بهترین صندل های میول مردانه

صندل میول نوعی کفش پشت باز است که به راحتی داخل پا شده و از پا در می‌آید. این کفش‌ها در اطراف پاشنه‌‌ی پا هیچ نوع محافظی ندارند. به طور کلی میول‌ها به نوعی زیر مجموعه‌‌ ای از اسلیپر به حساب می‌آیند با این تفاوت که به دلیل استایل، جنس و مدلهای متفاوتشان توانسته است در طول قرن‌ها خودشان را به عنوان یک نوع خاص و مستقل از دمپایی‌های اسلیپر مطرح کنند.

در ریشه شناسی کلمه‌‌ی میول به رم باستان بر می‌گردیم. در رم باستان، عبارت “Calcei Mullei / Mulleus” برای توصیف کفش قرمز که توسط سناتورهای رومی و بعدها قضات عالی پوشیده می‌شد، به کار می‌رفت. در قرن شانزدهم در اروپا و فرانسه، واژه لاتین Mule برای اشاره به کفش و دمپایی بدون پشتی استفاده می‌شد.

میول Suicoke Mok Injection EVA Rubber

این سبک کفش ها شاید زیاد شیک به نظر نرسند اما مدل Suicoke هم راحتی و هم جذابیت را برای افراد فراهم کرده است.

میول Suicoke Mok Injection EVA Rubber

میول Represent Initial

برند بریتانیایی پوشاک Represent یکی از جالب‌ترین مدل‌های جدید میول را در این فصل را ارایه کرده است. برای کسانی که به دنبال مدل های ساده هستند، پیشنهاد می‌شود.

میول Represent Initial

میول Mary jane

میول‌های مری جین در طراحیشان دارای یک بند بر روی بر آمدگی پا هستند که برای محکم نگه داشتن صندل میول در پا و یا تزئین کفش به کار می‌روند.

میول Birkenstock

صندل میول مردانه‌‌ی Birkenstock یکی از طراحی‌های معروف این شرکت هستند، هم به عنوان اسلیپر مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم به عنوان کفش برای بیرون از خانه. مخصوصا برای تیپ‌های بهاره و تابستانه بسیار کاربردی و زیبا هستند.

میول Birkenstock

میول Brandblack Carrera Suede

یک میول نرم و سبک است که پارچه به کار رفته در آن از جیر بوده و پاهایتان احساس راحتی خواهد کرد.

میول Brandblack Carrera Suede

میول Gucci River GG Canvas Clogs

برند گوچی در تمام زمینه ها از جمله تولید میول های مردانه و زنانه پیشرو است. مواد درجه یک به کار برده شده در تولید این میول ها و راحتی آن ها باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد.

میول Manolo Blahnik Capuleti Suede

میول Manolo Blahnik Capuleti Suede

این صندل ها کاملا ساده و مینیمال بوده و برای روزهای تابستانی مناسب است. حتی می‌توانید از آن در مراسم های رسمی با یک کت و شلوار کتان بپوشید و یک استایل جذاب بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید