انواع مختلف استایل مردانه

کفش سی سی – آقایان و همچنین خانم ها، به لباس و سبک خود توجه می کنند. به خصوص با پیشرفت های اخیر در مد مردانه، آقایان نیز به ظاهر خود اهمیت بیشتری می‌دهند. در این مطلب سعی کرده ایم به انواع استایل مردانه اشاره کنیم.

سبک اسپرت مردانه

این سبک، یکی از بیشترین سبک های مورد پسند آقایان است. دلیل اصلی این امر راحتی بیشتر لباس های اسپورت است. اگر می خواهید شما هم سبک اسپورت را انتخاب کنید، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اول از همه، باید لباس هایی را انتخاب کنید که با اندازه و تیپ بدنتان مناسب باشد. شما نباید لباس های بزرگتر از سایز خود را برای راحتی بیشتر، انتخاب کنید یا بالعکس نباید لباستان خیلی تنگ باشد.

استایل مردانه

بیشتر بخوانید: رنگ سال؛ ترکیب رنگ دارچینی با لباس ها

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که لباس های انتخاب شده از لحاظ رنگ باهم هماهنگ هستند و علاوه بر این، مهم است که رنگ هایی که انتخاب می کنید با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد. برخی از لباس هایی که می توانید در سبک اسپورت مردانه از آن ها استفاده کنید عبارتند از، شلوار جین، کت های جین و مخملی، تی شرت، ژاکت، پیراهن اسپورت، شلوار کتان و کت چرم.

سبک ایتالیایی

یکی از سبک های برجسته در بین سبک های لباس مردانه، لباس پوشیدن مانند مردان ایتالیایی است. این سبک که همیشه مد است، در بین بسیاری از آقایان محبوب است. اگر می خواهید مانند مردان ایتالیایی لباس بپوشید، اول از همه از انتخاب رنگ های متفاوت نترسید. در این سبک می توانید رنگ های اعم از سفید، سیاه، آبی تیره و خاکستری را در کنار هم استفاده کنید و هماهنگی را بین رنگ ها بدست آورید.

استایل مردانه

علاوه بر این، نکات برجسته در سبک ایتالیایی، استفاده از شلوارهای پاچه تنگ و کوتاه، تا شدن آستین پیراهن ها و کت های اندامی و پیراهن های اتو شده است. همچنین در فصل تابستان، مردان ایتالیایی اغلب شلوارهای سفید را انتخاب می کنند. مردان جوان‌تر شلوارهای کتان و شلوار جین را نیز ترجیح می دهند. با در نظر گرفتن تمام این نکات مربوط به این سبک، می توانید به راحتی مانند مردان ایتالیایی لباس بپوشید.

بیشتر بخوانید: انواع کت های بامبر Bomber

سبک کلاسیک

این سبک نیز بسیار بین آقایان محبوب است. شخصیت، هیکل و محیطی که وارد آن می شوید از جمله عواملی است که این سبک را تعیین می کند. اگر همه اینها شما را به لباس کلاسیک نزدیکتر می کند، دانستن نکاتی در این مورد مفید است. مهمترین نکته در ایجاد ترکیب لباس های کلاسیک مردانه، هماهنگی رنگ ها و هماهنگی قسمت بالا تنه و پایین تنه است.

لباس ها و رنگ های بی شماری در سبک کلاسیک وجود دارد. وقتی آنها را به درستی با یکدیگر ترکیب نکنید، ممکن است نتایج نادرستی رخ دهد. گذشته از همه این موارد؛ توصیه می کنیم که به لباسی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید تا همیشه اتو شده و تمیز باشد.

استایل مردانه

نکات مهم در مورد استایل مردانه

اگرچه سبک های لباس مردانه به طور کلی به دسته هایی از جمله اسپورت، کلاسیک، شیک تقسیم می شوند اما باید به نکاتی توجه کنید.

بیشتر بخوانید: کفش های زنانه مخصوص محیط کار

کفش

کفش یکی از مهمترین قسمت‌ها در تکمیل یک سبک است. همانطور که می‌دانید در اولین برخورد با سایر افراد، کفش حائز اهمیت است. اولین چیزی که باید در انتخاب کفش به آن توجه کنید این است که کفشی که انتخاب می کنید برای لباسی که می پوشید مناسب است یا نه. این تناسب تکمیل کننده استایل شما خواهد بود. همچنین هماهنگی بین کفش و شلوار بسیار مهم است. به عنوان مثال کفشی که با شلوار کوتاه می پوشید متفاوت تر از کفشی است که با شلوار رسمی می‌پوشید.

اکسسوری ها

اگر می خواهید سبک خود را کمی بیشتر برجسته کنید و متفاوت به نظر برسید، می توانید از اکسسوری ها بهره ببرید. اخیراً جواهرات و اکسسوری های مردانه به اندازه اکسسوری های زنانه، در خط مقدم هستند. برخی از این اکسسوری ها عبارتند از گردنبند، انگشتر، دستبند، عینک و ساعت. به خصوص می توانید در سبک اسپورت، از گردنبند و دستبند استفاده کنید و جذاب تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: کفش پیاده روی؛ ۱۰ کفش برتر در سال ۲۰۲۰

استایل مردانه

انتخاب لباس متناسب با اندام

لباس پوشیدن متناسب با اندام اولین قانون شیک به نظر رسیدن است. لباس هایی که یک فرد قد بلند انتخاب می‌کند با لباسی که یک فرد چاق انتخاب می‌کند، باهم متفاوت است. به افرادی که دارای شکم بزرگی هستند، توصیه می‌کنیم پیراهن های جین را انتخاب کنند زیرا جین پارچه ای سخت است، چربی های اضافه بدن را نشان نمی دهد. اگر اضافه وزن دارید، عرض پاهای شلوار نیز مسئله بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: کفش چرم طبیعی و ۱۰ مزیت بزرگ

شلوار نباید خیلی باریک یا خیلی پهن باشد. ما همچنین به افراد چاق توصیه می‌کنیم که تا حد امکان سراغ شلوار های ساده بروند زیرا شلوار طرح دار پاهای شما را چاق‌تر نشان خواهد داد.

استایل مردانه

اگر قد بلندی دارید، بهتر است از پیراهن های تنگ، شلوار جین تنگ، کت های اندامی با کمر مناسب انتخاب کنید و کفش هایی بخرید که پاهای شما را تا حد ممکن کوچک نشان دهد. با در نظر گرفتن این نکات، سبک های مردانه قاطعانه تر خود را نشان خواهند داد.

منبع: N11.blog

دیدگاهتان را بنویسید