مد سال 2021؛ استفاده از رنگ نارنجی در لباس های روزانه

کفش سی سی– اگر بخواهیم به مد سال 2021 در زمینه رنگ های دلباز اشاره کنیم، رنگ نارنجی یکی از آن ها است که در روحیه افراد تاثیر مثبتی می‌گذارد و علاوه بر این، یکی از رنگ هایی است که بسیار جلب توجه می‌کند. برای اینکه یک رنگ در ترکیبات شما تأثیرگذار باشد و ظاهر جذاب تری داشته باشید، لازم است از تاکتیک های مختلف مد و ترکیب آن ها با یکدیگر، آگاهی لازم را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کیف های برتر سال ۲۰۲۱ : کیف های کمری

رنگ نارنجی، رنگ آتش و دارای انرژی خاصی است و نمی توان آن را با هر رنگی ترکیب کرد. اگر در ترکیب لباس هایتان بیش از اندازه از این رنگ استفاده کنید یا آن را با رنگ‌های اشتباه ترکیب کنید، نتیجه خوبی نخواهید گرفت. اگر از این رنگ به طور صحیح استفاده کنید، جوان تر و شاداب تر به نظر خواهید رسید. در این مطلب به نحوه استفاده از این رنگ اشاره خواهیم کرد.

مد سال 2021

1) خصوصیات رنگ نارنجی

این رنگ، یک رنگ برون‌گرا و مانند مکمل رنگ قرمز، یک رنگ مکمل است. دارای انرژی مثبت است. نشانگر سلامتی روح، نشاط و هیجان است.

بیشتر بخوانید: رنگ سال؛ ترکیب رنگ دارچینی با لباس ها

2) نحوه صحیح استفاده از رنگ نارنجی

شما می توانید در فصل تابستان که رنگ های دلباز حرف اول را می‌زنند، با استفاده از رنگ ملایم نارنجی در ترکیب لباس های خود، زیبایی و ظرافت را بدست آورید. به یاد داشته باشید که نارنجی، نمادی از قدرت و استقامت است. استفاده از این رنگ برای برخی افراد مشکل است اما با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم، این کار برایتان آسان خواهد شد.

مد سال 2021

کسانی که جرات استفاده از لباس نارنجی را ندارند، می توانند لباسی در تن قهوه ای انتخاب کنند و از اکسسوری های نارنجی رنگ استایل خود را تکمیل کنند زیرا رنگ نارنجی و قهوه ای باهم هماهنگ هستند و زیبایی خاصی را ایجاد می‌کنند. هنگامی که می‌خواهید از لباس نارنجی استفاده کنید، می توانید اکسسوری ها و کیف و کفش طلایی رنگ، انتخاب کنید.

3) نارنجی با چه رنگ هایی سازگار است؟

تن های مختلف قهوه ای، خاکی و بژ نزدیک ترین دوستان این رنگ است. اگر به دنبال یک انتخاب سرزنده و قاطعانه تر در استایل خود هستید، رنگ نارنجی و صورتی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانید رنگ نارنجی را با تن های مختلف آبی، قرمز و سبز استفاده کنید. اگر می خواهید در ترکیب استایل خود بر رنگ نارنجی تأکید کنید، می توانید از رنگ مکمل سیاه استفاده کنید. شما می توانید نارنجی را با لباس های جین ترکیب کنید.

مد سال 2021

4) استفاده از رنگ ملایم

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از رنگ نارنجی باید در نظر بگیرید این است که در لباس هایی که برای بیرون انتخاب می‌کنید مانند مانتو، پالتو یا کفش، از تن ملایم نارنجی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های سلبریتی ها؛ افراد مشهور چه می پوشند؟

5) هارمونی بسیار خوب لباس جین با رنگ نارنجی

همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم، تن های آبی با رنگ نارنجی بسیار هماهنگ هستند به خصوص آبی تیره. این دو رنگ بهترین مکمل یکدیگر هستند. شلوار یا کت های جین می‌تواند بهترین ترکیب در استایل شما باشد. از رنگ سفید به عنوان رنگ سوم در این استایل، استفاده کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. سرانجام با کفش های آکسفورد، استایل خود را تکمیل کنید.

مد سال 2021

6) تعادل نارنجی با سیاه

متناسب ترین رنگ در فصل تابستان بدون شک، رنگ نارنجی است که باعث می شود گرمای خورشید را احساس کنید. اگر قرار است یک مانتوی نارنجی رنگ انتخاب کنید، می‌توانید از زیبایی رنگ مشکی در کیف و کفش خود بهره ببرید. همچنین ترکیب کت چرم قهوه ای رنگ با رنگ نارنجی، می‌تواند چشمگیر باشد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید