15 اسنیکرز جذاب سال 2023 (بخش دوم)

کفش های ورزشی دقیقا شبیه کفش های عادی هستند. وقتی برای خرید کتونی به فروشگاه ها مراجعه می‌کنید، تشخیص تفاوت بین کفش های مخصوص دویدن با کفش های ورزشی برای افراد بسیار دشوار می شود. اگرچه کفش کتانی یا همان کفش کتونی همان هدف کفش عادی را دارد ، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد که در این مقاله برجسته می شود.

بخش اول: 15 اسنیکرز جذاب سال 2023 (بخش اول)

Nike x Tom Sachs General Purpose Shoe ‘Dark Sulfur’

تام ساکس و نایک در حال انجام یک همکاری جدید و تولید محصول ارزان‌تر هستند که کار را برای دستیابی افراد مختلف راحت تر کرده است. زیره با کیفیت و ضد لغزش این کفش ها، آن را به یک کفش محبوب تبدیل کرده است. رنگ های جذاب کفش نایک و تام برای هر سلیقه‌ای مناسب است. با وجود کیفیت بالا، این کفش ها ارزان تر از سایر اسنیکرزها است.

Nike x Tom Sachs General Purpose Shoe 'Dark Sulfur'

Jordan Brand Air Jordan 3 ‘Fire Red’

رویه اسنیکرزهای جردن ٣ از چرم با کیفیت و زیره آن از پلی اورتان درجه یک ساخته شده است. با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که این کفش ها از اسنیکرزهای برتر لیست این مقاله است. اگر صاحب این کفش‌ها هستید، هنگام تمیز کردن آن از دستمال مرطوب استفاده کنید و مستقیما با آب نشویید.

Jordan Brand Air Jordan 3 'Fire Red'

Asics x Jess Gonsalves Gel-Nimbus 9

این اسنیکرز برای دویدن مناسب بوده و در بین دوندگان مسافت طولانی بسیار محبوب است. این کفش‌ها دارای بالشتک های مخصوص برای دویدن دارند. تمرکز اصلی Nimbus بر روی افزایش راحتی مشتریان است. رویه آن از پارچه سبک وزن طراحی شده که از قابلیت تنفس بالایی برخوردار است. تکنولوژی GEL را می توان در قسمت جلویی پا و همچنین در پاشنه پا یافت.

Asics x Jess Gonsalves Gel-Nimbus 9

Jordan Brand Air Jordan 1 ‘Chicago Lost and Found’

این اسنیکرز مردانه با رنگ و ظاهر زیبای خود نظر همه را به خود جلب میکند. کتانی نایک ایرجردن ۱ شیکاگو قرمز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. جنس رویه آن از چرم و جیر بوده و جنس کفی آن از پلی اورتان مخصوص تهیه شده است. نوع باز و بسته شدن این کفش بصورت بندی است. هدف نایک جردن  از تعبیه Nike Air کاهش فشار ضربات وارده ناشی از راه رفتن، دویدن و یا پرش بر روی سطح زمین است.

Jordan Brand Air Jordan 1 'Chicago Lost and Found'

New Balance x JJJJound 990v3 ‘Montreal’

این برند همان طور که از اسمش پیداست، در مونترال مستقر است. اگر به دنبال یک کفش خاص و منحصر به فرد هستید، نیوبالانس ۹۹۰ را حتما امتحان کنید! یک کتانی خوش فرم و شیک برای کسانی که به کتانی عشق می ورزند. زیره میانی از جنس EVA بوده و به خوبی از پای شما در برابر ضربات فیزیکی محافظت میکند تا در کمال آرامش قدم بزنید و از روز زیبای خود نهایت لذت را ببرید. زیره خارجی کتونی نیوبالانس New Balance 990 از رابر تولید شده که از چسبندگی فوق العاده ای برخوردار است تا روی هر سطحی با خیال راحت قدم برداشته و نگران سُر یا لیز خوردن نباشید.

New Balance x JJJJound 990v3 'Montreal'

Jordan Brand Air Jordan 11 ‘Cherry’

این کفش با ساق کوتاه و رنگ جذاب گیلاسی طرفداران بسیاری دارد. زیره اسنیکرز جردن چری ١١ در برابر سایش بسیار مقاوم است. این کفش ها علارغم اینکه دارای کیفیت بالا و قابلیت گردش هوا است، قیمت مناسب تری نسبت به سایر اسنیکرزها دارد. این کفش ها به صورت سبک تولید شده و دارای پد محافظ است که از پاهایتان محافظت می‌کند.

Jordan Brand Air Jordan 11 'Cherry'

Nike SB Dunk Low ‘Sandy Bodecker’

سری نایک اس بی دانک با طراحی سندی بادکر طراح معروف و مشهور نایک در سال 2002 میلادی طراحی شد و از همان زمان بود که مورد استقبال و توجه اکثر مخاطبان و طرفداران نایک قرار گرفت. لایه های چرمی اضافی است که در میان بند ها و روی زبانه کفش قرار گرفته که از کشیدگی بیش از حد و از آسیب های احتمالی مانند پارگی بند ها، پارگی رویه و سوراخ های روی رویه برای گذر بند ها از آن است.

Nike SB Dunk Low 'Sandy Bodecker'

Nike x Concepts SB Dunk Low ‘Orange Lobster’

اگر بخواهیم به جزئیات این کفش بپردازیم از رویه آن شروع میکنیم. بزرگ ترین تغییر این نسخه با نسخه های قبلی استفاده از لوگو و آرم ایر جردن در لبه بیرونی دو مچ پا می باشد که بر روی یک لایه چرمی نارنجی رنگ قرار گرفته که جلوه و جذابیت آن را در زمان پوشیدن چندین برابر می کند.

Nike x Concepts SB Dunk Low 'Orange Lobster'

رویه این کفش از 55 لایه مختلف تولید شده که در بخش های مختلف کفش به صورت یک سره و یا حتی تیکه ای قرار گرفته اند که هر کدام برای خود وظیفه، زیبایی و جذابیتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید