مدل کفش های پاییزی زنانه

کفش سی سی – با خنک شدن تدریجی هوا، مدل کفش های پاییزی هم تغییر خواهد کرد. در این مطلب انواع کفش های مناسب برای پاییز آورده شده است که ظرافت را به شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: روش های تمیز کردن کفش های سفید رنگ

مدل نیم بوت

بوت های کوتاه از جمله کفش های پاییزی محبوب است. در استفاده از این مدل بوت های کوتاه احتیاط کنید. اگر قد شما کوتاه است، این کفش ها می‌تواند قد شما را کوتاه‌تر کند زیرا در قسمت مچ پا قرار می گیرد. بنابراین بهتر است از شلوار های تنگ و بلند استفاده کنید.

کفش های پاییزی

کفش پاشنه بلند و کلفت

این مدل کفش های پاییزی در فصل پاییز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شما می توانید این نوع کفش ها را در استایل های روزانه خود که در دهه های 70 و 90 بسیار محبوب بوده اند، تکمیل کنید. این کفش ها را می توانید به همراه شلوارهای دمپا ست کنید. اگر می‌خواهید یک ترکیب اسپورت با این کفش ها ایجاد کنید، از شلوار جین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های کفش پاشنه بلند

مدل Retro (رِترو) و کفش های Mary Jane

کفش های مدل Mary Jane یک پویایی در دنیای مد ایجاد کرده است. این کفش ها در فصل پاییز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ظرافت و زیبایی ظاهری این کفش ها بسیار فریبنده است و جذابیت خاصی در خانم ها ایجاد می‌کند. این مدل کفش، مچ پاها را ظریف‌تر نشان می‌دهد. برای تکمیل استایل روزانه خود می‌توانید این کفش ها را با شلوار و کت جین ست کنید.

کفش های پاییزی

کفش های آکسفورد

کفش های آکسفورد نیز از مدل های محبوب کفش روزانه در فصل پاییز است. این کفش ها ابتدا برای آقایان طراحی و تولید شده بود ولی خانم ها نیز به دلیل راحتی، از این کفش ها استفاده کردند. می توانید این نوع کفش ها را به راحتی با اغلب لباس های خود ترکیب کنید. کفش های آکسفورد با پاشنه های بلند نیز وجود دارند که بر ساختار زنانه تأکید دارند. اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک ایجاد کنید، از مدل دیگر کفش آکسفورد که دارای سوراخ های ریزی بر روی کفش ها وجود دارد، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: در انتخاب کفش روزانه و کژوال به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

کفش های اسپورت

این کفش ها در همه فصل ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص کفش های اسپورت تیره رنگ، برای فصل پاییز مناسب است.

کفش های پاییزی

کفش های اسپورت جورابی

این مدل کفش ها، امسال جز برترین و محبوب ترین کفش های اسپورت بوده و برای فصل پاییز مناسب است. به خصوص هنگام پیاده روی و خرید، می‌توانید از راحتی این کفش ها بهره ببرید.

منبع: kadinveotesi

دیدگاهتان را بنویسید