برترین کفش های ورزشی مردانه 2023 (بخش دوم)

انتخاب کفش های خوب ورزشی از خستگی و درد پاهای شما جلوگیری می کند و با حفظ فرم پاهایتان عملکرد شما را بهبود می‌بخشد. انتخاب نوع مناسب کفش ورزشی بیشتر به نوع تمرینی که انجام می‌دهید و همچنین بودجه، استایل و شکل پاهای شما بستگی دارد. در این مقاله کفش های ورزشی برتر را معرفی خواهیم کرد که ورزش کردن را برایتان آسان خواهد می‌کند.

بخش اول: برترین کفش های ورزشی مردانه 2023

8) کفش Nike Air Max Alpha Trainer 2

این کفش ورزشی یک کفش ورزشی کلاسیک است که در ویتنام ولید می‌شود. این کفش ها برای پیاده روی و باشگاه بسیار مناسب است. رویه آن از مش و پارچه سنتیک و زیره میانی آن از تکنولوژی ایرمکس و زیره خارجی آن از فوم Rubber ساخته شده است. به دلیل بافت رویه آن هوا به خوبی داخل آن جریان پیدا کرده و از عرق کردن و بوی بد جلوگیری می‌کند.

کفش Nike Air Max Alpha Trainer 2

9) کفش New Balance Minimus Prevail

زیره این کفش برای ایجاد حداکثر تماس با زمین و همچنین پشتیبانی چند جهته طراحی شده است. به علاوه، زیره میانی آن دارای جنس منحصربه‌فرد است که نسبت به سایر کفش ها، ٣٠ درصد سبک تر است و شما احساس می‌کنید که هیچ کفشی در پایتان وجود ندارد. انعطاف‌پذیری عالی را ارائه می‌کند. رویه آن از الیاف پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) ساخته شده است. اگر کفش ورزشی سبک‌ و انعطاف‌پذیرتر می‌خواهید، این کفش یک انتخاب عالی برایتان خواهد بود.

کفش New Balance Minimus Prevail

10) Adidas Men’s Powerlift 4 Weightlifting Shoe

پاورلیفترها آماده باشید که این کفش مختص شما است. آدیداس در نوآوری لباس ورزشی پیشرو است. پشتیبانی پیشرفته این کفش از پاها و وجود بند های داخلی، شما را برای ورزش های سنگین آماده می‌کند. همچنین لازم نیست نگران هیچ حرکتی در هنگام بلند کردن باشید زیرا کف لاستیکی صاف، شما را ثابت نگه می دارد و محکم به زمین متصل می شود. این کفش دارای رنگ بندی مختلف برای سلیقه های مختلف است.

Adidas Men’s Powerlift 4 Weightlifting Shoe

11) Reebok CrossFit Nano 8.0

شرکت تولید کننده این کفش ورزشی یک شرکت آمریکایی است. شرکت آمریکایی کالاهای ورزشی که کفش، لباس و تجهیزات ورزشی تولید می کند در سال  1895 توسط جی، دبیلو، فاستر در بولتون انگلستان تأسیس شد. امروزه ریبوک زیرمجموعه شرکت آلمانی آدیداس است. این شرکت در کانتون، ماساچوست، ایالات متحده مستقر است. آل اسپرت نمایندگی تمام محصولات ریبوک، لباس ورزشی، انواع تجهیزات ورزشی ازجمله کفش های پیاده روی و کفش های رانینگ و کفش های ترینیگ را برعهده و برای مشتریان به فروش می رساند.

Reebok CrossFit Nano 8.0

12) کفش Reebok Nano 9

زیره این کفش ها پلی یورتان نانوشل و لاستیکی بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند و در عین حال پا را محکم تر می کنند. با بالشتک عالی و شیارهای منعطف در زیره پا، می‌توانید به راحتی حرکات را اجرا کنید. از همه مهم‌تر دست شما در انتخاب رنگ کفشتان بازتر است. از رنگ های این کفش می‌توان به قرمز و آبی، نارنجی، و سیاه و سفید اشاره کرد.

کفش Reebok Nano 9

13) Under Armour UA TriBase Reign 2.0

این کفش چه در تمرینات پاورلیفتینگ چه در تمرینات هوازی یک کفش ورزشی عالی است. با آج جهت دار، بندهای داخلی و زیره کاملا لاستیکی که به طور استراتژیک انعطاف پذیری را در زیر انگشتان پا افزایش می دهد، از پاهایتان به خوبی محافظت می‌شود. به خوبی به زمین متصل می شوید. زیره میانی از جنس فوم و راحت است. همچنین به لطف رویه مشبک قابل تنفس، احساس خنکی و تازگی خواهید داشت.

Under Armour UA TriBase Reign 2.0

14) کفش inov-8 F-Lite G 230

این کفش ها بسیار سرسخت بوده و برای تمرین های پر فشار مناسب است. زیره با دوام و با کیفیت این کفش ها شما را انجام حرکات یاری می‌کند و از پاهایتان محافظت می‌کند.

کفش inov-8 F-Lite G 230

15) کفش Hoka One One Akasa

چه در حال دویدن در ماراتن باشید یا مشغول پیاده‌روی در بیرون از خانه، به لطف بالشتک های مخملی و زیره فوم تمرینی راحت خواهید داشت.

کفش Hoka One One Akasa

زیره لاستیکی این کفش ها به شکل جناغی دارای ریباند بالا است و مسیر طبیعی راه رفتن را برای کشش و انعطاف خوب دنبال می کند. در نهایت، رویه آن دارای قابلیت تنفس است.

دیدگاهتان را بنویسید