کفش های ترند تابستانی 2023

کفش های تابستانی در این فصل حالت کلاسیک دارند. از جمله می‌توان به مری جینز، کفش های بالرین، متالیک تام فورد، کفش های پاشنه دار شفاف والنتینو که با ترند شفافی که در لباس ها زیاد می بینیم همراهی می کند و کفش های مشبک شانل که تعبیر جدیدی به آن می بخشد، اشاره کرد.

کفش های Mary Jane

طراحان مد و فشن هر ساله با نگاهی به گذشته و الهام از آن، تکه هایی از مد گذشته را مدرنیزه کرده و وارد کمدهای لباسمان می کنند. امسال نیز نوبت کفش هایمان است که حال و هوای رترو داشته باشند. کفش های Mary Jane از دهه های 60 و 70 وارد دنیای مد شده است و از آن زمان تاکنون طرفداران بسیاری دارد.

کفش های فشن

این مدل کفش ها بار ها در فشن شو های مطرح دنیا به چشم می‌خورد. طراح این کفش ها جسورترین کفش های تابستانی را برای افراد اهل مد و فشن طراحی کرده است. به این کفش ها، کفش های سورئال هم گفته می‌شود زیرا دارای ظاهری متفاوت نسبت به بقیه کفش های تابستانی دارد.

کفش های باله

امسال نیز مثل سال 2022، کفش های تخت بالرین از ترندهای برتر کفش های تابستانی و بهاری است. برندهایی مثل Miu Miu با مدل بنددار، Simon Rocha با ترکیب منحصر به فرد کفش باله و اسنیکر و یا Prada با طراحی های چرمی، حال و هوایی سافت و ظریف به استایل هایمان بخشیده است.

کفش های شفاف

کفش های شفاف یکی از تصاویر مورد علاقه این فصل در کلکسیون های کفش است. مسلما کفش های شفافی که در سال های گذشته به کرات در پای کارداشیان ها دیده بودیم و هر از چند گاهی جنجال به پا می کند، در این فصل بیشتر پذیرفته شده است. مدل های پاشنه بلند و تخت این کفش ها به تولید رسیده است که گوچی یکی از برندهای تولید کننده این مدل کفش ها است.

کفش های زنبوری

جسورترین ترند امسال یعنی تعمیم لباس های زیر و راحتی خانگی به اوت فیت ها، صرفا به لباس ها محدود نشده و در کفش ها نیز به صورت کفش های زنبوری در کت واک ها خود نمایی کردند.

صندل های پاشنه بلند

صندل های پاشنه بلند که از دهه ی 90 هر ساله در کمدهای لباس خانم های شیک پوش خودنمایی می کنند، امسال نیز صدرنشین کمد لباس هایمان خواهند بود. صندل های پاشنه دار لا انگشتی Miu Miu یا صندل پاشنه بلند A.W.A.K.E از مدل های پر طرفدار تابستانی است.

کفش های نوک تیز

مدل محبوب دهه ی 90، ستاره ی کمدهای لباس مادرانمان، ستاره ی کمدهای لباس ما در 2023 خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید