کمد لباس های بهاری‌مان چگونه باید باشد؟

بهار از آن فصل هایی است که نه می شود لباس خنک پوشید و نه می توان از لباس های گرم دل کند. بنابراین باید لباس هایی با جنس مناسب انتخاب کنید و بپوشید. اولین تغییری که در فصل بهار و کمد لباستان انجام می‌شود، قرار دادن لباس های بهاری به جای لباس های ضخیم و تیره رنگ زمستانی است. برای اینکار تمامی لباس های کمدتان را خالی کرده و با دقت لباس ها را بررسی کنید.

برخی لباس ها چهار فصل هستند و می‌توانید به راحتی آن ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید پیراهن های سفید را در هر فصلی استفاده کنید. فقط لباس های بهاری دم دستتان باشد، بقیه را در کیف های زیپ دار می‌توانید نگهداری کنید. در وهله دوم لباس هایی که کهنه شده و یا مناسب سایز شما نیست، کنار بگذارید.

در فصل بهار بهتر است لباس هایی انتخاب کنید که جنس آن از ساتن، نخی و پنبه ای باشد. یکی از بهترین لباس ها که برای فصل بهار بسیار مناسب است ، لباس های نخی و پنبه ای هستند. این جنس لباس هایی به علت خاصیت قابل تنفس بودن پارچه اشان قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارند، بنابراین با پوشیدن این نوع لباس ها عرق نمی کنیم.

لباس های گلدار و طرحدار انتخاب کنید. برای اینکه در فصل بهار جلوه ی شادتر و زیباتری داشته باشید به سمت هماهنگی با طبیعت بروید و با پوشیدن لباس های طرح دار، به خصوص با طرح گل ها به پوشش و لباس های خود طبیعت بهاری را وارد کنید و ظاهری طیبا و سبک داشته باشید.

از پوشیدن لباس‌های رنگی از سرتاپا نترسید. پوشیدن لباسی قرمز که درعین‌حال، بر روی آن کت پوشیده‌اید استایلی فریبنده از شما می‌سازد. برای مثال، می‌توانید سرمه‌ای را با صورتی و فیروزه‌ای امتحان کنید یا رنگ‌های فیروزه‌ای و لیمویی را با سرمه‌ای در نظر بگیرید.

استفاده از شلوارهای کوتاه در فصل بهار برای طرفداران استایل اسپرت انتخاب مناسبی است. برای ست کردن شلوارهای کوتاه می توانید از کفش های پاشنه دار، انواع صندل و کفش های اسپرت استفاده کنید.

کفش ها و اکسسوری ها به عنوان تکمیل کننده استایل شما، باید به درستی انتخاب شوند. مناسب ترین کفش ها برای فصل بهار کفش های اسپرت با رنگ سفید یا صندل های رنگ روشن هستند. کمربندهای زنجیری وقتی به همراه پیراهن های پارچه ای و شلوارهای جین و … ست شوند زیبایی لباستان را چند برابر می کنند پس از این اکسسوری زیبا در فصل بهار و تابستان غافل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید