چگونه استایل جذاب و تابستانه مردانه بسازیم؟

اغلب در دنیای مد مردانه که در آن قطعات استاندارد بیشتر خودنمایی می کنند، در سال های اخیر دیدگاهی غنی و مبتنی بر تنوع را اتخاذ کرده است. در مد مردانه که بسیاری از سبک‌ها، رنگ‌ها و الگوها در هم تنیده شده‌ است، می‌توان با ترکیب تکه‌های مناسب ظاهری زیبا خلق کرد. لباس زیبا و استایل جذاب است که تاثیر اولیه را روی مخاطب شما خواهد گذاشت و تصویری اولیه از شخصیت و ذات شما در ذهن او خواهد ساخت.

به خاطر داشته باشید که این تصویر به سادگی تغییر نخواهد یافت. پس اگر جزو آقایانی هستید که تمایل دارید استایل مردانه جذاب و سطح بالایی داشته باشید، باید نکات خاصی را رعایت کنید. علاوه بر لباس و استایل مردانه جذاب برخی از رفتارها و مهارت‌ها نیز در شکل دادن ذهنیت مردم نسبت به شما نقش اساسی دارند که تمرین و ممارست در آن‌ها به حضور قدرتمند شما در اجتماع خواهد انجامید.

استایل جذاب و راحت

می توانید به راحتی با پیراهن های آستین کوتاه و شلوار جین که برای ماه های تابستان ضروری هستند، یک ترکیب شیک بسازید. به عنوان مثال پیراهن آستین کوتاه نیلی رنگ را با شلوار جین ترکیب کنید. می توانید از کمربند چرمی سرمه ای استفاده کنید. سپس برای تقویت استایل تان، کفش آل استار آبی را انتخاب کنید. در نهایت می توانید با یک دستبند بافتنی سرمه ای ظاهر خود را کامل کنید.

استایل جذاب و تابستانه مردانه

استایل سیاه و سفید

هارمونی سیاه و سفید نه تنها در دنیای مد بلکه در دکوراسیون منزل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید یک تیشرت سفید و شلوار جین مشکی را باهم ترکیب کنید. مدل شلوار جین مشکی شما به محیطی که قرار است در آن حضور داشته باشید، بستگی دارد. شلوار جین مشکی بر خلاف شلوار جین آبی برای رویدادهای بیشتری مناسب است و با هر لباسی عالی به نظر می‌رسد.

استایل جذاب با لباس های کتانی

پارچه‌های کتانی که در گرمای سوزان تابستان نقش نجات‌دهنده‌ای را ایفا می‌کنند، به شما هم احساس شادابی و هم ظاهری ساده می‌دهند. می توانید پیراهن آستین کوتاه کتان به رنگ بژ را با شلوار کتانی ترکیب کنید. همچنین برای در امان ماندن از گرمای تابستان می توانید از کلاه رنگ بژ استفاده کنید. برای تکمیل استایل خود می‌توانید از ساعت طلایی رنگ استفاده کنید.

نکاتی که باید برای داشتن استایل جذاب رعایت کنید

  • پیراهنتان را زیر شلوار نگه دارید
  • مدل موی مناسب انتخاب کنید
  • از لباس‌هایتان درست مراقبت کنید
  • از تمیز بودن کفش و لباس خود مطمئن شوید
  • از عطر استفاده کنید
  • برای داشتن تناسب اندام ورزش کنید

دیدگاهتان را بنویسید