رنگ های تابستان امسال و ایجاد استایل با این رنگ ها

تابستان گرم‌ترین فصل سال است که تحمل گرمای شدید آن برای بسیاری از افراد طاقت‌فرسا است. به همین دلیل توصیه می‌شود از پوشیدن لباس‌های رنگ تیره اجتناب کنید؛ زیرا گرمای بسیاری را جذب کرده و منجر به افزایش دمای بدن می‌شوند. رنگ‌های خنثی و سرد انتخاب‌های مناسب‌تری برای لباس‌های فصل تابستان هستند که استایل جذابی را هم ایجاد می‌کنند

رنگ مرجانی

خیلی از افراد با دیدن رنگ نارنجی دچار تردید می‌شوند که آیا این رنگ صورتی است یا نارنجی؟ در حقیقت رنگ مرجانی یک رنگ خاص بین رنگ نارنجی و صورتی است. ماهیت رنگ مرجانی مناسب هر فصل و هر موقعیتی است. یکی از بهترین ویژگی های این رنگ این است که با هر طیف رنگ پوستی متناسب است. به طور کلی می توان گفت هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از رنگ مرجانی در پوشش خود استفاده کند. این طیف رنگی بیشتر مناسب فصول گرم تر یعنی بهار و تابستان است.

ترکیب رنگ صورتی و قرمز

از نزدیک ترین رنگ ها به رنگ قرمز، صورتی است. ترکیب صورتی و قرمز یک استایل جذاب تابستانی برای شما ایجاد میکند. شما می توانید از طیف گسترده رنگ های صورتی مانند گلبهی، صورتی هلویی، صورتی کم رنگ و… برای همراه کردن با رنگ قرمز استفاده کنید. به طور مثال یک دامن زنانه کوتاه به رنگ قرمز و استفاده از یک شومیز از تناژ رنگ های صورتی و همراه کردن آن ها با اکسسوری هایی به رنگ طلایی، استایل فوق العاده جذاب برای شما ایجاد خواهند کرد.

ترکیب رنگ یاسی و زرد

ترکیب لباس های با رنگ زرد و یاسی یک انتخاب عالی برای فصل تابستان است. این رنگ ها باعث می شود استایل شما جذاب باشد.

ترکیب رنگ های پاستیل و سفید

ترکیب رنگ‌های پاستلی با انواع تناژهای سفید حس آرامش و خنکی را القا می‌کند و برای فصل تابستان فوق‌العاده است. برای اکسسوری‌ها در این استایل بهترین انتخاب‌ها اکسسوری‌هایی به رنگ پاستلی و یا سفید خواهد بود.

ترکیب رنگ سفید و طوسی

ترکیب دو رنگ خنثی سفید و طوسی روشن با همدیگر ترکیبی خنک و البته بسیار شیک را پدید می‌آورد که برای فصل تابستان بسیار مناسب است. برای انتخاب اکسسوری در این استایل به سراغ طیف‌های مختلف سفید و دیگر رنگ‌های خنثی بروید. در این استایل هم زیورآلات نقره‌ای عالی خواهند بود.

ترکیب رنگ صورتی و آبی:

این ترکیب هم بسیار دوست داشتنی و ملیح است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم احساس رویاگونه ای را منتقل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به کالکشن تابستانه کمدا سری بزنید. قطعا گزینه‌های بسیار مناسبی از این ترکیب رنگی را پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید