کیف های برتر سال 2021 : کیف های کمری

کفش سی سی – مد به خودی خود یک چرخه دارد. هر سال، مد روز در دنیا تغییر پیدا کرده و طراحان مد از سال های گذشته الهام می‌گیرند. در چند سال اخیر، مد روز به سمت راحتی و نوستالژی های دهه های 90 و 80 در حال حرکت است. حدودا 20 سال قبل، کیف های کمری مد بوده اما بیشتر افراد داشتن این نوع کیف را، مسخره می دانستند اما امسال این نوع کیف ها دوباره به میدان آمده و توسط طراحان به شکل بسیار زیبا ساخته شده است.

کیف های برتر سال 2021

این کیف ها را می‌توانید در تمامی فصل ها استفاده کنید. این کیف ها بسیار راحت است و لازم نیست آن ها را در دست خود نگه دارید و هم ظاهری بسیار شیک دارد به طوری که می‌توانید در مجالس و میهمانی ها از آن ها استفاده کنید. یا هنگام رفتن به باشگاه، بسیار کاربردی خواهد بود. ما می‌خواهیم در این مطلب به استایل هایی که می‌توانید با کیف های کمری ایجاد کنید، اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: راحت ترین کفش های سال ۲۰۲۱

1) استفاده به عنوان کمربند

بسیاری از خانم ها پوشیدن لباس های گشاد و راحت را دوست دارند. اگر به جدیدترین ترندهای امسال نگاه کنید، تقریباً هر لوازمی، از کت گرفته تا ژاکت، از عینک گرفته تا کیف، در حالت oversize ( اندازه بزرگ) تولید و طراحی شده اند. اگر می خواهید لباس های oversize بپوشید و کمر خود را باریک نشان دهید، توصیه می کنیم از این کیف ها به عنوان کمر استفاده کنید. این استایل ظاهری شیک و جذاب در شما ایجاد خواهد کرد.

کیف های برتر سال 2021

2) آیا شما شخصی هستید که همیشه کیف خود را فراموش می کند؟

متأسفانه بسیاری از خانم ها همیشه کیف خود را در جایی فراموش می کنند. برای رفع این مشکل می توان از کیف های کمری استفاده کرد تا هم ظاهری جذاب داشته باشید و هم از جا گذاشتن کیفتان، خیالتان آسوده باشد.

بیشتر بخوانید: پنج نوع شلوار جین محبوب در سال ۲۰۲۱

3) کیف کمری مخصوص استایل اداری

ما همیشه زندگی خود را در طول روز به مسافرت، سرگرمی یا فعالیت های دیگر نمی گذرانیم. کار کردن هم بخشی از زندگی ما است و ممکن است بسیاری از افراد بیشتر وقت خود را در محیط کسب و کار خود بگذرانند. به طور طبیعی، افراد شاغل لباس های خود را متناسب با محیط کار خود انتخاب می‌کنند.

کیف های برتر سال 2021

از کیف های کمری در هر محیطی از جمله محیط کاری، می‌توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. می‌توانید این کیف ها را با یونیفرم اداری خود ترکیب کنید. بهتر است در این استایل، کیف کمری در سایز کوچک باشد.

بیشتر بخوانید: استایل زیبا با جوراب های طرح دار

4) کیف های کمری را حتما امتحان کنید.

در میان افرادی که این کیف ها را می‌خرند، افرادی هم وجود دارد که تمایلی به استفاده از آن ندارند. اما کیف های کمری از محبوب ترین اکسسوری های امسال است و راحتی و زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. این کیف ها در ترکیبات رنگی مختلف طراحی شده است و می‌تواند با هر سلیقه ای که دارید خود را تطبیق دهد.

کیف های برتر سال 2021

بعضی اوقات بهتر است سنت شکنی کرده و گزینه های جدیدی را امتحان کنید. این کیف ها را می‌توانید در زندگی روزمره و مهمانی ها استفاده کنید. توصیه می‌کنیم حتما از کیف های کمری خریداری کنید که مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید