شلوارهای گشاد و دمپا ترند تابستان

شلوارهای گشاد که این روزها در همه جا می‌بینید، با راحتی و برش خودش، شلوار جین را برای مدت ها روی چوب لباسی باقی بماند. شلوارهای گشاد در صدر انتخاب خانم‌هایی قرار می‌گیرد که می‌خواهند ظاهری راحت و شیک داشته باشند.

اغلب خانم ها بدون توجه کردن به فرم بدن و تیپ خود مدل شلوارشان را انتخاب می کنند در صورتی که در هنگام انتخاب مدل شلوار گشاد دمپا و راسته و جذب زنانه و دخترانه باید به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید. شلوارهای گشاد زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید از این مدل شلوارها در مکان های مختلف استفاده کنید بهتر است طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

شلوارهای گشاد در انواع رنگ های مختلف موجود است اما رنگ هایی نظیر خاکستری و سفید و مشکی و کرم و شتری بهترین انتخاب‌ برای ست شدن با بقیه لباس ها هستند. قد شلوارهای گشاد باید با زمین مماس باشد و روی پاها و کفش های شما را بپوشاند. شلوارهای گشاد برای همه فرم اندام ها مناسب است اما افراد لاغر با پوشیدن این مدل شلوار زیبا و خوش اندام تر به نظر می رسند.

اگر تمایل دارید از شلوارهای گشاد در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید، بهتر است آن را با بلوز ابریشمی که آستین پفی دارد، بپوشید. همچنین می توانید این مدل شلوارها را با انواع بلوزهای آستین کوتاه و نیم تنه بپوشید. شلوارهای گشاد اگر با کفش های پاشنه بلند پوشیده شوند، زیبا و شیک تر به نظر می رسند. شلوارهای گشاد برش خاصی دارند و کوتاه هستند. تابستان امسال شلوارهای تنگ نپوشید زیرا اصلا مد نیستند و باعث می‌شوند بیشتر گرمتان شود. به جای آن ها بهتر است از این مدل شلوار های گشاد و مد روز استفاده کنید که هم خوشتیپ شوید و هم خنک بمانید.

این نوع شلوار ها اغلب از جنس نخی تولید می‌شود اما طرح جین هم به این مدل ها اضافه شده تا افرادی که طرفدار لباس های جین هستند هم بتوانند از این شلوار ها بهره ببرند.همانطور که مشاهده می کنید، دامن شلواری های جدید از تنوع زیادی برخوردار است که می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

شلوار گشاد مدل راسته

ساده ترین مدل این دسته از شلوارها، شلوار راسته با گشادی معمولی بوده و در عین حال محبوب ترین مدل است که رنگ های خنثی تری دارد. جنس آن از لنین، نخ یا ویسکوز ساخته شده است. درست است که این نوع شلوارها برای خانم‌های کوتاه قد مناسب نیستند، اما این مدل به دلیل گشادی کمتری که دارد تقریبا برای همه خانم‌ها و موقعیت‌ها مناسب است.

اکسسوری مناسب برای شلوارهای گشاد

کمربند، اکسسوری مهم برای شلوار های گشاد که می‌توانید با انتخاب مدل مناسب آن جلوه ای تازه به استایل خود ببخشید. انتخاب کمربند مناسب شلوار شما به کامل شدن استایل شما کمک می‌کند. کمربند خود را در یک هارمونی رنگی با شلوار دمپا گشاد انتخاب کنید. البته می‌توانید کمربندتان را با پلیور یا بافتی که می‌پوشید یا با کیف و کفش یا صندل‌های زیبا ست کنید.

اگر طرفدار پرو پا قرص مدل شلوار گشاد هستید، در پاییز و زمستان، شلوار گشاد زمستانه، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد تا استایل خاصی را داشته باشید. همیشه می‌توانید این مدل شلوارها را با بافت و پلیورهای جذاب زمستانه و پاییزه بپوشید. این استایل خاص را می‌توانید در یک عصر پاییزی که با دوستتان می‌خواهید به کافه‌ای بروید و قهوه بنوشید، انتخاب کنید.

کت زنانه می‌تواند جذابیت استایل شما را بالا ببرد. به همراه شلوار گشاد خود کت زنانه جذاب و تیشرت یا پیراهن ساده بپوشید. این استایل را برای استایل کاری خود می‌توانید انتخاب کنید و البته کیف دستی، ساعت و عینک زنانه هم اکسسوری‌های جذابی برای اضافه شدن به این استایل هستند. استفاده از کت اورسایز می‌تواند استایلی جسورانه و پیشرو برای شما بسازد و قرابت بیشتری با شلوار ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید