بهترین اسنیکرز های مشکی مردانه (بخش دوم)

وقتی صحبت از کفش های تک رنگ و همه کاره به میان می‌آید، اسنیکرزهای سفید همیشه پیشرو هستند. اما این بدان معنی نیست که در کمدتان یک جفت اسنیکرز مشکی نداشته باشید. هر چقدر که اسنیکرزهای سفید برای محیط های غیر رسمی و دوستانه مناسب است، اسنیکرز های مشکی هم برای مجالس رسمی، یک گزینه عالی به شمار می‌رود. در این مقاله بهترین اسنیکرز های مردانه دنیا را برایتان معرفی خواهیم کرد.

بخش اول: بهترین اسنیکرز های مشکی مردانه

اسنیکرز مشکی Vans Old Skool

مدل اولد اسکول کتانی های ونس، مدل کلاسیک این کفش ها محسوب می شود. این مدل کتانی، ساق کوتاه و زیره ی پهنی دارند. اصلی ترین امتیاز این اسنیکرز، طراحی ساده و زیبای آن است که می‌توانید با انواع لباس های اسپرت و رسمی ست کنید. جنس رویه این کفش کتان و جنس زیره آن از PVC است. برای داشتن استایلی مدرن و غیررسمی، کتانی های اولد اسکول خود را با شلوار کتان و یک پلیور یقه هفت ست کنید. سعی کنید فرم کلی لباس هایتان نسبتاً تنگ بوده و اغلب تک رنگ باشد تا ظاهری آراسته داشته باشید.

اسنیکرز مشکی Nike Air Max 97

این مدل یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط نایک؛ غول پوشاک ورزشی دنیا است. جنس رویه این کفش از ترکیب پارچه بافت و چرم مصنوعی تهیه شده است. همچنین زیره آن از تکنولوژی کپسولی طراحی شده است. این اسنیکرز های مشکی اغلب برای دویدن و پیاده روی گزینه مناسبی است. اما شما می‌توانید در استایل های غیر رسمی هم از آن استفاده کنید.

اسنیکرز مشکی Adidas Stan Smith

اسنکیرز استن اسمیت آدیداس پیشرو تمام کفش های ورزشی مینیمالیست است. با اینکه در آغاز کار استن اسمیت یک کتانی تنیس بود، ولی طراحی‌اش از کفش‌های کتانی معمولی الهام گرفته بود. کتانی استن اسمیت اولین بار در سال ۱۹۶۳ تولید شد. این کفش  کتانی کلاسیک ایده هورست داسلر پسر آدولف داسلر، موسس برند آدیداس بود. این اسنیکرزهای جذاب با لباس‌های زمستانی هم به خوبی ست می‌شوند.

اسنیکرز مشکی Maison Margiela Replica

این اسنیکرز های جذاب از یک مربی که در ارتش آلمان خدمت می‌کرد، الهام گرفته شده است. این کفش کاملا مشکی از ترکیب جیر و چرم تولید شده است که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. اگر به دنبال یک اسنیکرز جذاب مشکی و با دوام هستید، حتما یک جفت از آن را داشته باشید.

اسنیکرز مشکی Veja V-10

برند فرانسوی Veja در خط مقدم تولید کفش های کتانی با کیفیت و مطابق با محیط زیست است. مدل V-10 از کفش های بسکتبالیست ها الهام گرفته شده و در بسیاری از مواد از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته می‌شود که در محیط زیست تجزیه شده و به آن آسیب نمی‌رساند.

اسنیکرز مشکی New Balance 990 V5

چیزی که بیشتر از همه در مورد این اسنیکرز ها محبوب است، انعطاف عالی آن است. واقعاً می توان گفت که تمام جزئیات با دقت و توجه و با استفاده از بهترین مواد و روش های ساخت و ساز موجود، اجرا شده است. این مدل اسنیکرزها اولین بار در سال ٢٠١٨ وارد بازار شد و به سرعت مورد استقبال افراد قرار گرفت. این اسنیکرز مشکی اغلب برای استایل های غیر رسمی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید