چگونه کمر خود را باریک نشان دهیم؟

اگرچه در سال های اخیر لباس های اورسایز به یک ترند تبدیل شده است، اما داشتن ظاهری ساعت شنی هرگز از مد نمی‌افتد. انتخاب لباسی که بر باریک بودن کمر شما تأکید کند یا آن را باریکتر از آنچه هست نشان دهد، اغلب آسان نیست. پس چگونه می توان کمر را نازک نشان داد؟ در این مقاله نکات موثری که برای اینکه کمر خود را باریک نشان دهید، بیان شده است. یکی دیگر از نکات مهم در لباس پوشیدن، انتخاب مناسب در راستای تیپ بدنی شماست. خانم هایی که کمر نازک و خطوط منحنی در بدن ندارند، می توانند با استفاده از نکات طلایی ظاهری جذاب داشته باشند.

اگر کمر شما در مقایسه با ساختار بدنتان ضخیم تر است، نباید از لباس های خیلی گشاد استفاده کنید زیرا لباس های بزرگ باعث می شود کمر شما ضخیم تر از آنچه هست به نظر برسد. در عوض، لباس هایی که بر روی کمر تأکید دارند، به شما این امکان را می دهند که ظاهری ایده آل به نمایش بگذارید. لباس های کلوش جزو لباس هایی هستند که کمر شما را باریک نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، می توانید لباس هایی با برش A را بپوشید که قسمت بالاتنه آن کاملا بر روی بدن فیکس شده و از کمر به پایین کمی گشاد هستند. به غیر از لباس های A-cut، دامن های A-cut نیز به شما این امکان را می دهند که به همان جلوه دست پیدا کنید.

چگونه کمر خود را باریک نشان دهیم؟

یکی دیگر از روش های که می‌توانید از آن بهره ببرید، استفاده از شلوارهایی است که فاق آن ها در حالت نرمال قرار دارد. به طوری که نه فاق بلند باشد و نه فاق کوتاه. استفاده از شلوارهای دامنی که از قسمت کمر تنگ و از قسمت پاها گشاد است، یکی از نکاتی است که حتما به شما کمک خواهد کرد.

کت های بلیزر با انحنا در کمر جزو لباس هایی است که کمر شما را باریک‌تر از آن چه که است، نشان می‌دهد. به خصوص کت های رنگ تیره و استفاده از کمربند، در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد. مطمئن شوید که کمربند دقیقا در ناحیه کمر شما قرار داشته باشد.

علاوه براین که رنگ ها در کوچک نشان دادن سایز شما موثر هستند، طرح لباس هم از این قانون مستثنی نیست. اگر می خواهید کمرتان نازک به نظر برسد، حتما از طرح های راه راه افقی اجتناب کنید.

زمانی که فاصله کمر شلوار یا دامن با لباس بالاتنه دیده نشود، باریکی کمر نیز دیده نمی‌شود. بنابراین اگر تمایل دارید هنگام پوشیدن شلوار جین یا هر مدل شلوار دیگری کمرتان باریک دیده شود، بهتر است بلوزتان را روی شلوار نیندازید و آن را در ناحیه کمر گره بزنید یا داخل شلوار قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید