انتخاب کیف زنانه و توجه به نکات ظریف

کفش سی سی – کیف به عنوان مهمترین لوازم، مکمل لباس خانم ها نیز می‌باشد. یک کیف مناسب بزرگ ترین دستیار شما خواهد بود تا تجهیزات شما را متناسب با نیاز شما حمل کند. کیف ها دارای مدل های مختلف و بسیاری است. اما هنگام خرید کیف نکته حائز اهمیت، مدل های کیف نیست، بلکه انتخاب کیف مناسب است. ما تمام اطلاعاتی را که باید در مورد انتخاب کیف مناسب بدانید، در این مطلب بیان کرده ایم.

1) کیف زنانه را امتحان کنید

یکپارچگی کیف را با ویژگی های ظاهری خود، در آینه بررسی کنید. از دادن پول زیاد به مدل های مد روز بپرهیزید زیرا ممکن است کیف خریداری شده بعدا از مد بیفتد. از کاربردی بودن کیف انتخابی خود، اطمینان حاصل کنید. همچنین فراموش نکنید که هنگام خرید کیف، باید به نسبت صحیحی از کیف خریداری شده با اندازه بدن خود توجه کنید. به عنوان مثال کیف های گرد و ساخته شده از چرم در افراد لاغر و قد بلند خوب به نظر می رسند. اگر کوتاه قد هستید کیف مستطیلی مناسب شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رنگ سال؛ ترکیب رنگ دارچینی با لباس ها

کیف زنانه

2) ابعاد کیف زنانه

اول از همه، شما باید توجه داشته باشید که آیا اندازه کیف خریداری شده برای شما مفید است یا خیر. شما باید بتوانید هر آنچه را که لازم دارید در کیف خود جا دهید. با بالغ شدن خانم ها، کیف آنها نیز همراه آنها رشد می کند. پس کیفی که انتخاب می‌کنید باید همه وسایلتان درون آن جا شود. علاوه بر این، اندازه کیف ها ارتباط مستقیمی با مکانی که حضور پیدا خواهید کرد، دارد. هنگام رفتن به عروسی نمی توانید یک کیف بزرگ مانند چمدان با خود ببرید.

3) جیب های کیف زنانه مهم است

خانم ها اغلب به راحتی نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند در کیف خود پیدا کنند. یافتن کلیدهای خانه در کیف ها سخت ترین کاری است که خانم ها در طول روز انجام می دهند. هم به این دلیل که وسایل زیادی در کیف قرار دارد و هم جاهای کوچک در کیفشان وجود ندارد. اگر کیف نامرتبی دارید، سعی کنید از محفظه های اضافی استفاده کنید و وسایل خود را در این محفظه های کوچک قرار دهید. به این ترتیب وقتی تلفن شما زنگ می خورد، به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: روش های ترکیب لباس های پاییزی برای خانم ها

کیف زنانه

4) توجه به جنس کیف زنانه

توجه به مواد به کار رفته در ساخت کیف نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر کیف خود را از بین پارچه ای بادوام انتخاب کنید، می توانید از آن به مدت طولانی تری استفاده کنید. کیف های پارچه ای برای استفاده در بهار و تابستان ایده آل هستند. در گرمای شدید تابستان شما را اذیت نمی کند، اما به سرعت کثیف می شود. با گذشت زمان، کیف شما تحمل وزن موجود در آن را ندارد و پاره می شود. برای جلوگیری از چنین شرایط ناخوشایندی، می توانید کیف های محکم و با دوامی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین مدل های بوت و چکمه زنانه

کیف زنانه

5) توجه به رنگ کیف زنانه

رنگ کیف انتخاب‌ شده نیز بسیار مهم است. اگر به دنبال کیفی هستید که قرار است با بیشتر لباس هایتان از آن استفاده کنید، آن را با توجه به این که لباس هایتان چه رنگی است، انتخاب کنید. اگر می خواهید از کیف هایی با رنگ های شگفت انگیز و زنده مانند نارنجی، صورتی یا سبز در استایل خود استفاده کنید، باید بدانید که این رنگ ها را نمی توانید در همه مکان ها استفاده کنید. اگر در حال خرید یک کیف روزانه هستید، معمولا توصیه می کنیم رنگ های مفیدی مانند بژ، خاکستری یا مشکی را انتخاب کنید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید