20 مدل لباس بهاری و تابستانی مردانه 2023 (بخش دوم)

چیزی که فصل بهار را جذاب کرده است، آفتاب گرم تابیده بر روی گیاهان رنگارنگ و هیاهوی پرندگان است. مهتر از همه دیگر باد سوزان و سرد به پوستتان آسیب نمی رساند. برای مردانی که دوست دارند خلاقیت و ایده های خود را برای لباس پوشیدن به کار ببرند، فصل بهار فرصت خوبی را فراهم می کند. ما در اینجا استایل های مورد علاقه بهاری مردان و سلیقه های مختلف که برای این فصل مناسب اند را ارائه می دهیم.

20 مدل لباس بهاری و تابستانی مردانه 2023 (بخش اول)

تاپ مشبک مردانه

این تاپ ها برای روزهای گرم زمستانی یک گزینه ایده ال است و به خاطر طراحی که دارد هوا به راحتی با بدن شما برخورد کرده و از عرق کردن جلوگیری خواهد کرد. اگر ورزشکار هستید باید بگوییم که این تاپ ها بین ورزشکاران محبوب است. هنگامی که به مکان هایی با آب و هوای گرم مسافرت میکنید، این تاپ ها به همراه یک شلوارک می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

ژاکت های با طرح های طبیعت

طبیعت همه چی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و دنیای مد از این موضوع مستثنی نیست. این طرح های زیبا توجه بسیاری از افرادی را به خود جلب میکند. ترفند اصلی که در همراه کردن شلوار جین تیره با پیراهن طرح دار مردانه باید به کار ببرید، انتخاب لباس‌های فیت تن است. لباس‌هایی که آزاد هستند یا برش‌های گشاد دارند، گزینه‌های خوبی برای همراه کردن با پیراهن طرح دار نیست. بهترین الگوها برای پیراهن طرح دار، شلوار جین تیره است.

گردنبند مروارید

شاید تعجب کنید اما امروزه در دنیای مد آقایان هم مانند خانم ها می‌توانند از گردنبند مرواریدی استفاده کنند. البته این مروارید ها هرچه ریزتر باشد، بهتر است. این گردن‌بندها دارای رنگ های متفاوتی است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید. با ترکیب یک تیشرت و شلوار ساده به همراه این گردنبند ها، یک استایل جذاب خواهید داشت.

شلوار پلیسه

هوا کم کم گرم می‌شود و استفاده از این این نوع شلوار ها متناسب خواهد بود. شلوارهای پلیسه دار با وجود اینکه کلاسیک هستند، اصلاً فرمال و رسمی نیستند. می‌توانید آن‌ها را با پیراهن و تی‌شرتی که کلاسیک یا کمی مدرن است بپوشید و هرکدام از آن‌ها را روی شلوار بگذارید. در مورد شلوارهای پلیسه دار می‌توانید از شلوارهای راسته هم استفاده کنید. وجود چین‌های زیبا، حالت مستطیلی و یکنواخت بودن را از استایل شما خواهد گرفت.

ست های طرح دار

وقتی می خواهید از لباس های طرحدار استفاده کنید، می توانید از الگوهای مختلفی مانند مارک کامو و لوگو برخی از برندها استفاده کنید، این طرح ها محبوبیت بیشتری در بین جوانان دارند. اما شما همچنین می‌توانید طرحی ظریف و ساده را برای پوشیدن در هر رویدادی انتخاب کنید. یک لباس تک رنگ جسورانه را انتخاب کنید، یا رنگ سیاه و سفید کلاسیک را امتحان کنید. می‌توانید رنگ های مختلفی را در این مدل لباس‌ها با هم ترکیب کنید تا ظاهری متفاوت داشته باشید.

لباس بهاری و تابستانی مردانه

دستمال گردن ابریشمی

دستمال گردن یکی از اکسسوری های مردانه است که همیشه از سالهای قبل مد بوده و هست, دستمال گردن برای استایل های مختلف و موقعیت های گوناگون قابل استفاده است. دستمال گردن های مردانه در انواع زمستانی, تابستانی, رسمی و اسپرت وجود دارند که با توجه به سبک لباس پوشیدن تان انتخاب می‌کنید. هوا کم کم کرم می‌شود و دستمال گردنی که انتخاب می‌کنید بهتر است از جنس نخ و پنبه باشد.

لباس هایی با لکه های سفید یا رنگی

مدها می‌آیند و می‌روند، اما Tie-Dye مدلی است که برای همیشه باقی مانده است و امسال دوباره جزو ترندهای برتر است. این یک طراحی پر جنب و جوش ، با سبک منحصر به فرد خود است که به شما کمک می کند بیشتر متمایز شوید. از کت گرفته تا شلوار و پیراهن، لباس های زیادی وجود دارد که می‌توانید این مد را به کمد لباس‌های خود وارد کنید. از ترکیب و تطبیق رنگ‌های متضادی مانند صورتی با قرمز، آبی، سبز و زرد در لباستان نترسید که همگی با این رنگ ها در این مدل لباس ها به خوبی با هم ست می‌شوند. اگر به دنبال طرح های ظریف تری هستید، رنگ هایی مانند قهوه ای یا مشکی را انتخاب کنید که با کرم و سفید ترکیب شده اند.

جلیقه ها

انواع مختلفی از جلیقه ها از جمله جلیقه چرمی در بازار موجود است. و این لباس جزو لباس های محبوب آقایان است که هم در مجالس رسمی و هم در زندگی روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. آقایانی که اضافه وزن دارند هم می‌توانند از این جلیقه ها استفاده کنند و لاغرتر به نظر برسند. جلیقه ها با شلوارهای جین هم به خوبی ست می‌شود. جلیقه ها دارای رنگ های مختلفی هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود، رنگ متناسب را انتخاب کنید. البته این جلیقه ها می‌توانند به عنوان تاپ مورد استفاده قرار بگیرند.

شلوار جین گشاد

این شلوارهای فوق‌العاده جذاب و راحت را می‌توان در هر جایی پوشید و با پیراهن‌ های مختلف، ژاکت، تی‌شرت یا حتی یک هودی ساده، عالی به نظر می‌رسند. این شلوار ها به همراه یک یک کمربند و یک جفت کفش کتانی سفید هماهنگی منحصر به فردی ایجاد خواهد کرد.

تیشرت های گشاد

این تیشرت ها به همراه هر شلواری اعم از کتانی یا جین، استایلی جذاب برایتان ایجاد خواهد کرد. به خصوص ترکیب این نوع تیشرت ها با شلوار چهارخونه یک گزینه ایده ال است. استفاده از کتونی های که دارای رنگ روشن هستن برای این نوع استایل، متناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید