بهترین برندهای کفش قایقی مردانه 2023

در فصل بهار و تابستان مهم است که مردان طیفی از کفش های راحت و سبک داشته باشند. البته فکر نکنید که کفش‌های تابستانی مردان حتما باید مدل خاصی باشد. بلکه می‌توانید از مدل‌هایی انتخاب کنید که بتوانید تمام سال آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. در واقع آن چیزی که کفش‌های تابستانی را متمایز از سایر کفش‌های می‌کند نوع جنس پارچه ای است که از آن ساخته می‌شوند. این روزها، کفش های قایقی فقط برای استفاده بر روی عرشه نیستند. طراحی ساده و ظاهر کلاسیک این کفش‌ها، آن را به کفش‌های غیررسمی محبوب تبدیل کرده است.

کفش قایقی چیست؟

یکی از کفش‌های بسیار مشهور در دنیا، کفش‌های قایقی یا داک‌سایدها هستند. جنس رویه‌ی این نوع از کفش‌ها معمولا از کتان یا چرم تهیه شده است که به شکل تخت همراه با زیره‌ای از جنس لاستیک تولید می‌شوند. زیره آن به گونه‌ای طراحی شده تا از لیز خوردن بر روی عرشه و مکان‌های خیس جلوگیری شود. رویه‌ی چرمی این کفش‌ها معمولاً روغنی هستند که در مقابل آب و رطوبت حالت دافعه داشته باشند و به چرم آسیبی وارد نشود.

برندهای برتر در تولید کفش های قایقی

برند Velasca

برند Velasca تولیدات خود را مستقیماً به مصرف کننده عرضه می‌کند بنابراین می‌توانید کفش های این برند را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. تمام کفش‌های این لیبل توسط صنعتگران بسیار ماهر در پایتخت کفش‌سازی ایتالیا، شهر مارکه، ساخته می‌شوند.

برند Kleman

این برند فرانسوی هم کفش های زیبای قایقی را با طراحی منحصر به فرد به دست مشتریان خود می‌رساند. کیفیت این کفش ها بی نظیر است و کف آن ها مانند یک کفش ارتشی طراحی شده است.

برند Sperry

این برند متعلق به یک شرکت آمریکایی بوده که با ١٠٠ سال سابقه در زمینه تولید کفش همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در زمینه تولید کفش های قایقی پیشرو است. این کفش های قایقی حالت مدرن دارند و برای افرادی که دوست دار این استایل مدرن هستند، مناسب است.

برند Timberland

کفش های قایقی این برند آمریکایی در نگاه اول افراد را مجذوب خود می‌کند. جنس آن از چرم طبیعی و زیره آن از لاستیک بادوام ساخته شده است.

برند Visvim

این برند توسط شرکت ژاپنی به وجود آمده که لباس ها و کفش های خود را از نظامیان الهام گرفته است. این کفش ها برای روزهای گرم مناسب بوده و بسیار با دوام است.

دیدگاهتان را بنویسید