استایل زیبا با جوراب های طرح دار

کفش سی سی – جوراب های طرح دار یکی از مرسوم ترین محصولات سال‌های اخیر است. اگر این جوراب ها به درستی با لباس های شما ترکیب شده باشند، یک استایل شیک به وجود می آید. به همین دلیل هنگام ترکیب جوراب های طرح دار و لباس، باید به نکاتی توجه کنید. در این مقاله، این نکات مهم را با شما در میان خواهیم گذاشت.

جوراب های طرح دار

جوراب یکی از مهمترین لوازم جانبی است زیرا زیبایی بیشتری به پاها می دهد. همه افراد در هر سنی می‌توانند جوراب های رنگی و طرح دار را انتخاب کنند و مانند گذشته محدودیتی وجود ندارد. دانش آموزان و دختران جوان جوراب های کوتاه و بلند و طرح دار را ترجیح می دهند، در حالی که خانم های شاغل بیشتر جوراب شلواری و جوراب های رنگی کلاسیک مانند مشکی، رنگ بدن و سفید را انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اهمیت اکسسوری های زنانه در مد

انتخاب رنگ جوراب ها به اندازه مدل و الگوی آن مهم است. امروزه علاوه بر رنگ‌های مرسوم، سایر رنگ ها نیز بسیار محبوب هستند. از تمام رنگ هایی که به ذهنتان می‌رسد، در طراحی جوراب ها استفاده شده است. البته رنگ سیاه هنوز هم جایگاه اول خود را حفظ کرده است. رنگ های قهوه ای تیره، خاکی، قرمز از دیگر رنگ های محبوب هستند.

جوراب های طرح دار

1) ترکیب جوراب با دامن بلند و کفش تخت

این سبک جز ساده ترین سبک ها می باشد که به آن preppy یا دبیرستانی نیز گفته می شود. می‌توانید در این ترکیب از بلوز های بافتنی و کفش های تخت چرمی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اکسسوری های مردانه

2) ترکیب بوت با جوراب های براق

هنگامی که هوا تاریک است، جوراب های مات و ساده چنگی به دل نمی‌زند. اما پوشیدن جوراب زانویی براق با بوت کوتاه ظاهری بسیار شیک ایجاد خواهد کرد.

3) جوراب های طرح دار را با لباس های ساده ترکیب کنید

هنگامی که می‌خواهید از جوراب های رنگی و طرح دار استفاده کنید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که سایر لباستان ساده باشد. این امر شما را از آشفتگی و بهم ریختگی ظاهری، دور خواهد کرد. در این حالت جوراب های شما، بیشتر جلب توجه خواهد کرد.

جوراب های طرح دار

4) جوراب های فانتزی و براق

امروزه انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها، در تولید جوراب ها استفاده می شود. اگر می خواهید از جوراب های طرح دار در یک مراسم، مهمانی یا یک شب خاص مانند شب سال نو استفاده کنید، می توانید مدل های براق و حتی نگین دار را انتخاب کنید. پوشیدن جوراب های نگینی و فانتزی با لباس مجلسی مشکی، ظاهری شیک و زیبا ایجاد خواهد کرد. به یاد داشته باشید که ساده ترین لباس های خود را می‌توانید با جوراب های طرح دار و فانتزی، زیبا و خاص جلوه دهید.

بیشتر بخوانید: رنگ سال؛ ترکیب رنگ دارچینی با لباس ها

جوراب های طرح دار

5) جوراب های متناسب با شلوار های کوتاه

امروزه پوشیدن شلوار های کوتاه بسیار رایج است. در روزهای سرد زمستانی هم می‌توانید از این شلوار ها استفاده کنید. به شرطی که جوراب های ساق بلند و طرح دار را با آن ترکیب کنید که بسیار جذاب خواهد بود. باید بگوییم که در این سبک، نوع پارچه شلوار مهم نیست اما بهتر است شلوار پارچه ای را با جوراب های خالدار و شلوار جین را با جوراب های راه راه، ترکیب کنید.

جوراب های طرح دار

6) جوراب شلواری های متناسب با بارانی و پالتو

شما می توانید نه تنها در پاییز بلکه در فصل زمستان با پوشیدن جوراب های بلند هم پاهای خود را از سرما محافظت و هم ظاهری شیک ایجاد کنید. جوراب شلواری های ضخیم که مناسب فصل های سرد را می‌توانید به همراه بارانی یا پالتوی خود بپوشید. رنگ های مختلفی در این نوع جوراب ها وجود دارد اما بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید