چگونه با دستمال گردن استایل جذاب داشته باشیم؟

اکسسوری ها تکمیل کننده استایل شما هستند و بیش از بیش جذابیت شما را افزایش خواهند داد. دستمال‌گردن‌ها در هر تیپ و استایلی به‌کار می‌آیند. هم می‌توانید تیپی رسمی با آنها ترتیب بدهید که برای موقعیت‌هایی مانند عروسی و سخنرانی مناسب است و هم در استایل اسپرت و غیررسمی کاربرد دارند.

دستمال گردن‌ها فقط برای بستن دور گردن که نیستند. گاهی می‌توانید با ابراز کمی خلاقیت، شکل‌وشیوه خاصی به استایلتان بدهید. برای نمونه، دستمال گردنی را که از نظر طرح و رنگ دوست دارید و با باقی اعضا و اجزای استایلتان در هماهنگی است، انتخاب کنید و به دور بند کیفتان ببندید.

اگر لباس شما ساده است، از دستمال های رنگی و طرح‌دار استفاده کنید. اگر استایلی کلاسیک می‌پسندید، بهتر است از کت و شلوار ساده به همراه دستمال گردنی طرح‌دار استفاده کنید تا استایل شما جذاب تر شود. در صورت تمایل می توانید به راحتی از دستمان گردن به عنوان کمربند روی کت و یا به عنوان کمربند روی شلوار استفاده کنید.

دستمال گردن را می‌توانید به عنوان کش موی سر به موهای خود ببندید و از ظاهر آن لذت ببرید. روش دیگر استفاده از دستمال گردن، پیچیدن آن اطراف کلاه حصیری است. اگر از استفاده مداوم از یک کلاه در یک سبک خسته شده اید، می توانید با این روش یک کلاه شیک و متنوع بسازید.

چگونه با دستمال گردن استایل جذاب داشته باشیم؟

دنیای دستمال‌گردن‌ها بسیار متنوع است. اگر کمی ابتکار به‌خرج بدهید، امکان این وجود خواهد داشت که استایل‌های متنوعی با یک تکه پارچه کوچک برای خودتان طراحی کنید. همچنین می توانید به وسیله این دستمال گردن ها، تغییری در کیف خود ایجاد کنید. با بستن دستمال گردن بر روی دسته کیف، ظاهر آن متمایز تر خواهد بود.

یکی دیگر از راه‌های شیک ست کردن دستمال گردن برای آقایان و خانم‌ها این است که آن را به مچ دست‌ها ببندید و مدل بدهید. اگر دستمالتان نرم و ابریشمی باشد، راحت‌تر دور دست پیچیده می‌شود و مدل می‌گیرد.

یکی دیگر از راه‌های ست کردن دستمال گردن برای آقایان و خانم‌ها بستن آن به‌دور سر است. نامش دستمال گردن است اما همان‌طور که می‌بینید، دستتان را برای پوشیدن و بستن به سر و دست و… هم باز می‌گذارد. به مدل‌های مختلفی می‌توانید دستمال را روی سرتان قرار بدهید. تنوع زیادی در این کار وجود دارد و با یک دستمال ساده و رنگی می‌توانید استایل‌های متنوعی برای خود ترتیب بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید