کفش مردانه قهوه‌ای بهتر است یا کفش مشکی؟

کفش های قهوه ای و مشکی رنگ جزو کفش هایی هستند که هر آقایی در کمد لباس خود دارد زیرا این رنگ ها به خوبی با انواع استایل ها ست می‌شود. اما چند قانون ساده و کاربردی در مورد کفش های کلاسیک قهوه‌ای و مشکی وجود دارد که توجه به آن ها کار شما را آسان تر خواهد کرد. توجه نکردن به این قانون ها باعث می‌شود استایل شما جذابیت خود را از دست بدهد.

کفش های قهوه ای

بهتر است یک جفت کفش قهوه ای خوب در کمد لباس شما باشد. هیچ چیز مانند کت و شلوار آبی سرمه ای با کفش های قهوه ای آکسفورد، اعتماد به نفس ایجاد نمی کند. کفش های قهوه ای تقریباً با هر رنگ کت و شلوار، به خصوص سرمه ای، خاکستری و آبی، عالی به نظر می رسند. یک ترفند ساده برای افزایش تضاد رنگ بین کفش‌های قهوه‌ای و رنگ کت و شلوارتان، ست کردن رنگ‌های روشن‌تر در کفش با رنگ‌های تیره‌تر در کت و شلوار است.

کفش مردانه قهوه‌ای بهتر است یا کفش مشکی؟

کفش سیاه

کفش‌های مشکی دارای تطبیق پذیری عالی هستند. کت و شلوارهای ذغالی و مشکی با کفش‌های مشکی عالی به نظر می‌رسند و هنگام شرکت در مراسم رسمی‌ ظاهری آراسته و جذاب خواهید داشت. البته اگر تاکسیدو مشکی می پوشید حتما باید کفش مشکی بپوشید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کفش های مشکی را با یک لباس غیر رسمی تر بپوشید. فقط به یاد داشته باشید، اگر این کار را کردید، مطمئن شوید که کمربند شما نیز مشکی است. همچنین توصیه می شود ساعت خود را با کفش و کمربند خود هماهنگ کنید.

یک سری از قوانین مربوط به نحوه لباس پوشیدن مربوط به باید های لباس پوشیدن است و یک سری دیگر مربوط به نبایدها. یکی از مهمترین قوانین نباید یا قوانین منع در لباس پوشیدن از کنار هم قرار دادن قهوه ای و مشکی پدید می آید. پوشیدن کت و شلوار مشکی و کفش های قهوه ای یک منع بزرگ است. البته کفش های قهوه ای با کت و شلوار آبی تیره کاملاً مناسب به نظر می رسند. طیف های مختلف رنگ قهوه ای می توانند از شکلات تلخ گرفته تا برنز روشن باشند و می توانند کفش های شما را بسیار متنوع کنند.

کفش مردانه قهوه‌ای بهتر است یا کفش مشکی؟

رنگ سیاه بیشتر از قهوه ای جدی و سرسختانه به نظر می رسد، که ممکن است این مسأله چیز خوبی نباشد. البته این به روحیه شما بستگی دارد. به عنوان مثال در مراسم رسمی و اداری کفش مشکی مناسب تر است. در حالی که در مراسم خانوادگی، کفش قهوه ای مناسب تر است.

کفش مردانه قهوه‌ای بهتر است یا کفش مشکی؟

کفش مشکی مات تر از کفش قهوه ای است و کفش قهوه ای براق تر از کفش مشکی. کفش مشکی کلاسیک تر از کفش قهوه ای است در حالی که کفش قهوه ای نسبتا مدرن است. این تفاوت‌های ظریف همان چیزی است که در نهایت به شما این را امکان را می دهد که یکی از این دو کفش را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید