هفت کفش مناسب برای ترکیب با شلوارک مردانه

شلوارک لباسی خنک و راحت است که طرفداران بسیاری هم دارد. در حالی که اکثر آقایان طرفدار این مدل لباس هستند، اما ممکن است انتخاب کفش مناسب برای شلوارک چالش‌برانگیز باشد. برای داشتن تیپ مد روز، باید کفش مناسبی را انتخاب کنید که تکمیل‌کننده استایل شما باشد. فرقی ندارد که با چه شلوارکی می‌خواهید تیپ خود را تکمیل کنید، انواع متنوعی از کفش‌ها وجود دارند که می‌توانید انتخاب کرده و با لباس خود ست کنید.

اسنیکرز یا کتانی

کفش های کتانی بهترین انتخاب در کفش برای شلوارک شما است. برندهای ورزشی معروف مانند نایک، کانورس، و آدیداس و غیره این نوع کفش ها را تولید می‌کنند. صرف نظر از استایل شما، این کفش‌های غیررسمی، راحت و در عین حال شیک هستند که سالیان سال می‌توانید از کیفیت بی نظیر آن ها بهره ببرید. کفش‌های کتانی به دلیل تطابق عالی با شلوارک ها، یک مسیر بدون دردسر ایجاد می‌کند. بهترین چیز این است که می‌توان آن‌ها را به تناسب هر موقعیتی بالا یا پایین پوشاند. برای یک استایل روزانه، توصیه می کنیم شلوارک خود را با یک تیشرت ست کنید.

هفت کفش مناسب برای ترکیب با شلوارک مردانه

کفش لوفر

در حقیقت کفش لوفر یک کفش بسیار ساده است که نه بند و نه چسب دارد و به راحتی در پا قرار می گیرد. به همین دلیل این نوع کفش ها یک گزینه عالی برای ترکیب با شلوارک ها هستند. می‌توانید با ترکیب تیشرت و شلوارک و یک جفت کفش راحتی یا لوفر، استایلی راحت و جذاب داشته باشید. این کفش را ها بهتر است با جوراب نپوشید زیرا ظاهر خوبی ایجاد نخواهد کرد.

کفش بروگ

این کفش ها حالت رسمی و کلاسیک دارند. اگر بخواهیم سریع این مدل را تشخیص دهیم باید به دو نکته توجه کنیم. اول اینکه یک خط دارای سوراخ دارد که تا میانه‌ی کفش امتداد دارد و دوم اینکه اگر کفش را بپوشیم و نگاه کنیم دوتا شکل شبیه حرف (m) می‌بینیم. اگر تمایل دارید شلوارک خود را با این مدل کفش ترکیب کنید، بهتر است از یک پیراهن استفاده کنید.

هفت کفش مناسب برای ترکیب با شلوارک مردانه

صندل و دمپایی

این کفش ها برای زمانی که در مسافرت هستید و در کنار ساحل قدم می‌زنید، بهترین گزینه برای ترکیب با شلوارک تان است. می‌توانید یک تیشرت سفید و یک شلوارک جین را به همراه صندل ها ترکیب کنید و یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید.

کفش های کالج

اگر کالج ها به شکل درستی پوشیده شوند و با استایل مخصوص خودشان انتخاب شوند می توانید مطمئن باشید که تیپ و استایل فوق العاده ایی دارید. کفش های کالج باعث می شوند تا علاوه بر راحتی استایل شیک و جذابی داشته باشید. اگر به مهمانی های می خواهید بروید می توانید با یک شلوارک پارچه ایی، کالج بپوشید. بهتر است کالج هایی با رنگ های خنثی را انتخاب کنید مانند سرمه ایی، کرم و بژ.

کفش اسپادریل

طرح این کفش ها، به اسپانیا برمی‌گردد. این کفش ها اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس کفش های اسپادریل از نخ کتان و سایر نخ ها است. این کفش ها را میتوانید با پیراهن و شلوارک چینی و یا جین ترکیب کنید و استایل شیک داشته باشید.

هفت کفش مناسب برای ترکیب با شلوارک مردانه

نیم بوت

با پوشیدن یک جفت نیم بوت مردانه و شلوارک می توانید تیپ و استایل متفاوت و جدیدی داشته باشید. نیم بوت ها زیبایی و جذابیت خاصی را به استایل شما می بخشند. این استایل را می توانید در فصل های خنکی مثل بهار و اوایل پاییز نیز داشته باشید. به عنوان مثال ترکیب کت و سویشرت و شلوارک و نیم بوت، ظاهری جذاب برایتان ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید