ست پیشنهادی چکمه ها و بوت ها برای خانم ها

کفش سی سی – وقتی صحبت از استایل زمستانی می شود، مطمئناً یکی از لوازم مورد علاقه خانم ها، بوت ها و چکمه ها است. چکمه ها را می توانید از دامن های شیک گرفته تا شلوار جین راحت، از لباس های زمستانی گرفته تا شلوارهای مد روز ترکیب کنید. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین و شیک ترین ترکیب ها را با شما در میان بگذاریم.

1- استایل متناسب با چکمه های بلند

وقتی صحبت از چکمه می شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، چکمه های کلاسیک است که معمولا بلند و تا زانو است. چکمه های چرمی بیشتر در استایل های زمستانی ترجیح داده می شوند. خصوصاً به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی از باران و گِل ایجاد شده، بهترین انتخاب می‌تواند چکمه و بوت های چرمی باشد. این چکمه ها را می توانید با لگ، دامن و شلوار ترکیب کنید.

چکمه ها و بوت ها

2- ترکیب چکمه ها با شلوار

یکی دیگر از ترکیباتی که اغلب با بوت ها انتخاب‌ می‌شود، شلوار جین است. این ترکیب که یکی از راحت ترین و بی دردسرترین ترکیب های زمستانی است، وقتی با ژاکت پشمی شل و گشاد ترکیب شود، بهترین و زیباترین استایل را به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: انواع کفش؛ رنگ مشکی در کفش ها بهتر است یا سفید؟

چکمه ها و بوت ها

3- ترکیب چکمه ها با لباس سرهم

اگرچه بیشتر ما در ماه های سرد زمستان از پوشیدن لباس های نازک خودداری می‌کنیم، اما در صورت ترکیب شدن با تکه های مناسب، لباس ها و چکمه ها گزینه بسیار مناسبی هستند. نکته مهم این است که لباس خود را ضخیم تر انتخاب کنید اصلاح کنید و یک جوراب شلواری با کیفیت بپوشید که شما را از سرما محافظت کند.

4- استایل متناسب با چکمه های بارانی

چکمه به منظور جلوگیری از خیس شدن پاها در برابر باران، برف و رطوبت تولید می شود. چه چیزی بهتر از چکمه های بارانی می‌تواند شما را در برابر سرما و عوامل گفته شده، محافظت کند. حتی سرسخت ترین باران ها هم نمی تواند زیبایی ترکیب این چکمه ها را با یک جوراب شلواری مشکی ساده و یک ژاکت ورزشی شیک، خراب کند.

بیشتر بخوانید: کفش های روزمره زنانه و هر آنچه که باید بدانید

5- چکمه های کاوبوی

اگر فکر می کنید زمان این مدل چکمه ها گذشته و در دهه 2000 تمام شده، باید بگوییم طرز فکر شما اشتباه است و هنوز جایگاه خود را در دنیای مد حفظ کرده است. اگر این چکمه ها همراه با اجزای مناسب ترکیب شود، بسیار شیک خواهد بود به خصوص وقتی با ژاکت جین، شلوار جین یا پیراهن جین همراه شود. این چکمه ها شما را در برابر سرمای زمستانی، به خوبی محافظت خواهند کرد.

چکمه ها و بوت ها

6- استایل متناسب با چکمه های بالای زانو

در میان انواع بوت ها و چکمه ها، ایجاد ترکیبی مناسب با این مدل کمی سخت است. استفاده از این مدل چکمه ها با دامن های بلند و یک پیراهن زیبا، بسیار شیک خواهد بود. در حالی که چکمه های بلند جیر نوید راحتی را می دهند، چکمه های چرمی بلند به شما این امکان را می دهند تا ظاهری جذاب تر ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های زنانه مخصوص محیط کار

7- ترکیب چکمه ها و دامن

هنگام ترکیب دامن و چکمه باید به جزئیاتی توجه کنید که مهمترین آن، وجود فاصله بسیار کم بین دامن و چکمه ها است. با در نظر گرفتن این مورد، شما آزاد هستید که طرح های مختلفی از دامن را را با چکمه های مورد نظر خود، ترکیب کنید.

چکمه ها و بوت ها

8- استایل مناسب با چکمه های پاشنه دار

یکی دیگر از استایل هایی که کمی ریسک به همراه دارد، آنهایی است که با چکمه های پاشنه بلند ایجاد می‌شود. از آنجایی که این مدل چکمه ها و بوت های پاشنه دار به خودی خود یک کفش تزئینی به حساب می‌آید، بنابراین بهتر است سایر اجزا ساده تر انتخاب شود. ضخیم یا نازک بودن پاشنه در انتخاب سایر اجزا نیز مهم است.

9- ترکیب جوراب شلواری با چکمه

این ترکیب به خصوص در اوایل سال 2010 بسیار رواج داشت و مجبوب بود. باید بگوییم که این ترکیب امروزه هم محبوب است اما نه به اندازه گذشته. این ترکیب، می تواند هنگام رفتن برای صرف صبحانه با دوستان، گزینه خیلی خوبی باشد و شما را از سردرگمی ها در انتخاب لباس نجات دهد.

منبع: Blog.n11

دیدگاهتان را بنویسید