چگونه استایلی جذاب با کاپشن های پفی داشته باشیم؟

کاپشن های پفی برای محافظت از بدن در برابر هوای سرد طراحی شده اند. این کاپشن های لایه دوزی شده، چنانچه اندازه ای جمع و جور و رنگی تیره داشته باشند، می توانند فرم کلی اندام تان را ساده و شیک نشان دهند. این کاپشن را می توان هم با لباس های رسمی و هم با لباس های غیر رسمی استفاده کرد. البته این موضوع به لباس هایی که زیر آن می پوشید نیز بستگی دارد. کلاه لبه خز دار، کمربند و یقه آرشال از ویژگی هایی هستند که می توانند به این کاپشن ها اضافه شوند.

ترکیب کاپشن پفی مشکی با لباس های زرد

اگر می خواهید ترکیبی بسازید که بتوانید هنگام رفتن به مدرسه یا سر کار به راحتی از آن استفاده کنید، این استایل مناسب شما خواهد بود. در این ترکیب از کاپشن پفی مشکی به همراه شلوار جین مشکی استفاده کنید. در کنار آن از کفش و کیف لیمویی جهت تکمیل استایل تان بهره ببرید. از اکسسوری ها غافل نشوید. یک کمربند مشکی و عینک لیمویی می‌تواند جذابیت خاصی به استایل شما ببخشد.

ترکیب کاپشن پفی با رنگ های طبیعت

با وجود اینکه در زمستان هوا سرد است، نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند به طور ناگهانی انرژی ما را افزایش دهد. با این ترکیب می توانید در تمام طول روز احساس راحتی و شیک بودن داشته باشید که در آن رنگ های سبز و بژ که رنگ های طبیعت را منعکس می کنند، غالب است. شلوار گرمکن خاکی و کفش های کتانی بژ یا سبز برند آدیداس را انتخاب کنید که هنگام پیاده روی کار شما را راحت میکند. یک کیف پارچه ای پهن و کاربردی مناسب این استایل خواهد بود. در مورد اکسسوری ها، عینک آفتابی سبز برند کومونو کفایت می کند.

کاربرد کاپشن پفی در استایل مجلسی

وقتی صحبت از ترکیب کاپشن پفی به میان می‌آید، اولین استایلی که به ذهن ما می‌رسد، استایل اسپورت است. اما می‌توان ظاهری شیک و چشم‌نواز با یک کاپشن براق پفی به همراه لباس مجلسی بافت،ایجاد کرد. می توانید کاپشن پفی براق خود را قهوه ای پر رنگ و لباس بافت مجلسی را به رنگ کرم یا بژ، انتخاب کنید. این ترکیب به همراه بوت های وست و کیف قهوه ای ظرافت خود را تکمیل کنید.

کاپشن پفی آبی و ایجاد استایل با آن

برای کسانی که می خواهند به روزهای زمستانی رنگ ببخشند، توصیه می‌کنیم از کاپشن آبی که یکی از خاص ترین رنگ های طبیعت است، استفاده کنند. ستاره این استایل، کاپشن پفی آبی رنگ است که می‌توانید با یک شلوار جین شسته یخی و کفش های سفید تکمیل کنید. در مورد اکسسوری ها توصیه می کنیم از طلا و برنز پرهیز کنید و زیورآلات نقره ای و شفاف را انتخاب کنید. از سوی دیگر، می‌توانید ظاهر خود را با یک ساعت مچی تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید