کیف های ترند بهاری و تابستانی 2023

امروزه کیف ‌ها از اجزای اصلی استایل یک خانم شیک پوش به حساب می ‌آیند و دیگر به کیف ‌ها فقط به عنوان یک وسیله برای قرار دادن لوازم ضروری به هنگام بیرون رفتن از منزل نگاه نمی‌شود. در فصل جدید می توانید با مدل کیف هایی که روح فصل بهار و تابستان را منعکس می کند، چشم اندازی پر زرق و برق را به استایل خود منعکس کنید. ما خاص ترین طرح های کیف را برای شما گردآوری کرده ایم.

تاثیر بزرگ با طرح های کوچک

کیف‌های باگت که توسط سیلویا ونتوری فندی ایتالیایی در سال 1997 طراحی شده‌، جای خود را در میان ترندهای درخشان مد چند سال اخیر ایجاد کرده‌ است. ظرافت استایل خانم ها را افزایش می دهد. کیف‌های باگت امکان استفاده راحت با لباس‌های تابستانی نازک را با فرم کوچک و دسته‌های کوتاه خود فراهم می‌کنند. کیف های باگت از پارچه های مختلفی مانند پارچه‌های براق، چرم، مخمل و جیر هم تولید می‌شود. با توجه به اینکه این کیف های قابل حمل محبوبیت خود را در سال های آینده حفظ خواهند کرد، حتما به شما توصیه می کنیم که یک کیف باگت را در کمد لباس خود قرار دهید.

کیف هایی با دسته بامبو

برای کسانی که سبک های بوهمی، بالی، آزتک و طبیعی را دوست دارند، طرح ها و جزئیاتی که در آن طبیعی بودن در اولویت است، قابل توجه است. یک لباس کتانی، صندل های توری و کیف های دسته بامبو و گوشواره های حلقه ای بزرگ بهترین انتخاب ها برای سفری دلپذیر به سواحل طلایی و دریاهای شفاف نیلگون خواهد بود. کیف های دسته بامبو که برای داشتن ظاهری اصیل و دل انگیز ضروری هستند، می توانند پرکاربردترین کیف های شما در بهار و تابستان باشند.

کیف هایی با زنجیر بزرگ

زنجیرهای فلزی که در اغلب کیف ها دیده می شوند، در این فصل جای خود را به زنجیر پلاستیکی و بزرگ داده است. این زنجیرهای پلاستیکی می تواند از رنگ های نئونی یا روشن باشد.

کیف های سطلی

چه چیزی بهتر از داشتن کیف دستی است که همه وسایلتان را در خود جا دهد؟ این کیف های سطلی یا کیسه ای  هرگز از مد نیافتاده اند، فقط گاهی حضور پر رنگ تری در صنعت مد دارند.با این گزینه خیره کننده قوی تر و خوش تیپ از همیشه ظاهر می شوند. از یک کیف سطلی  نرم لوئیز ویتون گرفته تا طراحی باربی-ایسک شانل ، این اکسسوری است که می تواند سال 2023 همراه شما باشد. به جای انتخاب رنگ سنتی ، مانند سیاه ، خاکستری یا سفید ، چرا در خارج از مرزها قدم نمی گذاریم و کیفی را به رنگ آبی ، صورتی یا ماری انتخاب نمی کنیم؟

کیف های با مدل خاص

طرح های نامتقارن، جزییات و متریال های چشمگیر، در کانون توجه خانم هایی قرار می گیرد که می خواهند در فصل جدید متفاوت به نظر برسند. شکل های متفاوت این مدل کیف ها، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید