اسنیکرزهای جذاب تابستانی 2023 (بخش دوم)

کفش های اسنیکرز یک سبک جذابی از کفش هستند که برای پوشیدن در تیپ و استایل های اسپرت بسیار مناسب است و طبیعتا سلیقه طیف وسیعی از علاقه مندان به کفش است. احتمالا این مطلب مورد توجه آن دسته از افرادی قرار خواهد گرفت که بی صبرانه منتظر مدل های جدید اسنیکرزهای جذاب تابستانی 2023 هستند و می خواهند به محض ورود به بازار، آن را خریداری کنند. به یاد داشته باشید می توانید برای خرید اسنیکرزها و کفش های اسپرت، به فروشگاه سی سی مراجعه کنید.

اسنیکرزهای جذاب تابستانی 2023 (بخش اول)

اسنیکرز Grenson

این برند بریتانیایی کفش‌های دست‌ساز تولید می‌کند که کار خود را از سال 1866 شروع کرده است. این برند به دلیل تولید محصولات چرمی و کیفیت بی نظیر آن، بسیار محبوب است. این اسنیکرز ها برای محیط های غیر رسمی یک گزینه ایده آل خواهد بود. این برند دارای طرح ها و رنگ های مختلفی از اسنیکرز ها است که با هر سلیقه‌ای خود را مطابقت می‌دهد.

اسنیکرز Grenson

اسنیکرز VEJA

اسنیکرز VEJA به راحتی با لوگوی برندشان قابل تشخیص هستند. این کفش ها در برزیل تولید می شوند و از این برند در سال های اخیر به دلیل پایداری و استفاده نوآورانه از پارچه ها، تجلیل می شده است. در تولید این اسنیکرز ها از پنبه ارگانیک برزیلی و پرویی استفاده میشود . این موضوع کیفیت کفش ها را دو چندان می‌کند. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها باعث می‌شود که شما در پیدا کردن یک جفت کفش مناسب که نشان دهنده شخصیت و استایل شماست، انتخاب راحتی داشته باشید.

اسنیکرز VEJA

اسنیکرز Vans

این برند کفش در سال 1966 در آناهیم، کالیفرنیا تأسیس شدو به لطف جامعه اسکیت بورد باز ها به یک برند محبوب تبدیل شد. این کفش ها از آن زمان تا کنون تکامل یافته و با طراحی های خاص خود باعث شده افراد مختلفی از هر سلیقه ای سمت این اسنیکرز ها بیایند. کفش Old Skool معروف هم توسط این برند به تولید رسیده است. همچنین اسنیکرزهای Vans از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اسنیکرز Vans

اسنیکرز Belstaff

این برند بریتانیایی در سال 1924 توسط هری گروسبرگ و الی بلوویچ تاسیس شد. این برند اکنون متعلق به شرکت پتروشیمی اینئوس است. با وجود تغییر در مالکیت، چیزی که تغییر نکرده و نخواهد شد تعهد این برند به کیفیت است.

اسنیکرز Belstaff

اسنیکرز Clae Los Angeles

کفش‌های کتانی Clae Los Angeles در سال 2001 در لس‌آنجلس تأسیس شد و به دلیل طرح های استثنایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کفش ها را می‌توانید به دلیل راحتی و کیفیت عالی، سالیان سال بپوشید و لذت ببرید. همچنین این برند در تولید محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می‌کند که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

اسنیکرز Toms

تامز برندی است که علاوه بر تولید اسنیکرز های خوب، تأثیر مثبتی بر جامعه دارد. این شرکت میلیون‌ها کفش را به برنامه‌های توسعه جامعه اهدا کرده‌ است. این شرکت در سال 2006 توسط Blake Mycoskie تأسیس شد و به طور قابل توجهی رشد کرد.

اسنیکرز Toms

اسنیکرز Church’s

این برند یک برند بریتانیایی است که برای سنت ارزش قائل است و کیفیت و راحتی محصولات آن، زبان زد است. داستان این برند را می‌توان در سال 1617 دنبال کرد. آنتونی چرچ، بنیان گذار این برند، کفاش ماهری بود که به‌خاطر محصولات چرمی شهرت داشت. قرن‌ها بعد، در سال 1873، نوه‌ی او، توماس چرچ، برندی را که امروز می‌شناسید و دوست دارید، تأسیس کرد. گروه پرادا اکنون مالک آن است. می توانید برای هر مناسبتی یک جفت کفش ورزشی پیدا کنید که همگی به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

اسنیکرز Church’s

اسنیکرز Kenneth Cole

اسنیکرز Kenneth Cole

کفش های کنت کول به دلیل کیفیت و راحتی که برای مشتریان به ارمغان می‌آورند، تحسین شده است. سم ادلمن موسس این برند بوده که فعالیت خود را از سال 1982 آغاز کرده است. این برند همچنان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان و خانم هایی است که می‌خواهند کفشی داشته باشند که در شرایط مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید