20 مدل لباس بهاری و تابستانی مردانه 2023 (بخش اول)

چیزی که فصل بهار را جذاب کرده است، آفتاب گرم تابیده بر روی گیاهان رنگارنگ و هیاهوی پرندگان است. مهتر از همه دیگر باد سوزان و سرد به پوستتان آسیب نمی رساند. برای مردانی که دوست دارند خلاقیت و ایده های خود را برای لباس پوشیدن به کار ببرند، فصل بهار فرصت خوبی را فراهم می کند. ما در اینجا استایل های مورد علاقه بهاری مردان و سلیقه های مختلف که برای این فصل مناسب اند را ارائه می دهیم.

تیشرت هایی با تصاویر چاپی پر رنگ و بزرگ

این مدل لباس ها در دهه های گذشته جزو محبوب ترین انتخاب ها بودند. البته در سال ٢٠٢٣ هم جزو ترند های برتر خواهد بود. این نوع لباس های جسورانه راهی عالی برای زیباتر کردن یک لباس معمولی مانند یک شلوار جین معمولی و ساده است. برندهایی مانند Louis Vuitton و Amiri این تیشرت های جذاب را به تولید می‌رساند. هنگام استفاده از این نوع لباس ها، بقیه لباس‌هایتان را ساده نگه دارید.

بافتنی هایی با طرح های بزرگ و رنگی

جنس این نوع بافتنی ها به گونه ای است که شما نه تنها در فصل زمستان بلکه در فصل بهار هم می‌توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که که هنگام استفاده از این بافتنی ها، یک شلوار ساده انتخاب کنید.

شلوارک

در جامعه ما شاید شما نتوانید به راحتی در خیابان با شلوارک قدم بزنید اما پوشیدن شلوارک کنار دریا و هنگام قدم زدن در ساحل، درجنگل و پیک‌نیک، در مهمانی­‌های خصوصی و خانوادگی، وقت دورهمی­ با رفقا بلامانع است. کفش­‌های کتانی مردانه مکمل­ خوبی برای شلوارک‌­ها هستند. در این بین کفش‌­های کتانی سفید شما را چندین سال جوان­‌تر می­‌کنند.

لباس های چهارخونه

لباس های چهارخونه جزو لباس هایی هستند که هیچگاه از مد نمی‌افتد. پیراهن چهارخانه مردانه را می توان به دو دسته ی چهارخانه ی درشت و چهارخانه ریز تقسیم بندی کرد. پیراهن های چهارخانه درشت بیشتر برای تیپ و استایل های اسپرت و حتی نیمه اسپرت یا نیمه رسمی کاربرد دارند. در حالی که پیراهن چهارخانه ریز برای استایل رسمی مناسب است.

لباس بهاری و تابستانی مردانه

زنجیر درشت

همیشه زنجیره‌های درشت را در میان اکسسوری زنانه دیده‌ایم اما بهار و تابستان امسال، آقایان هم از این اکسسوری می‌توانند استفاده کنند. هم در استایل های کلاسیک و هم در استایل های خیابانی و اسپورت قابل استفاده هستند.

کیف های کمری کرم رنگ

این کیف ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک برای شما ایجاد می‌کنند، برای حمل وسایلتان یک گزینه ایده آل است. می‌توانید آن را با اکثر لباس ها ست کرده و از برند دیور و Bottega Veneta تهیه کنید. این کیف ها را می‌توانید با یک تی شرت و شلوار جین و یا یک کت و شلوار تک رنگ ست کنید.

کت و شلوار به رنگ کرم

یک کت و شلوار شیک و به رنگ کرم انتخاب کنید که در فصل بهار و تابستان جلوه ای خاص به استایل تان خواهد بخشید. این لباس برای افرادی که به دنبال سبک کلاسیک هستند، یک گزینه عالی است. یک اسنیکرز و تیشرت سفید بهترین جزییات برای ترکیب با این کت و شلوار است.

شلوارهای دمپا و گشاد

این مدل شلوارها از ده ۴٠ میلادی در دنیای مد حضور داشته و امسال هم در ویترین ها قابل مشاهده خواهد بود. ویژگی این شلوارها این است که قد شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. این نوع شلوارها برای هوایی که کم کم گرم می‌شود، مناسب است.

پیراهن طوسی اسپورت آستین بلند

این پیراهن ها به خصوص برای کسانی که اندام نرمال و ورزشکاری دارند، بسیار مناسب است و جذابیت ظاهری را افزایش خواهد داد. این پیراهن را می‌توانید با یک شلوار کتانی و نیم بوت مشکی ست کنید.

پیراهن رسمی آبی رنگ مردانه

این پیراهن برای کسانی که دوستدار سبک رسمی و کلاسیک هستند، مناسب است. این پیراهن را می‌توانید با یک شلوار سرمه ای رنگ و کمربند قهوه‌ای تکمیل کنید و جذابیت ظاهری خود را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید