شیک ترین کفش های لوفر مردانه 2023 (بخش اول)

کفش های لوفر از جذاب ترین کفش های تابستاتی است که هیچ بندی ندارد و پاها را خنک نگه میدارد. در تعدادی از کفش های لوفر منگوله هایی نصب شده است که آن ها را کمی متمایزتر می‌کند. این کفش ها را می‌توان هم با لباس رسمی و هم غیر رسمی پوشید.

بخش دوم: شیک ترین کفش های لوفر مردانه 2023 (بخش دوم)

شرایطی که باید هنگام خرید لوفر در نظر بگیرید

  • متناسب بودن با پاها

این نوع کفش ها یک کفش لیز است. این باعث می شود که انتخاب اندازه صحیح کاملاً حیاتی باشد. علاوه بر این، کفش های لوفر اغلب بدون جوراب پوشیده می‌شوند، به این معنی است که هر نوع ناراحتی یا زخم شدن ناشی از نامناسب بودن کفش، آشکارتر خواهد بود. شما باید بتوانید انگشتان خود را در داخل کفش فشار دهید و هنگام راه رفتن پاهای شما زخمی و تحت فشار نباشد.

کفش های لوفر مردانه 2023
  • رنگ

به خاطر تطبیق پذیری کفش با لباس هایتان، بهتر است هنگام انتخاب یک جفت کفش لوفر منگوله ای به رنگ های تیره پایبند باشید. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، مشکی گزینه‌های عالی هستند که هم با لباس‌های رسمی و هم با لباس‌های معمولی ست می‌شوند. می‌توانید از رنگ های روشن‌تر در ماه‌های بهار و تابستان استفاده کنید.

کفش های لوفر مردانه 2023
  • جنس کفش

چرم بهترین مواد به کار رفته شده در تولید یک کفش است. اگر کیفیت محصول برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم از لوفر چرمی استفاده کنید. البته در ماه های تابستان که هوا گرم تر است توصیه می‌کنیم از لوفر منگوله‌دار جیر استفاده کنید که رنگ روشن تری دارد.

کفش های لوفر مردانه 2023
  • قیمت

کیفیت بهتر به طور کلی با طول عمر بیشتر برابر است که در دراز مدت هزینه کمتری خواهید داشت. به خاطر خرید لوفر های چرمی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما چرم بودن این محصولات باعث می‌شود لوفر های شما شکل پذیرتر شود و به مرور زمان به خوبی روی پای شما قالب بگیرد. این ویژگی باعث می‌شود پاهای شما در داخل این کفش همیشه راحت باشد.

کفش های لوفر مردانه 2023

بهترین لوفرهای مردانه 2023

لوفر Velasca

این برند با صنعتگران محلی ایتالیا همکاری می کند تا بهترین کفش های ممکن را با کمترین قیمت ارائه دهد. کفش‌های این لیبل در پایتخت کفش‌سازی مارکه، با تمام کیفیت و توجه به جزئیاتی که از چنین منطقه‌ای معتبر انتظار دارید، ساخته می‌شوند. این برند چهار سبک مختلف لوفر های منگوله دار را ارائه می‌کند که با هر سلیقه ای متناسب هستند. به عنوان مثال برای سبک کلاسیک می‌توان به لوفرهای Cadregatt اشاره کرد که زیره چرمی کلاسیک، رویه چرم گوساله براق، منگوله های تزئینی دارد و در Montegranaro ایتالیا به صورت دست ساز تولید می شود.

لوفر Velasca

لوفر Morjas

این برند سنت و مدرنیته را با هم ترکیب می‌کند تا طیفی از کفش‌های تازه و جاودانه را ایجاد کند. این مجموعه شامل همه چیز است، از کفش‌های رسمی گرفته تا کفش‌های کتانی مینیمالیستی، همگی با کیفیت بالا و توجه دقیق به جزئیات تولید شده است.

لوفر Morjas

با قیمت کمتر از 250 پوند، می توانید یک جفت کفش منگوله ای از این برند خریداری کنید. لوفر های منگوله ای این برند دست ساز بوده و در اسپانیا به تولید می‌رسند. این کفش ها در طیف وسیعی از رنگ های کلاسیک موجود بوده و ظاهری براق و صاف دارند که به خوبی با همه چیز ست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید