اسنیکرزهای جذاب تابستانی 2023 (بخش اول)

کفش های اسنیکرز یک سبک جذابی از کفش هستند که برای پوشیدن در تیپ و استایل های اسپرت بسیار مناسب است و طبیعتا سلیقه طیف وسیعی از علاقه مندان به کفش است. احتمالا این مطلب مورد توجه آن دسته از افرادی قرار خواهد گرفت که بی صبرانه منتظر مدل های جدید اسنیکرزهای جذاب تابستانی 2023 هستند و می خواهند به محض ورود به بازار، آن را خریداری کنند. به یاد داشته باشید می توانید برای خرید اسنیکرزها و کفش های اسپرت، به فروشگاه سی سی مراجعه کنید.

اسنیکرز Cariuma

وقتی یک جفت کفش ورزشی کاریوما می‌خرید، چیزی بیشتر از کفش‌های باکیفیت به دست می‌آورید و یک برند متوجه به محیط زیست را انتخاب می‌کنید. بنیانگذاران این برند دیوید و فرناندو هستند. این کفش ها از مواد طبیعی ساخته شده‌اند.

اسنیکرز Cariuma

اسنیکرز TropicFeel

این کفش از جمله کفش های کتانی با کیفیت و شیک است که در مواقع سفر به خوبی شما را همراهی می کند. این شرکت با این که نوپا است و در سال 2017 تأسیس شده، به یک برند پرطرفدار برای خرید تبدیل شده است. از جمله جذابیت‌های این برند ارائه کفش های متنوع و ضد آب است که پاهای شما را راحت و خشک نگه می‌دارد.

اسنیکرز TropicFeel

اسنیکرز Von-Röutte

این شرکت در سال 2015 شروع به کار کرد و مقر آن در سیدنی استرالیا است. این برند کفش های خود را با استانداردهای بروز اروپایی تولید می‌کند. این کفش ها به دلیل کیفیت استثنایی مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است.

اسنیکرز Von-Röutte

اسنیکرز Nike

نایک یک برند پوشاک ورزشی است که نیاز به معرفی کمی دارد و به راحتی با لوگوی نمادین swoosh آن قابل تشخیص است. این شرکت در سال 1964 توسط بیل باورمن و فیل نایت تاسیس شد. اسنیکرز های نایک با رنگ‌ها، طرح‌ها و قابلیت های مختلف به بازار ارایه می‌شود که کار خریداران را آسان می‌کند.

اسنیکرز Nike

اسنیکرز Off-White

این برند، یک برند مد لوکس است که در سال 2012 توسط طراح فقیدVirgil Abloh تاسیس شد. این اسنیکرز ها نسبت به سایر برند ها کمی گران تر است.اما این کفش ها جذابیت خاصی دارند و شما را برای خرید قانع می‌کنند.

اسنیکرز Off-White

اسنیکرز Axel Arigato

این برند توسط یک شرکت اروپایی و یک شرکت اماراتی به وجود آمده است. این برند در زمینه ارایه خدمات به صورت اینترنتی، پیشرو است. در تولید این اسنیکرزها از مواد با کیفیت استفاده شده که شما را از خرید مداوم اسنیکرز بی نیاز می‌کند.

اسنیکرز Axel Arigato

اسنیکرز All Birds

این برند مجموعه ای چشمگیر از کفش های کتانی مردانه و زنانه را داراست. این طرح‌ها که با استفاده از الیاف اکالیپتوس ساخته شده‌، خود را از بقیه متمایز می‌کند. زیرا راحت، سبک وزن و سازگار با محیط‌زیست هستند. همچنین این کفش ها برای کسانی که طرفدار سادگی هستند، مناسب است. این شرکت توسط دو فرد مبتکر به نام‌های تیم براون و جوی زویلینگر تأسیس شد.

اسنیکرز All Birds

اسنیکرز Asics

یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است و یکی از برندهای پیشرو در زمینه پوشاک ورزشی است. این شرکت در سال 1949 تاسیس شد و کفش های آن با در نظر گرفتن راحتی و عملکرد ورزشی طراحی شده است. به همین دلیل است که این کفش انتخابی برای ورزشکاران حرفه ای و المپیکی ها بوده است. این شرکت همچنان به رشد و گسترش خود ادامه داده است.

اسنیکرز Asics

اسنیکرز New Balance

نیوبالنس در سال 1906 تاسیس شد. این برند ورزشی آمریکایی به تکامل خود ادامه داد و کفش‌های خلاقانه و کاربردی ایجاد کرد. این برند دارای طیف گسترده ای از کفش های ورزشی است که برای راحتی و عملکرد بالای ورزشی تولید شده است. علاوه بر این، New Balance اغلب مقرون به صرفه تر از سایر مارک های شناخته شده است و آن را به انتخابی جذاب تبدیل می کند.

اسنیکرز New Balance

اسنیکرز Converse

کانورس یکی از معروف ترین و محبوب ترین شرکت های تولید کفش در جهان است. اولین بار در سال 1908 توسط مارکیز میلز راه اندازی شد و بعداً تمرکز خود را به کفش های ورزشی تغییر داد و در نهایت به برندی تبدیل شد که امروز می شناسید.

اسنیکرز Converse

اسنیکرز Y3

آدیداس به دلیل طراحی های خاص خود شناخته می‌شود و یکی از این کفش‌های ورزشی خاص، اسنیکرز Y3 است. این طرح‌ حاصل از همکاری غول پوشاک ورزشی آدیداس و طراح Yohji Yamamoto است و کفش‌هایی نوآورانه و آوانگارد برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

اسنیکرز Y3

اسنیکرز Alexander McQueen

الکساندر مک کوئین نامی مترادف با کیفیت و نوآوری است. این برند بریتانیایی در سال 1992 توسط این طراح معروف تاسیس شد و همچنان یک خانه مد لوکس با طراحی های متمایز باقی مانده است.

اسنیکرز Alexander McQueen

این کفش‌های کتانی برجسته به شما اجازه می‌دهند که استایل خود را منعکس کنید و شخصیت خود را نشان دهید. هنوز بسیاری از اسنیکرزهای عالی باقی مانده که باید با آن ها آشنا شوید. منتظر بخش دوم این مطلب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید