پیراهن های تابستانه مناسب مردان خوش پوش

در زوزهای داغ تابستانی همچنان عددی که دماسنج نشان می‌دهد، در حال افزایش است. در چنین شرایطی، بهتر است لباس هایی انخاب کنیم که هم شیک باشند و هم جذابیت استایل مارا افزایش دهند. داشتن مجموعه از پیراهن‌های تابستانی، یک قاعده‌ اساسی برای آب‌و‌هوای گرم است. پیشنهاد می‌کنیم در تابستان لایه لایه لباس پوشیدن را فراموش کنید اما اگر ترجیح می‌دهید سبک همیشگی لباس پوشیدنتان را در تابستان نیز داشته باشید، سعی کنید حتماً در لایه زیرین لباس‌ها از لباس سفید رنگ استفاده کنید تا گرما را به خود جذب نکند. در زیر، انواع پیراهن تابستانی را که باید درباره‌ی آن‌ها اطلاع داشته باشید، آورده شده است.

پیراهن های یقه کوبایی

باوجود آنکه این پیراهن ها در دنیای مد دارای افت و خیزهایی بوده، اما محبوبیت یقه کوبایی در سال ۲۰۱۴ دوباره اوج گرفت. در آن زمان همه طراحان از برند لویی ویتون گرفته تا میسونی با ایجاد یک سری تغییرات مدرن بر روی این سبک محبوب دهه ۵۰، شروع به فرستادن مدل های خود بر روی استیج کردند. ظاهرا امروزه این پیراهن ها در هر رنگ و الگوی قابل تصوری در بازار موجود هستند. ما نیز بسیار هیجان زده ایم تا این یقه باز و سبک را در فصل های گرم آب و هوایی خود استفاده کنیم. هنگام پوشیدن پیراهن هایی با این مدل یقه، از پوشیدن کراوات صرف نظر کنید، زیرا باعث دفرمه شدن یقه آن می شود.

پیراهن های لنین

پارچه لنین دارای بافت بسیار خنک بوده و برای روزهای تابستانی بسیار مناسب است. . منافذ بین بافت های آن می توانند هوا را به خوبی عبور دهند. پارچه لنین دارای ظاهر شاداب تر و زنده تری است. این پیراهن ها از لحاظ بافتی بسیار نرم و لطیف است، سریع خشک شده و دارای مقاومت بالایی است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد پیراهن های لنین این است که چرک و لکه به آسانی بر روی آن تاثیر نمی گذارند.این پیراهن مناسب مجالس رسمی است. همچنین میتوان با شلوار جین هم ست کرد و برای تیپ اسپرت هم کاربرد دارد.

پیراهن های یقه پولو در رنگ های پاستلی

پیراهن های پولو نوعی لباس از ترکیب پیراهن و تیشرت هستند. به طور کلی می‌توان گفت به تیشرت های یقه دار که دارای دو الی سه دکمه در جلو هستند، یقه پولو گفته می‌شود. این لباس می‌تواند هم آستین کوتاه باشد و هم بلند. می‌توان پیراهن های پولو مردانه در رنگ‌های پاستلی را با شلوارهای طرح دار نیز ست کرد و در انواع مهمانی و دورهمی های دوستانه حاضر شد. نکته‌ای که باید در این زمینه بدانید این است که اگر می‌خواهید استایل شما رسمی‌تر به نظر برسد، بهتر است دکمه‌های پیراهن خود را ببندید.

پیراهن های شامبری

پیراهن های شامبری اغلب با پیراهن های جین اشتباه گرفته می شود، اما شامبری تفاوت اساسی در بافت آن دارد. بافت معمولی چمبری منجر به یک پارچه سبک تر می شود که آن را مورد علاقه آقایان قرار می دهد. این مدل پیراهن را می توان تقریباً با هر چیزی ست کرد. پیراهن Chambray معمولا غیررسمی طراحی می‌شود و می‌توان آن را با کت کتانی ست کرد تا ظاهری منسجم‌تر داشته باشد. این مدل پیراهن ها شامل رنگ های آبی و خاکستری است، بنابراین شلواری را انتخاب کنید که مکمل آن باشد. این نوع پیراهن‌های راحت را با کفش‌های کتانی ست کنید تا ظاهر هماهنگی داشته باشید.

پیراهن های چهار خونه آستین کوتاه

این مدل پیراهن ها جزو لباس هایی هستند که در کمد لباس اکثر آقایان پیدا می‌شود. پیراهن‌های چهارخانه‌های درشت برای ست کردن با استایل نیمه‌رسمی و اسپرت مناسب ترین انتخاب هستند. پیراهن‌های چهارخانه در قالب‌های متوسط تر برای ست کردن با استایل رسمی و پوشیدن به همراه شلوار کتان و پارچه‌ای عالی هستند. اما علی رغم رسمی بودن به هیچ عنوان برای پوشیدن به همراه کت‌شلوار در یک مراسم رسمی و مراسم‌های جشن و عروسی توصیه نمی‌کنیم.

پیراهن آکسفورد دکمه دار

پیراهن آکسفورد یکی از انواع پیراهن‌های محبوب به سبک آمریکایی است که گوشه‌های یقه آن با دکمه روی پیراهن محکم می‌شود. البته، این روزها برخی از برندها در طراحی این نوع پیراهن از همان یقه‌های معمولی استفاده می‌کنند. پیراهن آکسفورد را در هر فصلی می‌توان پوشید و به‌سادگی با استایل تابستانی و زمستانی ست کرد. پیراهن آکسفورد را در شرایط رسمی و غیر رسمی و با هر لباسی اعم از ژاکت پشمی، کت اسپورت، کت بلیزر، کت‌وشلوار رسمی، کراوات یا با شلوار جین، می‌توان ست کرد.

پیراهن های اورشیرت و نازک

اورشرت در واقع لباسی است که می تواند در کمد هر مردی مورد استفاده قرار بگیرد. میتوان به وسیله این پیراهن استایل لایه ای داشت و از حس گرما جلوگیری کرد. اورشیرت ها از جنس جین، پشمی، کتان و … هستند.

بهتر است جنس این اور شیرت نازک باشد تا از تعریق بیش از حد جلوگیری شود. برای داشتن استایل اسپورت، این پیراهن را می‌توانید با تیشرت سفید و نازک ترکیب کنید و جلوی پیراهن را باز نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید