١۵ کفش جذاب و زمستانه مردانه شیک (بخش دوم)

در فصول پاییز و زمستان به فصل پادشاهی بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها می‌رسیم. جذاب‌ترین پاپوش‌های فصول سرد که فارغ از اینکه مخاطبش زن یا مرد است، سن کمی دارد، نوجوان و جوان است یا سن بالایی دارد، طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است. این نوع کفش‌ها در سال‌های اخیر در استایل‌های متفاوتی دیده شده و پتانسیل بالایی در خلق زیبایی ظاهری برای افراد را از خود نشان داده است. همچنین این کفش‌ها مناسب‌ترین گزینه برای گرم نگه داشتن پاهای افراد در سرمای زمستان و رطوبت آن است. در این مقاله بوت های با کیفیت و جذاب زمستانه را برایتان گردآوری کردیم که در انتخابتان موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ١۵ کفش جذاب و زمستانه مردانه شیک (بخش اول)

بوت مدل موتورسواری

این بوت ها از جنس چرم و با جزییات منگنه دار و زنجیر دار به تولید می‌رسد. حتما این مدل بوت ها را در فیلم های آمریکایی مشاهده کرده‌اید. این بوت ها هم محافظ پاهای شما است و هم جذابیت خاص خود را دارد. این بوت ها را می‌توانید با شلوار جین و کت چرمی ست کنید و استایلی زیبا بسازید.

بوت های مدل Combat

بسیاری از مدل‌های بوت کلاسیک از ارتش الهام گرفته‌ شده است اما هیچکس در خط مقدم امروز چکمه‌های چرمی بلند و سنگین نمی‌پوشد. پلیس و سایر نیروهای اولیه از مدل‌های ترکیبی استفاده می‌کنند که هم راحتی و هم استحکام و سبک وزنی را به همراه داشته باشد. برندهایی مانند دانر این بوت های کلاسیک را تولید می‌کند.

بوت های مخصوص زمستان

این بوت ها برای روزهای برفی و حتی برای روزهایی که می‌خواهید به اسکی بروید، بسیار مناسب است. رویه این مدل بوت ها از پارچه ضد آب و داخل آن از پشم گوسفندی ساخته شده است. این دو گزینه برای یک بوت زمستانی حایز اهمیت است. این بوت ها برای استایل های اسپورت مناسب است پس در انتخاب لباس های خود، به این موضوع توجه کنید.

بوت های پاشنه دار کوبایی

در نگاه اول شاید این بوت ها کمی عجیب به نظر برسد اما این بوت ها جزو بهترین ها است و به دلیل پاشنه ای که دارد به قد شما می‌افزاید. این بوت ها را می‌توانید با شلوار تنگ یا پاچه گشاد و کت چرمی بپوشید و مانند کاو بوی های آمریکایی باشید.

بوت های Rubber

این بوت ها ساق بلند بوده و در رنگ های مشکی، سبز و خاکستری موجود است. زیره ضخیم و انعطاف پذیر این بوت ها از ویژگی های بارز آن ها است. این بوت توسط شرکت های Off White و Bottega Veneta به تولید می‌رسد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

بوت های وسترن

داخل و رویه این بوت های نوستالژیک از چرم گاو ساخته شده است. این بوت ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها تولید می‌شود. بخش رویه این بوت با خاصیت مقاومت در برابر سرما و رطوبت و کفی مقاوم در برابر سایش راحتی و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. این بوت ها را هم با کت چرمی و هم با کت جین می‌توانید ترکیب کنید.

بوت های چرمی کوهنوردی

این بوت های کوهنوردی هم جذابیت استایل شما را افزایش خواهد داد و هم بهترین بوت های کوهنوردی است که حتما باید یک جفت از آن را بخرید. این کفش ها هم بسیار راحت است و هم سلامت و راحتی پاهایتان را تضمین می‌کند.

منبع: Apetogentleman

دیدگاهتان را بنویسید