چگونه لباس های مخملی را ست کنیم؟

لباس های مخملی در سال های اخیر از چرخه مد خارج نشده و روز به روز محبوبیت آن افزایش می‌یابد. مخمل با راحتی و همچنین ظاهر مجلل و پیچیده خود متمایز است، با بسیاری از سبک‌ها مانند سبک‌های اسپرت، کلاسیک، غیررسمی و بوهمی هماهنگی بسیار خوبی پیدا می‌کند. شما می توانید با لباس های مخملی به ظاهری کاملاً متفاوت دست پیدا کنید و ظاهری جذاب داشته باشید. در این مقاله به نحوه ترکیب لباس های مخملی با سایر جزئیات، می‌پردازیم.

امروزه کت و شلوار ها به عضو جدا نشدنی کمد لباس ما تبدیل شده است و انواع مختلفی از پارچه ها در تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کت و شلوار مخملی هم جزو محبوب ترین کت و شلوار ها است و اگر به دنبال ایجاد استایل کژوال و غیر رسمی با کت و شلوار مخملی هستید، می‌توانید با یک تیشرت و کفش های اسپورت، استایل خود را تکمیل کنید. اگر تمایل دارید استایلی کلاسیک و ظریف داشته باشید، از پیراهن و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. البته می‌توانید فقط شلوار یا کت مخملی بپوشید و لازم نیست به صورت ست مورد استفاده قرار بگیرد.

شلوارهای مخملی که نوید شیک بودن را در با کفش های کتانی یا کفش های پاشنه نازک می دهند، از جمله وسایلی است که در کمد هر خانمی باید وجود داشته باشد. اگر می خواهید از ظریف ترین شکل مخمل در استایل خود استفاده کنید، می توانید از شلوار هایی در رنگ های شرابی، زرد سوخته، سبز تیره و آبی نیلی بهره ببرید.

اگر تمایل دارید که لباس مخملی مناسب برای بهار و تابستان انتخاب کنید، حتما از مخمل های رنگ روشن استفاده کنید. رنگ‌های روشن مثل صورتی، آبی کم‌رنگ و طوسی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

چگونه لباس های مخملی را ست کنیم؟

پارچه‌های مخملی می توانند تبدیل به لباس شب‌ فوق‌العاده شوند و شما را از دیگران متمایز کنند. پارچه‌های مخملی ته مایه‌ای اشرافی با خود به همراه دارند. پس برای مهمانی‌های رسمی انتخاب مناسبی هستند. به عنوان مثال یک پیراهن یقه افتاده‌ی مخمل با الگوی دوخت ماهی می‌تواند زیبایی و سادگی را یک جا برای شما به همراه داشته باشد. مخمل devore نوعی مخمل است که بیشتر برای دوخت لباس‌های مجلسی به کار می‌رود. یک پیراهن ساده مخملی به خودی خود می‌تواند نقطه جذاب استایل شما باشد پس بهتر است که پوشیدن این لباس را با یک آرایش ساده همراه کنید و از اکسسوری های ظریف استفاده کنید.

دامن های مخملی هم جزو محبوب ترین لباس ها است و شما می‌توانید با یک پلیور یقه اسکی و بوت های مناسب، یک استایل زیبا ایجاد کنید.

مخمل فقط در لباس ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه در اکسسوری ها و کیف و کفش و دستکش هم به کار می‌رود. اکسسوری های مخمل می تواند بخشی از جذابیت ظاهری شما را تکمیل کند که این روزها بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارد. هنگام استفاده از کیف و کفش مخملی لازم نیست لباس های شما مخملی باشد زیرا این دو به تنهایی قادر است که استایل شما را جذاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید