ذهنتان وجود داشته باشد که چه نوع چکمه های مخصوص هوای بارانی باید انتخاب شود؟

همه ساله مدل های متنوعی از چکمه ها که مناسب فصل زمستان، پاییز، بهار و حتی تابستان است، تولید می‌شود. مهمترین ویژگی انواع چکمه هایی که تولید می‌شود، مطابقت آن ها با سنین و سبک های مختلف است که بیشتر افراد را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: مدل کفش های پاییزی زنانه

انواع بوت ها و چکمه ها

چکمه و بوت های زنانه

مدل های بوت در الگوها، رنگ ها و سبک های مختلف و شیک تولید می‌شوند. منطقه استفاده از هر بوت با یکدیگر متفاوت است. حال به انواع این بوت ها و چکمه ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: برترین های مد پاییزی و زمستانی ۲۰۲۱-۲۰۲۰

  • چکمه های بلند
  • چکمه های مچی
  • چکمه های منگوله دار
  • چکمه های پلاستیکی بارانی
  • چکمه های گلادیاتوری
  • چکمه های زیر زانو
  • چکمه های پاشنه کلفت
  • چکمه های بدون پاشنه و تخت

کاربرد این مدل ها با توجه به فصل های سال متفاوت است. شما می‌توانید بوت های خود را با توجه به عواملی مانند ضخامت مچ پا، وزن، سن و سبکتان، بهترین مدل را انتخاب کنید.در واقع در بیشتر موارد محدویت خاصی برای استفاده از بوت ها و چکمه ها وجود ندارد. استفاده خاصی برای ترسیم مناطق استفاده وجود ندارد. تنها موردی که از آن استفاده نمی شود ورزش هایی مانند کوهنوردی و رفتینگ است.

چکمه های مناسب باران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در شرایط بد آب و هوایی، ممکن است در مورد کفشی که انتخاب می‌کنید تردید داشته باشید. به دلیل تغییر آب و هوا ممکن است صبح با لباس تابستانی بیرون برویم و شب مجبور شویم کت ضخیم بپوشیم. در چنین شرایط ناپایداری، باید در انتظار باران باشیم. با هوای سرد می توان کنار آمد، اما باران اینگونه نیست.

چکمه و بوت های زنانه

با بارش ناگهانی باران، زیباترین لباس ها و شیک ترین کفش های ما دچار آسیب و دفرمه شدن خواهند شد و هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد در زیر باران شدید خیس خواهد شد. در چنین شرایط آب و هوایی، چکمه های بارانی بهترین انتخاب هستند. این چکمه ها ضد آب هستند و آب باران در آن ها نفوذ نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود پاهایتان خیس نشده و خشک بماند و از بوی بد پاها جلوگیری می‌کند. این چکمه ها به دلیل کیفیت مواد استفاده شده، بسیار با دوام هستند.

برند های مختلفی چکمه های بارانی زیبا را در سراسر جهان تولید می‌کنند. برخی از برند ها چکمه هایی تولید می کنند که در صورت استفاده با جوراب شلواری بسیار شیک به نظر می رسند. از طرف دیگر، برخی از چکمه های بارانی با رنگ های روشن مانند رنگین کمانی در هوای ابری، زیبایی خود را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

چکمه های بارانی را با چه استایلی ترکیب کنیم؟

چکمه های بارانی که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند، نه تنها در هوای بارانی بلکه در شرایط دیگر هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که طرح پلنگی بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته و باعث ظرافت آن ها می‌شود. مدل های مشکی را می توان با گزینه های زیادی مانند جوراب شلواری، شلوار جین و دامن ترکیب کرد.

چکمه و بوت های زنانه

با این حال، چکمه های بارانی با رنگ و نقش کلاسیک بیشتر با جوراب شلواری و ژاکت های شیک سازگار است. چکمه های رنگی را می‌توانید با لباس های ورزشی و دامن های تنگ از جنس پشم و یا جوراب شلواری ترکیب کنید.

حتی اگر لباس بسیار ساده ای را با چکمه ها و بوت های رنگی بپوشید، بسیار جذاب خواهید شد. فراموش نکنید که ظرافت پا توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. به همان اندازه که می خواهید از لباس های گران قیمت و مارک استفاده کنید، باید به کفشتان نیز اهمیت دهید در غیر این صورت شیک به نظر نخواهید رسید.

اگر می‌خواهید چکمه های بارانی را به صورت اینترنتی خریداری کنید، قبل از سفارش به خاطر داشته باشید که آن ها کمی بزرگتر طراحی و تولید می‌شوند و باید از شماره پای خود یک سایز کوچک‌تر سفارش دهید.

منبع: Modatrend

دیدگاهتان را بنویسید