در فصل بهار از چه رنگ لباس هایی استفاده کنیم؟

با فرا رسیدن فصل بهار با هوای سرد و تاریک خداحافظی می کنیم. در ماه‌های بهار، وقتی طبیعت بیدار می‌شود از دکوراسیون خانه گرفته تا برنامه‌های سفر، از غذاهایی که طبخ می‌کنیم تا طرز لباس پوشیدنمان، همگی تغییر می‌کند. شما می‌توانید با الهام گرفتن از رنگ های طبیعت همچون سبز، صورتی و نارنجی و دیگر رنگ های زیبا، بهترین استایل های بهاری را ایجاد کنید.

رنگ سبز

رنگ سبز یادآور بهار است؛ یادآور سرسبزی درختان، برگ‌های تازه از درخت سربرآورده، گل و گیاه، شادی و نشاط. بنابراین بهار که می‌شود، استفاده از این رنگ درمیان مردم به‌خصوص خانم‌ها زیاد می‌شود. از مهم‌ترین رنگ‌هایی که با رنگ سبز هارمونی دارند، می‌توان به قرمز اشاره کرد. رنگ قرمز، رنگ مکمل یا متضاد رنگ سبز است که همخوانی زیادی با آن دارد. آبی و زرد نیز به‌دلیل هم‌خانواده بودن با رنگ سبز، ترکیب زیبایی با آن ایجاد می‌کنند.

در فصل بهار از چه رنگ لباس هایی استفاده کنیم؟

رنگ های پاستیلی

سبز نعنایی، آبی آسمانی، بنفش یاسی روشن، صورتی روشن، زرد لیمویی، هلویی، موزی و… رنگ‌هایی هستند که به عنوان رنگ‌های پاستلی شناخته می‌شوند. اگر در استایل با رنگ‌های پاستلی تازه کار هستید و می‌خواهید متعادل‌ترین و مطمئن‌ترین استایل را با این رنگ‌های لطیف و زیبا داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما رنگ‌های خنثی خواهد بود. رنگ‌هایی مانند سفید، بژ و طوسی در ترکیب با رنگ‌های پاستلی ترکیبی دوست‌داشتنی و بسیار متعادل و چشم‌نواز ایجاد خواهد کرد.

رنگ زرد و نارنجی

نارنجی و زرد در راس رنگ هایی هستند که به بهترین وجه با انرژی فصل بهار همخوانی دارند. این دو رنگ از جمله رنگ هایی هستند که با بسیاری از رنگ ها از جمله سفید، مشکی، سبز و بنفش هماهنگ می شوند در کل رنگ سختی برای ست کردن نیستند. این دو رنگ را هم می‌توانید باهم ترکیب کنید و یا می‌توانید به صورت جداگانه در استایل خود به کار ببرید.

رنگ هلویی

این رنگ جزو خوش رنگ ترین و رمانتیک ترین رنگ های بهاری است. این رنگ را می‌توانید یا در مانتو یا در پیراهن های خود به کار ببرید. رنگ هلویی زنانه با یک رنگ خنثی نظیر طوسی روشن به چشم زیبا می آید. می توانید یک تاپ یا پیراهن هلویی ملایم را با یک ژاکت یا حتی کیف طوسی استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ ظاهری شیک ارائه می دهد.

صورتی کمرنگ

رنگ صورتی از رنگ های مورد علاقه خانم ها می باشد. استفاده از تناژ صورتی, مخصوصا صورتی ملایم, را هم به خانم ها و هم به آقایان خوش استایل پیشنهاد می کنیم. یه مانتو صورتی انتخاب کنید, همراه با شلوار و روسری و یا شال مشکی و کتانی سفید ست کنید.برای انتخاب کیف هم به شما پیشنها می کنیم یک کیف سفید را برای این استایل انتخاب کنید. یکی از جذاب ترین استایل های خیابانی را با این ست تجربه خواهید کرد.

سبز زیتونی روشن

این رنگ نماد طبیعت و بهار است که با هر تناژ این رنگ می‌توانید بهترین استایل را بسازید. می توانید این رنگ را با رنگ هایی همچون خاکستری، بژ، سفید، قهوه ای روشن، آبی تیره، زرشکی، قرمز، مشکی و بنفش ست کنید.

در فصل بهار از چه رنگ لباس هایی استفاده کنیم؟

استفاده از پارچه های طرح دار

توجه به طرحی که برای لباس هایتان انتخاب می کنید، بسیار مهم است. در این فصل همچنین از طرح های گل دار و گل گلی در لباس های بهاری خود استفاده کنید. در روزهای بهاری و بسیار زیبا با شکوفه های رنگارنگ، بهترین لباس مناسب هوای بهاری، لباس های رنگی رنگی هستند. با این مدل از لباس ها ظاهری شاد و هیجان انگیز خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید