انواع کفش؛ رنگ مشکی در کفش ها بهتر است یا سفید؟

کفش سی سی – بسیاری از افراد در انتخاب این که کفش مشکی بخرند یا سفید تردید دارند. در گذشته انواغ کفش ها تنها در یک مدل و چند رنگ محدود بود، اما امروزه گزینه های بسیار متعددی در طرح و رنگ کفش ها وجود دارد. امروزه بسیاری از افراد توجه زیادی به انتخاب کفش خود نشان می دهند.

از آنجا که کفش محصولی است که همگان در طول روز از آن استفاده می کنند، انتخاب کفش مناسب باید اهمیت داشته باشد. حتی اگر مدل کفش انتخاب شود، ممکن است بلاتکلیفی زیادی در مورد اینکه رنگ آن سفید باشد یا سیاه، وجود داشته باشد. سیاه و سفید که از رنگ های اصلی هستند، همیشه از اولین گزینه هایی هستند که به ذهن خطور می کنند.

بیشتر بخوانید: چکمه و بوت های زنانه مخصوص هوای بارانی

انواع کفش ها

انواع کفش

اگرچه مدل های کفش زیادی در بازار وجود دارد، اما به طور کلی مدل های خاص و شناخته شده بیشتر مورد انتخاب قرار می‌گیرند. ما بهترین مدل های کفش را معرفی می کنیم که به شرح زیر است:

  • کفش ورزشی
  • کفش پاشنه بلند
  • کفش اسکارپین
  • بوت
  • چکمه ها
  • این مدل کفش ها، از جمله مدل هایی است که اغلب مورد پسند همه است.

رنگ سفید در کفش

این نظریه که هر رنگ معنی و مفهوم مستقلی دارد، توسط بسیاری از افراد بیان شده است. اگرچه ممکن است برخی از افراد به چنین چیزهایی اعتقاد نداشته باشند. رنگ سفید نماد سلامتی، بی گناهی و پاکیزگی است.

به همین دلیل، رنگ سفید اغلب در بسیاری از محصولات ترجیح داده می شود. بیشتر افراد این رنگ را اغلب در مدل های اسپورت و پاشنه بلند انتخاب می‌کنند. با استفاده از رنگ سفید می توانید جلوه و نشاط بیشتری داشته باشید. با این حال، کفش سفید، ملزم به نگهداری و مراقبت خاصی است.

بیشتر بخوانید: برترین های مد پاییزی و زمستانی ۲۰۲۱-۲۰۲۰

رنگ مشکی در کفش

اگرچه در گذشته تنوع رنگی در کفش ها بسیار کم بود، اما امروزه از رنگ های زیادی در تولید کفش ها استفاده می شود. اما همچنان رنگ سیاه جز محبوب ترین رنگ ها است. با استفاده از رنگ مشکی در کفش های خود، می توانید ظاهری رسمی و شیک داشته باشید زیرا رنگ سیاه نشان دهنده ظرافت است. رنگ سیاه را می‌توانید به راحتی در تمام مدل های کفش، مشاهده کنید. کفشی که اغلب در رنگ مشکی تولید می‌شود، چکمه ها و بوت ها است. شما به راحتی می توانید کفش های مشکی خود را با لباس های رنگ روشن، ترکیب کنید.

انواع کفش ها

چگونه باید کفش مناسب انتخاب کنید؟

ممکن است افراد در طول روز، در میان مشغله های مختلف، به نحوه پوشش خود توجه نکنند. همانند لباس، کفش هم گزینه مهمی در پوشش افراد به حساب می‌آید. هنگام انتخاب کفش، باید به موارد زیر توجه کنید :

  • باید طبی باشد
  • باید مناسب با محیط مورد نظر باشد
  • با رنگ لباستان هماهنگ باشد
  • باید با کیف شما مطابقت داشته باشد

در نظر گرفتن این موارد هنگام انتخاب کفش مفید خواهد بود. به این ترتیب انتخاب درستی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: در انتخاب کفش روزانه و کژوال به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

انواع کفش ها

هماهنگی رنگ سفید و سیاه در کفش

اگر نمی خواهید لباستان با کفش هایتان هم رنگ باشد، می توانید از دو رنگ متضاد اما هماهنگ، سیاه و سفید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر لباستان سیاه است می‌توانید از کفش های سفید استفاده کنید و یا بالعکس.

منبع: Modatrend

دیدگاهتان را بنویسید