15 اسنیکرز جذاب سال 2023 (بخش اول)

کفش های ورزشی دقیقا شبیه کفش های عادی هستند. وقتی برای خرید کتونی به فروشگاه ها مراجعه می‌کنید، تشخیص تفاوت بین کفش های مخصوص دویدن با کفش های ورزشی برای افراد بسیار دشوار می شود. اگرچه کفش کتانی یا همان کفش کتونی همان هدف کفش عادی را دارد ، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد که در این مقاله برجسته می شود.

Louis Vuitton x Nike Air Force 1 Sneaker Created by Virgil Abloh

این کتونی جذاب توسط چند برند معروف طراحی شده و به تولید رسیده است. دیدن این کفش در این لیست جای تعجب ندارد. در کل 200 جفت از این کفش فوق‌العاده لوکس تولید شده است. درصدی از درآمد حاصل از حراج این کفش ها به صندوق بورس تحصیلی “پست مدرن” ویرجیل آبلو اهدا شد که از تحصیل دانش آموزان سیاه پوست، آفریقایی آمریکایی یا آفریقایی تبار حمایت می کند.

Vans x Notre OG Style 36 LX

امروز بعد از گذشت حدود ۵۰ سال از حضور کفش ونس در دنیای مد و پوشاک، این کتانی همچنان آیتمی ضروری برای داشتن استایلی جذاب می باشد. چراکه کفش ونس بسیار ترکیب پذیر است و می توان آن را به صورت های مختلف با استایل های گوناگون ست کرد. فارغ از اینکه چه استایلی داشته باشید، همیشه می توانید ظاهر مناسبی با این کفش زیبا برای خودتان خلق کنید.

Jordan Brand x Union Air Jordan 2 ‘Rattan’

کتونی جردن 2 یکی از جدیدترین کفش های دنیای مد است که در ابتدا در سال 1989 میلادی توسط مایکل جردن معرفی شد. این کفش به عنوان یکی از مدل‌های کفش ایر جردن شناخته می‌شود. از طرفی این کفش با هدف بازی بسکتبال به افراد معرفی شده است. بنابراین می‌توان گفت که محبوبیت این کفش تا حدود زیادی به مایکل جردن در بازی بسکتبال وابسته است. از طرفی این کفش مشابه کورتساید 23 است.

Asics x Bodega Gel-MC Plus

وقتی نام برند اسیکس را می‌شنویم، کفش های ورزشی جذاب و منحصر به فرد را به خاطر داریم. کفش و لباس های این برند ژاپنی و پوشاک ورزشی این برند در سال ۱۹۴۹ میلادی توسطKihachiro Onitsuka تأسیس شد و براساس طراحی محنصر به فردی که دارد برای ورزش های کفش اسیکس مخصوص و منحصر به فرد تولید و عرضه می شود. مهم‌ترین حرکت اسیکس، معرفی کفشی با ساختار کفی ژلی بود که در صنعت کفش جهانی انقلابی ایجاد کرد.

Adidas x Gucci Gazelle Sneaker

این کفش از همکاری دو برند مطرح گوچی و آدیداس به تولید رسیده است. زیره این کتانی از پلاستیک مخصوص درجه یک تهیه شده تا از تعریق زیاد و لیز شدن داخل کفش جلوگیری کند؛ به این ترتیب تعادل شما حین قدم زدن حفظ می شود! در واقع یکی از برجسته ترین و بهترین مزایای این کفش، استفاده از فناوری EVA ،کفی متحرک و Xt-600 در این کتانی است.

Adidas x Wales Bonner Samba ‘Cream/Green’

این اسنیکرز های مردانه بسیار با دوام و راحت هستند. رنگ بندی جذاب و پارچه جیر به کار رفته شده در آن باعث شده که طرفداران بسیاری داشته باشد. زیره آن از پلاستیک درجه یک تولید شده است که به هیچ عنوان لیز نمی‌خورد.

New Balance x Thisisneverthat 1906R ‘The 2022 Downtown Run’

رویه کفش های اورجینال نیوبالانس دارای ساختاری با دوام و مستحکم هستند. علاوه بر این قابلیت تنفس در این کفش ها باعث شده تا در هنگام انجام فعالیت هایی مانند پیاده روی و انواع ورزش ها و با بالا رفتن دمای بدن و تعریق، پا دچار مشکلاتی مانند قارچ و… نشود. یکی از تکنولوژی های جدید به کار رفته در این کفش ها، استفاده از رویه های فانتوم فیت می باشد.

بخش دوم: 15 اسنیکرز جذاب سال 2023 (بخش دوم)

دیدگاهتان را بنویسید