تیشرت های مردانه تابستانی 2023

تیشرت‌های تابستانی باید ازپارچه هایی که خنک و تنفس‌پذیر مانند پنبه یا نخ هستند، باشند تا در طول روز که دما بالا است، بدن را خنک نگه دارد و تعریق را جذب کند. طرح تیشرت باید ساده و جذاب باشد. برای تابستان، انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های روشن و زنده مناسب است. تیشرت‌های تابستانی معمولاً آستین کوتاه دارند یا بدون آستین هستند تا جریان هوا بهتر وارد بدن شود. همچنین تیشرت‌های تابستانی باید برای فعالیت‌های روزانه مناسب و سبک باشد.

ضد چروک بودن تیشرت کار را برای آقایان راحت می‌کند. تیشرتی که انتخاب می‌کنید، باید با سایز بدن شما مطابقت داشته باشد، نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ. با توجه به این ویژگی‌ها، تیشرت‌های تابستانی مردانه می‌توانند گزینه‌ ایده‌آلی برای فصل گرما باشند. در ادامه تیشرت های تابستانی و کاربردی را معرفی خوهایم کرد.

تیشرت پنبه‌ای ساده و سفید

این تیشرت ها معمولا ساده بوده و از جنس پنبه ساخته شده است که این باعث می‌شود تنفس‌پذیر و خنک باشد و ساده و بدون الگو یا طرح خاصی تولید می‌شود که به آن ظاهری کلاسیک و شیک می‌بخشد. این نوع تی‌شرت به‌عنوان یک پوشاک پایه برای فصل تابستان، فعالیت‌های ورزشی و همچنین زیر لباس‌های مختلف قابل استفاده است.

تیشرت پنبه و پلی‌استر

این نوع تی‌شرت ها مخلوطی از پنبه و پلی‌استر هستند که باعث می‌شود تی‌شرت هم دارای خواص پنبه مانند نرمی و جذب تعریق باشد و هم از مقاومت و کاهش چروک پلی‌استر بهره‌مند باشد. حضور پلی‌استر در پارچه این ترکیب باعث می‌شود تی‌شرت کمتر چروک شود و پس از شستشو شکل خود را به خوبی حفظ کند و به سرعت خشک شوند. این تیشرت برای فعالیت‌های ورزشی و تابستانی مناسب است و معمولاً ماندگاری رنگ خوبی دارند و پس از مدت زمان طولانی، همچنان شبیه روزهای اول باقی می مانند.

تیشرت های فنی

تی‌شرت‌های فنی با توجه به فعالیت‌های شما طراحی شده‌ است. اگر دویدن، پیاده‌روی یا هر کار دیگری که نیاز به تحرک  دارد و باعث تغریق شما می‌شود، انتخاب این نوع تیشرت ها برای شما مناسب خواهد بود. این تی‌شرت‌ها از الیاف مصنوعی ساخته شده‌ که نسبت به پنبه یا مواد ترکیبی بهتر است و کشش بیشتر، توانایی جذب رطوبت، زمان خشک شدن سریع‌ و تنفس‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهند. همچنین وزن آن‌ها خیلی کمتر است.

تیشرت پنبه پولو

این نوع تیشرت ها دارای انعطاف، تنفس‌پذیر و راحت هستند. البته تعداد کمتری از برندها، تی‌شرت‌ها را از پنبه پولو تولید می‌کنند زیرا نسبت به پنبه معمولی گران تر است. فرد پری یکی از کسانی است که است که گزینه‌های مشابه تی‌شرت‌های پولو را با حذف یقه و دکمه‌ها به تولید می‌رساند.

تی شرت هایی با لوگو بزرگ

تیشرت‌های با لوگوی بزرگ برخلاف طرح‌های ساده و کلاسیک، ظاهری جذاب و بی‌نظیر دارند که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این نوع تیشرت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا سلیقه و شخصیت خود را بهتر ابراز کنید. این گونه تیشرت‌ها با طرح‌های بزرگ، عمدتاً در مواقع غیررسمی و فعالیت‌های روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و به شما احساس راحتی می‌دهند. تیشرت‌هایی با طرح‌های بزرگ مجموعه‌ای متنوع از انتخاب‌های شگفت‌انگیز را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهند.

تیشرت گرافیکی

تیشرت گرافیکی یکی از عناصر اصلی استایل خیابانی است. این تی‌شرت‌ها اولین باردر سال ۱۹۸۰ تولید شد و به قیمت‌های بالایی به فروش رفت.  نیازی نیست که این تیشرت ها حتما از برندهای معروف جهانی خریداری شود بلکه برندهایی هم هستند که این نوع تیشرت ها را با قیمت های باور نکردنی می‌فروشند. اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه دارید، بهتر است از محصولات کپی‌شده استفاده کنید.

تیشرت های رنگ پاستیلی

شما نیازی ندارید که در این هوای گرم از تیشرت های رنگ تیره استفاده کنید زیرا انخاب خوبی نخواهد بود و گرمای بیشتری احساس خواهید کرد. رنگ‌های پاستلی راهی عالی برای اضافه کردن تنوعی به استایل‌ تابستانی شما است. آبی‌ کم‌رنگ و سبزهای روشن، همگی گزینه‌های عالی هستند.

تیشرت های پنبه ای سنگین

تی‌شرت‌های پنبه‌ای با وزن سنگین برای مقاومت حداکثری طراحی شده‌ که دارای کیفیت و ماندگاری بالا هستند. این تیشرت ها نازک و بدن نما نیستند و به همین دلیل می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این تیشرت ها را می‌توانید از برند Camber یا از برند Arket تهیه کنید که با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید