جذاب ترین بوت های ارتشی مردانه

بوت یک واژه فرانسوی می باشد که در میان مردم ایران به وفور به کار برده می شود. بوت های مدرن ارتشی از پادگان ها و صحنه های جنگ وارد کمد لباس آقایان شده است. امروزه این نوع بوت ها با طراحی مدرن و منحصر به فرد، برای استفاده در زندگی روزمرگی مناسب هستند. این بود ها با وزنی سبک و طرح مینیمالیستی کار شما را آسان تر خواهد کرد. از قرن بیستم کیفیت و طراحی بوت های ارتشی پیشرفت چشمگیری داشته است.

این بوت ها از چرم گاو و به صورت دست ساز ساخته می‌شود و به همین دلیل از کیفیت و عمر بالایی برخوردار است. بلندی این بوت ها ٣ الی ۴ اینچ بالاتر از مچ پاها است. زیره این کفش ها از پلاستیک با دوام ساخته شده است. رنگ های این بوت ها اغلب مشکی و قهوه‌ای هستند. البته امروزه رنگ های بیشتری در تولید این کفش ها به کار برده شده است.

بوت ارتشی Prada

پرادا همیشه محبوب دنیای مدرن مد بوده است و اکنون راف سیمونز هم به میوچیا پرادا، در میز طراحی پیوسته است. با توجه به تمایل این برند به رنگ مشکی که تقریباً در همه مجموعه‌ها نفوذ می‌کند، این بوت ها هم در رنگ مشکی به چشم می‌خورد.

بوت ارتشی Prada

بوت ارتشی Rick Owens

ظاهر این کفش ها بسیار مجذوب کننده است. ریک اوونز ارباب تاریک دنیای مد، به طور مرتب تمایل خود را به کفش های مینیمالیسم در کلکسیون های پوشاک مردانه خود اعمال می کند. اخیرا اوونز با دکتر مارتنز همکاری خود را آغاز کرده است. این بوت ها با ساق بلند و زبانه‌های بزرگ، تفسیر فوق‌العاده‌ای از بوت های ارتشی ایجاد می‌کند.

بوت ارتشی Rick Owens

بوت های ارتشی Church’s

کفش‌ساز بریتانیایی چرچ که در نورث همپتون مستقر است، ممکن است اکنون متعلق به برند پرادا باشد. اما خدمات عادی در این برند قدیمی ادامه دارد. رویکرد دقیق چرچ به تولید کفش از زمانی که این شرکت در سال 1873 تأسیس شد، به خوبی ادامه داشته و امروزه هنوز هم تمام سبک های کلاسیک را تولید می کند.
بوت های ارتشی این برند به سبک‌های سنتی قدیم اشاره می‌کنند که از چرم گوساله بسیار نرم ساخته شده است.

بوت های ارتشی Church’s

بوت ارتشی Valentino Garavani

این برند در ابتدا لباس ها و کفش های زنانه تولید می‌کرد اما اکنون لباس‌های مردانه این برند ایتالیایی با مجموعه‌های عالی که زیبایی‌شناسی را ارایه می‌دهند. این بود ها از پوست گوساله نرم ساخته شده است.

بوت ارتشی Valentino Garavani

بوت ارتشی Common Projects

این بوت ها اولین بار در سال 2004 به بازار عرضه شد. این برند در نیویورک به فعالیت خود ادامه می دهد. این بوت ها در قسمت پاشنه دارای شماره سریال هایی است که به رنگ طلایی حکاکی شده است.

بوت ارتشی Common Projects

بوت ارتشی Off-White

ایب کامارا از زمانی که ویرجیل آبلو درگذشت، مدیریت این برند را به دست گرفته تا یکی از پرطرفدارترین برندهای لباس خیابانی در جهان باشد. این برند در ترکیب کردن ژانرها تخصص دارد، کاری که آن را با شکوه انجام می دهد.

بوت ارتشی Off-White

بوت ارتشی Balenciaga

یک زیبایی ذاتی در بوت های Balenciaga وجود دارد که آن را به بوت های رزمی مدرن تبدیل می کند. انتخاب ما در این برند Rhino است، یک سبک ارتشی با پوست گاو است که در نوک کفش به شکل شاخ کرگدن درمی آید.

بوت ارتشی Balenciaga

بوت ارتشی Grenson

برند گرنسون در سال 1866 در نورث همپتون انگلستان شروع به کار کرد. این کفش ها هم مدرن هستند و هم به صورت ضد آب طراحی شده است. رویه این بوت ها دارای پارچه مشبک برای گردش هوای بیشتر طراحی شده است.

بوت ارتشی Grenson

بوت ارتشی Joseph Cheaney & Sons

جوزف چینی یکی دیگر از طراحان با تجربه و با مهارت انگلیسی است که از سال 1886 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند در تولید کفش های کلاسیک دست ساز و باکیفیت مهارت خاصی دارد و شما در کلکسیون این برند کفش آوانگاردی مشاهده نخواهید کرد. این بوت ها از چرم گاو و زیره با دوام ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید