کیف زنانه؛ بهترین برندهای کیف برای خانم ها

کفش سی سیکیف زنانه در زندگی خانم ها جایگاه بسیار مهمی دارد. خانم ها کیف ها را علاوه بر دانستن ابزاری برای حمل وسایل، آن‌ها را به عنوان یک لوازم تزئینی می بینند که تمام کننده استایلشان می باشد. بنابراین، انتخاب صحیح بهترین مارک های کیف، برای خانم ها بسیار مهم است.

به نظر شما ویژگی هایی که باعث می شود یک برند خوب باشد، چیست؟ در پاسخ به این سؤال می توان تخمین زد که شما عملکرد، سهولت استفاده، ویژگی های نگهداری و البته قیمت را در نظر گرفته اید. ما همچنین در این مطلب با گردآوری بهترین مارک های کیف با توجه به معیارهای خود، در راستای خرید کیف پیشنهاداتی به شما ارائه خواهیم داد که با بررسی برندهای برتر و ویژگی های آن‌ها بتوانید به سلیقه خود یک کیف را انتخاب کنید. لیست کیف زنانه های برند برتر به صورت زیر می باشد:

کیف Calvin Klein (کِلوین کلین)

طراح مد، کالوین کلاین و شریک تجاری وی Barry K نام تجاری خود را با نام Calvin Klein Inc انتخاب کرده اند. این شرکت علاوه بر کیف، جواهرات، ساعت، عطر و انواع پوشاک را به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت که در سال 1968 تأسیس شد، همچنان به تولید طرح های لوکس می پردازد. کیف های کالوین کلین در بین مارک های مختلف و معروف، در جایگاه خوبی قرار دارد. این برند انواع مختلفی از کیف ها اعم از کوله پشتی، کراس اوور، مدل های کلاچ، کیف های مجلسی و… تولید می کند. این‌ کار به منظور دسترسی آسان خانم ها به هر مدل کیف در هر لحظه، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: کفش پیاده روی؛ ۱۰ کفش برتر در سال ۲۰۲۰

کیف زنانه

کیف David Jones (دیوید جونز)

عضو دیگر این لیست، برند دیوید جونز است. وقتی تعادل در قیمت و کیفیت مد نظر ما است، می توانیم بگوییم که دیوید جونز نتایج کاملاً رضایت بخش به همراه دارد. این برند قلب خانم ها را با دامنه گسترده محصولات خود فتح کرد. در بین محصولات این برند، می توانید کیف هایی از سبک های مختلف اعم از ورزشی و… پیدا کنید. شکی نیست که مقرون به صرفه بودن محصولات این برند، تأثیر زیادی در محبوبیت دیوید جونز دارد. بنابراین، می توان گفت که کیف های دیوید جونز برای افرادی که به دنبال کیف های راحت و با قیمت مناسب و شیک هستند، گزینه ای ایده آل خواهد بود. علاوه بر این محصولات برند دیوید جونز تقریبا برای هر گروه سنی کیف تولید می کند.

کیف زنانه

کیف های برند Guess

لیست بهترین برندهای کیف زنانه بدون مارک Guess نمی تواند باشد. این برند انتخاب کسانی می باشد که دوست دارند زیبایی را با ظاهری اسپرت ترکیب کنند. کیف های این برند طوری طراحی می شود که کسانی که آن‌ها را می بینند این را برند بشناسند. این کیف ها حاوی عناصر بسیاری است که یک خانم شیک پوش به آنها نیاز دارد. همچنین شایان ذکر است که کیف های این برند می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال طراحی شیک و منحصر به فرد و راحتی هستند، باشد. از طرف دیگر، به علت محبوبیت کیف های این برند، کیف های تقلبی با این اسم به بازار وارد می شود. به منظور جلوگیری از کلاهبرداری، مهم است که تفاوت بین کیف های جعلی و واقعی را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید: کفش های مناسب برای عروسی؛ ۹ کفش مردانه ایده آل

کیف زنانه

برند Kipling (کیپلینگ)

برند کیپلینگ در سال 1987 در بلژیک تأسیس شد. کاربردی بودن مدل های کیف این برند نقش مهمی در محبوبیت آن دارد. علاوه بر این، دوام و ماندگاری آن باعث می شود که کیپلینگ را در بین بهترین مارک های کیف قرار دهیم. کیف های کیپلینگ علاوه بر این که انتخاب افراد دارای سبک اسپورت است، برای استفاده روزمرگی هم بسیار مناسب هستند. کیف های کیپلینگ به دلیل دارا بودن پارچه های چروک و زیپ هایی با طراحی میمون به راحتی قابل تشخیص است و می توانید در پیاده روی ها، ملاقات با دوستان و سفرها از آن استفاده کنید.

کیف زنانه

برند Michael Kors (مایکل کرز)

یکی از محبوب ترین مارک های کیف دستی زنانه، مایکل کرز می باشد که در بسیاری از نقاط جهان نمایندگی دارد و تولید می شود. این برند توسط افراد مشهور هم ترجیح داده می شود. کیف های مایکل کرز قادر به جذب کسانی است که به ظرافت مدل های کیف دستی اهمیت می دهند. زیبایی لوگوی این برند، حتی ظاهر ساده ترین کیف ها را هم تغییر می دهد. بنابراین به کسانی که تمایل دارند ظاهری جذاب داشته باشند، توصیه می کنیم مدل کیف های مایکل کرز را ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: ۶ روش موثر در گشاد کردن کفش های تنگ

برند pierre cardin (پیر کاردین)

کیف های پیر کاردین که اثری از یک طراح مد فرانسوی است، نظر خانم هایی که به دنبال کیف های شیک هستند، جذب می‌کند. کیف های پیر کاردین که هم از نظر طراحی و هم از لحاظ ظاهری افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گزینه ای ایده آل برای استفاده در مهمانی ها، عروسی ها است. شایان ذکر است که پیر کاردین، نه تنها در بین زنان بلکه در بین مردان هم محبوب شده است و محصولات مردانه نیز تولید می کند. است. این برند به طور کلی ظرافت را با قیمت های مناسب ترکیب می کند.

کیف زنانه

برند Tergan (ترگان)

مارک Tergan، یک برند ترکی است که در سال 1972 تأسیس شد و در بسیاری از نقاط جهان به فروش می رسد. مخصوصا برای خانم هایی که به دنبال کیف چرم با کیفیت هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. بنابراین، برای کسانی که می خواهند ظاهری مدرن، شیک و رسمی داشته باشند، کیف های Tergan می توانند یک انتخاب منطقی باشند. برند Tergan که شعار آنها کیفیت، راحتی و ظرافت است، در لیست بهترین برند ها قرار گرفته است.

برند U. S Polo Assn (یو اس پولو آسن)

این برند اغلب از رنگ های شاد و متناسب در تولید کیف های خود استفاده می کند. کیف های برند یو اس برای کسانی که می خواهند ظاهری اسپورت و همچنین شیک داشته باشند، ایده آل است. به همین دلیل این کیف ها گزینه مناسبی برای استفاده روزمرگی یا محیط های رسمی می باشد. طراحی بی نظیر این کیف ها، باعث می‌شود حتی ساده ترین لباس ها متفاوت به نظر برسند. اگر به دنبال یک کیف راحت و شیک هستید برند یو اس را انتخاب کنید.

منبع: ecanta

دیدگاهتان را بنویسید