15 نوع کفش مناسب محیط کار برای خانم ها (بخش اول)

کفش زنان شاغل، مطمئناً نقش بسیار مهمی در ایجاد استایل و تیپ اداری دارد و به این دلیل خانم‌ها باید در انتخاب کفش، دقت و حساسیت ویژه‌ای از خود نشان دهند. انتخاب یک کفش خوب می‌تواند اعتماد به نفس عجیبی در جلسات کاری یا محل کار ایجاد کند. بنابراین خانم‌ها هنگام انتخاب کفش برای محیط کاری باید دنبال گزینه‌ای باشند که از هر لحاظ مانند جنس، ظاهر و کیفیت، بهترین باشد.

کفش مناسب محیط کار چه ویژگی های باید داشته باشد؟

اولین ویژگی یک کفش اداری مناسب، راحت بودن آن است. این کفش ها باید کفی داخلی طبی داشته باشند و کفی آن ها دارای یک پد محافظت کننده از پنجه و پاشنه ی پا داشته باشد. در صورتی که در تولید کفش های اداری از کفی های مناسب استفاده شود این کفی ها قسمت اعظمی از نیروی وارد شده از طریق وزن شما را به خود جذب می کنند و نیروی بسیار کم و ناچیزی را به پاها وارد کرده و به همین دلیل فشار آوردن به زانو و دیسک را در هنگام راه رفتن به حداقل می رسانند.

1) کفش Pumps

این سبک کلاسیک و جاودانه می تواند فوراً با هر لباسی و بدون دردسر ست شود. می توانید این کفش ها را با یک کت و شلوار یا یک شلوار جین بپوشید. این کفش ها دارای رنگ های مختلفی است و بهتر است که شما رنگ متناسب با رنگ لباس خود انتخاب کنید تا ظاهری شیک و رسمی داشته باشید.

2) بوت های Ankle

در فصل زمستان این کفش ها بهترین گزینه برای محیط کاری هستند. زیرا هم پاهای شما را گرم نگه می‌دارد و هم بسیار شیک است. اگر می‌خواهید با این بوت ها در یک جلسه رسمی حضور داشته باشید، توصیه می‌کنیم که از بوت هایی با پاشنه کوتاه استفاده کنید.

3)کفش های لوفر

کفش های لوفر بند ندارند و پاشنه آن ها کوتاه است. نوک آن‌ها اغلب گرد است و در بیشتر مدل‌ها روی آنها تزیینی از چرم یا جیر دارد، چیزی شبیه زین یا پاپیون. این کفش ها بسیار راحت و شیک بوده و برای محیط کاری مناسب است.

4) بوت های بلند

این بوت ها برای روزهای سرد زمستانی یک گزینه ایده آل. رنگ های مختلفی از این بوت های بلند در بازار موجود است. اگر یک جلسه رسمی دارید توصیه می‌کنیم از رنگ مشکی این کفش ها استفاده کنید.

5) کفش اسلینگ بک

کفش‌های اسلینگ بک شباهت زیادی به صندل دارند و عموماً بند آن‌ها دور مچ و پشت پا بسته می‌شود. این کفش‌ها جلو باز و جلو بسته دارند و با ارتفاع پاشنه‌های مختلف ارائه می‌شوند. این کفش ها بهترین گزینه برای محیط کاری و جلسات رسمی است و در روزهای تابستانی پاهای شما را خنک نگه می‌دارد.

6) کفش چرمی تخت

کفش های چرمی بهترین و با دوام ترین کفش های موجود هستند و ظاهری شیک و لاکچری برایتان ایجاد خواهد کرد. هم ظاهری شیک خواهید داشت و هم در طی ساعاتی که در محیط کار هستید پاهایتان بسیار راحت خواهد بود.

7) کفش بروگ

بروگ نسل‌ها است که وجود داشته است، اما در دهه 50 بود که به یک کفش محبوب برای مردم تبدیل شد. این یک کفش رسمی با جزئیاتی در امتداد کفش، آن‌ها را به انتخابی عالی برای ترکیب با یک لباس رسمی تبدیل می‌کند.

این کفش دارای قالب درشت یا پلت فرم است و می توانید آنها را با کت و شلوار بپوشید. اما اگر تمایل دارید تماما استایلی کلاسیک داشته باشید، کفش بروگ خود را جنس چرم انتخاب کنید تا ظاهر شما را متحول کند.

دیدگاهتان را بنویسید