شش مدل کیف مردانه مخصوص آقایان شیک پوش

کیف مردانه از آیتم‌های کلیدی و مورد نیاز کمد همه‌ی آقایان خوش‌پوش می‌باشد. انواع بهترین کیف‌های مردانه با کیفیت و طراحی جذاب و کاربردی، از اداری و رسمی گرفته تا کیف پول، کیف‌های کمری و دوشی تا کیف‌های کوچک وجود دارند. در هنگام خرید با توجه به انواع کیف‌های مردانه، سلیقه‌ی شما، کیفیت متفاوت انواع کیف‌ها، جنس کیف‌ها، قیمت محصولات و همچنین موارد دیگری وجود دارد که موقع خرید انواع بهترین کیف‌های مردانه شما را به چالش می‌کشد. در این مقاله کیف هایی معرفی خواهیم کرد که بتوانید مادام‌العمر از آن استفاده کنید.

سایز

سایز کیف یک پارامتر مهم در انتخاب آن است. کیف مردانه در اندازه و سایز های مختلف تولید و روانه بازار می شود. به هنگام خرید، کیفی را انتخاب کنید که به اندازه دلخواه شما باشد و به وسایلی که قرار است درون آن قرار داده شود، توجه کنید. اگر برای رفتن به محل کار، کیفی را خریداری می کنید، بهتر است به وسایلی که هر روز با خود به آنجا می برید، دقت کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید.

رنگ

اکثر آقایان کیف های تیره رنگ را انتخاب می‌کنند. البته امروزه تنوع رنگی در کیف های مردانه بیشتر شده است اما بهتر است در محیط های کاری از رنگ های تیره استفاده کنید.

جنس کیف

اگر می‌خواهید یک کیف با دوام داشته باشید، حتما به جنس آن توجه کنید. کیف چرمی یک انتخاب ایده آل است. شاید کمی گران تر از محصولات مشابه خود باشد اما ارزش خرید را دارد. یکی دیگر از متریال های با دوام در تولید کیف، پارچه نخی است. این پارچه از پنبه با کیفیت بالا و ضخیم تولید شده است. هنگام تولید این نوع کیف ها، روی آن با PVC پوشانده می‌شود تا در برابر عوامل آب و هوایی مقاوم باشد. کیف های نایلونی هم جزو کیف های بادوام هستند. هم ظاهری درخشان دارد و هم با دوام است.

توجه به جزییات

هنگام خرید کیف علاوه بر موارد گفته شده، حتما به جزییات آن مانند سگک ها، زیپ، محکم بودن محل اتصال دسته به کیف توجه کنید.

شش مدل کیف مردانه مخصوص آقایان شیک پوش

کیف Holdall

این کیف جادار تر از آن چه که نشان می‌دهد، است. به عنوان مثال اگر میخواهید طبیعت گردی کنید و یا به یک مسافرت خارج از کشور بروید، کیف هولدال یک گزینه ایده آل است. دارای بند بلند برای وضعیت های مختلف حمل است که کار شما را آسان خواهد کرد. برندهایی همچون لوییس ویتون این مدل کیف ها را تولید می‌کند.

کیف Tote

این کیف کاربردی، هم زنانه است و هم مردانه. جنس این مدل کیف ها می‌تواند چرم، کتان و یا نایلون باشد. داخل این کیف ها جیب های بسیاری وجود دارد که می‌تواند اغلب لوازم شما را داخل خود جا دهد. برندهایی همچون Gucci, Bennett Winch در تولید این کیف ها پیشتاز هستند.

کوله پشتی

کوله‌ پشتی مردانه به علت ظاهر جذاب و کژوالی که به شما می‌دهند، اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و جدا از زیبایی ظاهری به علت طراحی دو بندی آنها فشار وارده به شانه‌های شما را بسیار کمتر خواهند کرد و می‌توانید وسایل بیشتری را بدون ایجاد خستگی در کمر و شانه‌های خود حمل کنید. در مسافرت ها یک گزینه ایده آل است.

مدل چمدانی چرمی

این مدل کیف ها از گذشته تا کنون از محبوب ترین کیف های مردانه است. به دلیل جنس چرم و دوخت با کیفیت آن بسیار با دوام است و می‌توانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

مدل نامه رسانی

این کیف ها شبیه به کیف های نامه رسان ها در زمان های گذشته دارد. بند بلند آن باعث می‌شود بیشتر احساس راحتی کنیدو این بند قابل تنظیم است. جادار بودن از ویژگی های مهم این مدل است.

کیف اسناد

این مدل کیف برای هر فردی ضروری است. زیرا بهترین حالت برای حمل مدارک و اسناد مهم را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید