راحت ترین کفش های سال 2021

کفش سی سی – مانند هر سال جدید، سال 2021 هم لباس ها و کفش های جدیدی به همراه دارد. می توان امسال را سالی تعریف کرد، که در آن راحتی و مدل های کلاسیک با جزئیات مختلف مدرنیزه شده اند. استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف در کفش ها، بزرگ ترین اثبات این امر است. تنوع کفش ها در سال 2021 واقعا بی نظیر خواهد بود. در این مطلب به کفش هایی که راحتی شما را در سال جدید فراهم خواهند کرد، اشاره می‌کنیم.

1) چکمه ها و بوت های cowboy

امروزه پوشیدن بوت های مچی، مختص فصول سرد نیست. به طوری که در فصل های بهار و تابستان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بوت ها در مدل های نوک گرد و نوک مربع، تولید می‌شود. علاوه بر مدل های مشکی کلاسیک در این نوع کفش ها، رنگ ها و طرح های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با شلوار جین و دامن های مختلف، ترکیب کنید. این کفش ها بسیار راحت و کاربردی هستند.

بیشتر بخوانید: کفش های سلبریتی ها؛ افراد مشهور چه می پوشند؟

راحت ترین کفش های سال 2021

2) صندل های زیبا

در حالت کلی صندل ها بر اساس مدل به سه قسمت تقسیم می‌شود. اولین مدل، صندل های فلت فرم است که دارای پاشنه بلند و پر می‌باشد. دومین مدل صندل های تخت و بند دار است. سومین مدا صندل های پاشنه بلند و نازک است. مدل اول برای کسانی که پاهای کوچک‌تری دارند، مناسب است. دو مورد دیگر، مدل هایی هستند که بسیاری از ما در فصل تابستان از آن ها استفاده می‌کنیم. مدل های جدید گلادیاتوری نیز بسیار چشمگیر و محبوب است.

3) کفش های بالرین یا بابت

کفش های بالرین زیبا نمادی از سبک و مد فرانسوی است و برند معروف Chanel هم در تولید این نوع کفش ها، زبانزد خاص و عام است. این نوع کفش ها هم بسیار شیک و هم راحت و سبک است. در روزهایی که باید مدت زیادی را در بیرون سپری کنید، این کفش ها نجات بخش شما خواهد بود.

راحت ترین کفش های سال 2021

4) کفش های چرم پاشنه دار

کفش های چرم، در حالت کلی کفش های بسیار راحتی هستند. در سراسر دنیا کفش های چرم در جایگاه ویژه ای قرار دارند. امروزه تنوع قابل قبولی در زمینه تولید کفش‌های چرمی، ایجاد شده است. کسانی که طرفدار کفش های پاشنه بلند هستند و راحتی برایشان مهم است، کفش های چرمی پاشنه دار، یک انتخاب ایده آل خواهد بود. کفش های نوک مربعی چرمی و پاشنه بلند برای محیط های کاری مناسب است. کفش های چرمی علاوه بر شیک بودن، بسیار با دوام است. به شرطی که به خوبی از آن ها نگهداری شود.

بیشتر بخوانید: انواع کت های بامبر Bomber

5) کفش های تخت

این مدل کفش ها مورد علاقه همگان است. زیرا علاوه بر ظرافت، راحتی قابل قبولی دارد. این کفش ها در فصل تابستان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مدل های مختلفی است. مدل های پاشنه مخفی، نوک تیز و بند دار از انواع این کفش ها می‌باشد.

راحت ترین کفش های سال 2021

6) کفش های کتانی رنگارنگ

کفش های کتانی از سال های گذشته تا کنون، جز کفش های محبوب بوده است. امسال هم این کفش ها، در ویترین های مغازه ها منتظر افراد خواهد بود. کفش های کتانی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می‌شود که راحتی قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نحوه شستشوی پالتو و کت زمستانی

راحت ترین کفش های سال 2021

7) دمپایی تخت

تقریبا به اندازه بابت ها راحت هستند. در این نوع کفش ها، هوای بیشتری به انگشتان و پوست پاها برخورد می‌کند. با این حال، این کفش ها برای فصل تابستان مناسب است و می‌توانید در مهمانی ها هم برای راحتی بیشتر از آن ها استفاده کنید. باز، بسته، چرم، توری، پارچه ای منگوله دار، فلزی و پلاستیکی از انواع مختلف دمپایی ها است. در روزهای تابستانی، می‌توانید این دمپایی ها را با یک شلوار جین راحت، ترکیب کنید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید