با کت و شلوار خود چه رنگ کفشی بپوشیم؟

انتخاب رنگ کفش مناسب با کت و شلوار، برای ایجاد ظاهری شیک و جذاب ضروری است. مهم نیست کت و شلوار شما چقدر گران قیمت باشد، اگر کفش نامناسبی بپوشید، ظاهر شما خوب به نظر نمی رسد. بیشتر اوقات مشکل به انتخاب رنگ مربوط است. بنابراین، باید یاد بگیرید که کدام یک از کت و شلوارهای شما با کدام کفش متناسب است. این مقاله کمک شایانی به شما خواهد کرد.

کفش مناسب با کت و شلوار مشکی

هر آقایی باید کت و شلوار مشکی داشته باشد، بنابراین بسیار مهم است که بدانیم کدام رنگ کفش برای این رنگ بهتر است. بهترین رنگ ممکن برای کت و شلوار مشکی، یک جفت کفش رسمی و مشکی است که جذابیت ظاهر شما را دو چندان خواهد کرد. کت و شلوار مشکی با کفش‌های روشن‌تر غیرعادی به نظر می‌رسد. اگر تمایل دارید ظاهرتان خیلی رسمی نباشد از کفش های مشکی لوفر هم می‌توانید استفاده کنید.

کفش مناسب با کت و شلوار مشکی

کفش مناسب با کت و شلوار سرمه ای و آبی رنگ

برخلاف کت و شلوارهای مشکی، کت و شلوارهای سرمه ای را می توان با چند رنگ مختلف ست کرد. رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای قابل اعتمادترین رنگ‌ها هستند. بسته به استایل شخصی و مراسمی که در آن شرکت می کنید، می توانید رمزگشایی کنید که کدام رنگ برای پوشیدن بهتر است. کفش های قهوه ای وقتی با کت و شلوار سرمه ای ست می شوند ظاهری شیک و مکمل ایجاد می کنند. رنگ گرم نه تنها خنکی کت و شلوار سرمه ای را خنثی می کند، بلکه ظاهری معاصر نیز ایجاد می کند.

کفش مناسب با کت و شلوار سرمه ای و آبی رنگ

کفش مناسب با کت و شلوار طوسی

برای انتخاب درست کفش، در وهله اول بهتر است به تناژ کت و شلوار طوسی خود دقت کنید. پر رنگ یا کم‌رنگ بودن آن، تأثیر مستقیم در انتخاب کفشتان خواهد داشت. کفش های شرابی رنگ با کت و شلوار طوسی پر رنگ، جذابیت خاصی به استایل شما خواهد بخشید. اما بهتر است کت و شلوار های طوسی کمرنگ را با کفش مشکی یا قهوه ای براق بپوشید.

کفش مناسب با کت و شلوار طوسی

کفش مناسب با کت و شلوار بژ یا کرم

کت و شلوارهای کرم و بژ به دلیل رنگ روشن و ظاهری شاداب، انتخابی محبوب برای تابستان هستند. بنابراین بهتر است این رنگ ها را با کفش های رنگ روشن ست کنید. البته قهوای روشن هم جزو کفش های مناسب با این رنگ کت و شلوارها است که ظاهر شما را برای حضور در مجالس رسمی آماده می‌کند.

کفش مناسب با کت و شلوار بژ یا کرم

کفش های سفید رنگ بهترین انتخاب برای ست کردن با کت و شلوار کرم یا بژ است.

دیدگاهتان را بنویسید