شیک ترین کفش های لوفر مردانه 2023 (بخش دوم)

کفش های لوفر از جذاب ترین کفش های تابستاتی است که هیچ بندی ندارد و پاها را خنک نگه میدارد. در تعدادی از کفش های لوفر منگوله هایی نصب شده است که آن ها را کمی متمایزتر می‌کند. این کفش ها را می‌توان هم با لباس رسمی و هم غیر رسمی پوشید.

در مورد شیک ترین کفش های لوفر مردانه بیشتر بخوانید

بخش اول: شیک ترین کفش های لوفر مردانه 2023 (بخش اول)

لوفر Myrqvist

یکی از ویژگی های این برند سوئدی این است که محصولات تولید شده مستقیما به دست مصرف کننده برسد. تا آقایان بتوانند کفش های لوکس و با کیفیت این برند را با قیمت مناسب خریداری کنند. این به این معنی است که هیچ نشانی از خرده‌فروشی وجود ندارد، هزینه‌ها پایین‌تر است و در نهایت برند می‌تواند کفش‌های درجه یک را با قیمت‌های قابل دسترس ارائه دهد. کفش لوفر Myrqvist یک کفش خیره کننده است که در پرتغال ساخته شده است و بسیار بادوام است.

لوفر Myrqvist

لوفر G.H.Bass

برند آمریکایی G.H. باس اساساً پادشاه لوفرها است و همیشه در مورد لباس‌های غیررسمی گزینه‌ای قوی و ایده آل است. کیفیت و ظاهر جذاب این کفش ها هر مشتری را به خود جذب می‌کند.

لوفر G.H.Bass

لوفر Blackstock & Weber

برند Blackstock & Weber تنها از سال 2017 در صحنه حضور داشته است، اما در حال حاضر نام خود را به عنوان یکی از نام‌های پیشرو در تولید لوفر معرفی کرده است. این برند به خاطر سبک‌های بی‌تکلف، عجیب و غریب و درشت، از جمله طرح‌های دو رنگ و حتی چاپ طرح های حیوانات شناخته می‌شود. پاشنه این کفش ها نسبت به سایر مدل ها کمی بلندتر است و برای افرادی که تمایل دارند قدشان بلندتر به نظر برسد، گزینه ایده‌آل است.

لوفر Blackstock & Weber

لوفر Gucci

یک جفت لوفر گوچی از دیرباز نماد افراد لوکس بوده است. این برند ایتالیایی به دلیل اختراع لوفر در دهه 1950 شناخته شده است، اما این به هیچ وجه تنها سبکی نیست که این برند ارائه می دهد. گوچی در طول سال‌ها، نسخه‌های متعددی از لوفر های کنوله دار ساخته و در چند رنگ و سبک مختلف موجود هستند. این کفش ها در ایتالیا از بهترین مواد خام و طبیعی ساخته می شوند.

لوفر Gucci

لوفر Tod’s

برند ایتالیایی کفش Tod’s به خاطر کفش های با کیفیت و ممتازش معروف است و کفش های لوفر آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این کفش‌ها با طراحی شیک، ساخت سنتی و مواد ظریف، در ایتالیا با استفاده از تکنیک‌هایی ساخته می‌شوند که مهارت ساخت آن ها در طول دهه‌ها به دست آمده‌ است.

لوفر Tod’s

مزایای کفش های لوفر

از مزایای کفش لوفر می‌توان به ست شدن آن ها با انواع لباس‌های مختلف، راحتی در پوشیدن و از پا خارج کردن این کفش ها و همچنین مناسب بودن این کفش ها برای فصل های تابستان، بهار و پائیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید